Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Chociaż osobiście jestem za ,to poraża sposób myślenia,no powiedzmy...?!!!Gdyby jeszcze te opłaty poszły na budowę poziomowych parkingów -to w porządku.Ale wiadomo gdzie pójdą...Życzę jednak temu terenowi by kiedyś zamieszkiwał go światły lud....!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam nadzieję że nie będzie to dotyczyć mieszkańców bo zastanawiam się co zrobią z samochodami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wykończą nas. wyduszą jak cytrynkę i wyrzucą. wszystko jest takie drogie, jak na to zarobić??? teraz jeszcze 2 zł za godzinę za parking. ja w centrum pracuję, ale chyba przestanie mnie być stać na lokal bo do kosztów wynajmu trzeba będzie doliczyć drugie tyle za miejsce parkingowe. nie wszystkie miejsca pracy w centrum to urzędy albo banki. co z normalnymi ludźmi???? tylko czy kogoś jeszcze to obchodzi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
...no tak, przecież Lublin to wielka metropolia... wprowadzajmy opłaty za parkowanie w centrum miast zamiast budować parkingi i usprawniać komunikację; wprowadzajmy ograniczenia prędkości, postawmy więcej fotoradarów, zwiększmy patrole policyjne zamiast budować i remontować drogi; podnosimy podatki zamiast ułatwiać życie przedsiębiorcom; - ciekawe dokąd taki tok rozumowania nas doprowadzi?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
beata napisał:
wykończą nas. wyduszą jak cytrynkę i wyrzucą. wszystko jest takie drogie, jak na to zarobić??? . co z normalnymi ludźmi???? tylko czy kogoś jeszcze to obchodzi?
Czy w tym mieście są normalni ludzie? Nasza władza samorządowa ze swoimi pomysłami wygląda tak jak leczący się w pewnym szpitalu bez klamek. Normalni ludzie też by takich normalnych inaczej nie wybrali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W monachim jak ktoś ma starego gruchota to nie wjedzie do centrum bo nie będzie miał niebieskiej nalepki. Nalepki przyznawane są przy badaniu kontrolnym samochodu na podstawie danych katalogowych i analizy spalin. są trzy rodzaje nalepek - cerwona - fuck off z miasta, zielona - da się ale nie wszędzie wjechać oraz niebieska - jeździsz gdzie chcesz. Za nalepkę trzeba oczywiście zapłacić i tu jest biznes dla miasta. Poza tym wszyscy ze starych golfów i fiatów do MPK gdzie trzeba płacić bilety. Zarabia miasto, mpk i środowisko
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wasyl napisał:
W monachim jak ktoś ma starego gruchota to nie wjedzie do centrum bo nie będzie miał niebieskiej nalepki. Nalepki przyznawane są przy badaniu kontrolnym samochodu na podstawie danych katalogowych i analizy spalin. są trzy rodzaje nalepek - cerwona - fuck off z miasta, zielona - da się ale nie wszędzie wjechać oraz niebieska - jeździsz gdzie chcesz. Za nalepkę trzeba oczywiście zapłacić i tu jest biznes dla miasta. Poza tym wszyscy ze starych golfów i fiatów do MPK gdzie trzeba płacić bilety. Zarabia miasto, mpk i środowisko
Wasyl. Ty maż tak zgruchotany mózg, że nawet czerwonej byś nie dostał. Nawet do Abramowic przyjmują takich którzy rokują jakąś nadzieje na poprawę, więc tam cię chyba by nie wzięli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
`Będzie jak raz na podwyżki dla tych biedaków z urzędu miejskiego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wasyl napisał:
W monachim jak ktoś ma starego gruchota to nie wjedzie do centrum bo nie będzie miał niebieskiej nalepki. Nalepki przyznawane są przy badaniu kontrolnym samochodu na podstawie danych katalogowych i analizy spalin. są trzy rodzaje nalepek - cerwona - fuck off z miasta, zielona - da się ale nie wszędzie wjechać oraz niebieska - jeździsz gdzie chcesz. Za nalepkę trzeba oczywiście zapłacić i tu jest biznes dla miasta. Poza tym wszyscy ze starych golfów i fiatów do MPK gdzie trzeba płacić bilety. Zarabia miasto, mpk i środowisko
no tak bo ci co mają nowe auta to tlen z rury produkują. Zwłaszcza diesle po 2000 rok z wycientym filtrem czastek stałych bo za drogi był. Niejeden stary golf ma lepsze spaliny niż te 20xx roczniki co byly przystankami w niemczech ale te pokupowane nowe w Polsce tylko z wyciętymi układami wydechowymi. Idą tym tropem to zakaz wjazdu do miasta powinno mieć MPK i jego samochody. Gdzie jest inspekcja i policja jak jedzie taka łajza i kopci. Do UM proszę oddać mi zapłacone podatki dla miasta za które miasto miało mi wybudować min innymi parkingi a nie łapy wyciągać po koleje pieniądze. Do tych co wydają pozwolenia na budowę. Puknijcie się w głowę jak można wydać pozwolenie na budowę biurowca w projekcie w któym nie przewidziano parkingu. A jak jest to robią płatny. Powinno byc tak że jak chcesz coś wybudować to musisz zapewnić interesantom bezpłatny parking. Jeżeli budujesz mlok mieszkaniowy to zbuduj parking podziemny nie na 10 samochodów tylko na tyle ile jest mieszkańców. To nie 15 wiek. Dziś każdy ma co najmniej jeden samochód. W ostateczności myślę że lublinianie zgodzą się na na płatne miejsca parkingowe w centrum. Pod warunkiem że urzędnicy UM bedą miejli najdroższe przymusowe parkingi albo bedą do pracy jeździć zarzyganą MPK
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyjcie do Warszawy i tak jest was tu mnóstwo, a wtedy w Lublinie zrobi się miejsce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie każdy ma mieć samochód. Banda gołod..pców naściągała stare gruchoty i teraz biadoli. Jak jednego z drugim nie stać to gruchota na złom - będzie mieć na bilety i ratę kredytową.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
1. Do tych co mają problem z tym że inni mają samochód - Kupując auto i je użytkując płace podatki np. w paliwie. Z tych podatków opłacana jest między innymi infrastruktura z której korzystam - ulice i parkingi. Rozumiem gdyby to był teren prywatny, ale nie teren miasta, którego jestem mieszkańcem. ...ale mi to szczególnie nie przeszkadza, bo do centrum wjeżdżam tylko na chwilę jak potrzebuje coś załatwić lub już po 18. 2. A co z osobami które pracują w centrum i ich pracodawcy nie mają placu z parkingiem dla pracowników. Ktoś wspomniał że pracodawcy powinni wtedy płacić. OK jeden zapłaci, drugi nie. ALE chciałbym żeby pracownicy urzędów w płacili za to że parkują w mieście z własnej kieszeni, nie z kasy urzędu, a parkingi dla urzędników zrobić ogólnodostępnymi! 3. Muszą być wyznaczone miejsca parkingowe - Według mapki to będę mógł zaparkować nawet na zamku - A nie chodniki, gdzie trzeba pokonać olbrzymi krawężnik. A jeżeli miejsce ma być zaznaczone pasami, to niech nie będzie to szerokości matiza! becool
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkam w centrum. Też będę musiał płacić? W Warszawie chociaż mają przepustki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Płatna strefa parkowania w centrum to bardzo dobry pomysł - ograniczy liczbę samochodów w ścisłym centrum, poprawi estetykę i ułatwi poruszanie się pieszym w centrum a także zapewni dodatkowy dopływ pieniędzy do kasy miasta. Ograniczanie ruchu samochodów w ścisłym centrum to normalna kolej rzeczy. W większych miastach na zachodzie wprowadza się zakazy wjazdu samochodów do centrum. Jednak równocześnie z wprowadzeniem opłat za parkowanie w centrum, ZTM powinien wprowadzić specjalny bilet autobusowy, umożliwiający poruszanie się autobusem komunikacji miejskiej po terenie strefy płatnego parkowania za mniejsze pieniądze, aby zachęcić kierowców do przesiadania się do autobusów i zrekompensować im czas i pieniądze, które będą tracić na tym, ze pozostawią samochód dalej od centrum. Taki bilet powinien kosztować ok 50 gr .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PISZĘ WIELKIMI LITERAMI BO NIKT JESZCZE O TYM NIE NAPISAŁ: LUDZIE, PRZECIEŻ JAKIEŚ 30% LUDZI MA MNIEJ NIŻ 1 KM DO PRACY A JEŹDZI SAMOCHODEM. SAMA ZNAM LUDZI Z NADBYSTRZYCKIEJ (ŚRODEK) DOJEŻDŻAJĄCYCH DO PRACY NA STRAŻACKIEJ. TAK JEST W CAŁYM MIEŚCIE. WOŻĄ SIĘ GRUBE, OPASŁE PANIUSIE BO SZKODA IM PARU KROKÓW ZROBIĆ. TO JEST PRAWDZIWA PRZYCZYNA. LENISTWO PO DRUGIE - ZOBACZCIE JAK LUBELSCY KIEROWCY STARTUJĄ SPOD ŚWIATEŁ, W WARSZAWIE NA TYM SAMYM CYKLU PRZEJEŻDŻA DO 10 AUT WIĘCEJ. W LUBLINIE JEST NIESTETY PEŁNO GAMONI, KTÓRZY ORIENTUJĄ SIĘ DOPIERO PO 5 SEKUNDACH OD STARTU ZIELONEGO...CO DO STREFY PŁATNEGO TO JESTEM ZA. DOPÓKI NIE BĘDZIE OBWODNICY, DOPÓKI NIE BĘDZIE TUNELU POD RACŁAWICKIMI I WIADUKTU NAD GŁĘBOKĄ, DOPÓKI NIE ZOSTANIE POSZERZONA GŁĘBOKA, NADBYSTRZYCKA PRZY POLITECHNICE, DOPÓKI NIE BĘDZIE POŁĄCZENIA WROTKOWSKIEJ Z KRAŃCOWĄ ITD. - DOPÓTY NIE MA INNEGO WYJŚCIA . DZIĘKUJĘ.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może przeczytasz małymi literami bo masz mały, ale to bardzo mały móżdżek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dora decyzja z parkowaniem oplata zmusi do szybkiego załatwienia sprawy niektórych kierowcow inne miasta maja 3.5 zl za 1 godz a 15-30 minut to 70 groszy.Przypuszczam ze tansze będa tz bilety miesiecze .od 6-18 tak a po pracy juz nie. W/wymienione fundusze powinny Pojsc na budowe lub naprawe chodników .Teraz czas opłaty za psa ktosmusi sprzatac po pupilach i tym sposobem Lublin moze stanie się ESK 2016 -powodzenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem tych wszystkich narzekań. Lublin był do tej pory chyba JEDYNYM miastem wojewódzkim, w którym strefa płatnego parkowania nie istniała. Co nieustannie prowadzi do tego, że w centrum nie da się zaparkować. Ale tak już jest jak coś jest za darmo - wtedy korzystają z tego nawet ci, którym nie jest to niezbędne do życia, bo ... "Jest za darmo" właśnie. Także pomysł jak najbardziej dobry, wymusi rotację samochodów parkujących w centrum, znacznie zwiększy szansę na znalezienie wolnego miejsca na 1-2 godzinne parkowanie i zapewni dodatkowe dochody dla miasta. Jak najbardziej za!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Myślę że Pani Adamiak to powinna pójść już na zasłużoną emeryturę bo głupie pomysły jej do głowy przychodzą. Łatwo jest ustalać gdy samemu się nie płaci za parkowanie (sama parkuje na parkingu UM, gdzie dyrektorzy nie płacą).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I słusznie. Centrum miasta powinno być wolne od dzikiego parkowania. To co się teraz dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Ludzie parkują gdzie popadnie i jak popadnie, a do tego te samochody, które stoją całymi miesiącami w tym samym miejscu. Nie chcę podpaść mieszkańcom ścisłego centrum, bo oni najbardziej zasługują na parkingi, ale jeśli ktoś jedzie z Czechowa czy z LSMów do Centrum, żeby tam na cały dzień zająć darmowe miejsca to już lekka przesada. Przykładem niech będzie ulica Spokojna, Chopina, Karłowicza, Hipoteczna gdzie przez cały dzień stoją całe tabuny samochodów na miejskich tablicach. Zaraz podniesie się larum, że każdy do pracy chce jakoś dojechać, ale niech to larum wie, że samochód który przejeżdża 1 km czy 25 km zajmuje tyle samo miejsc parkingowych, a korzyści są zupełnie inne. Nie mówię, że uprzywilejowani powinni być kierowcy spoza miasta tylko, że zajmować osiem godzin miejsce parkingowe tylko dlatego, że nie chce się komuś stać 10 minut w mpk, to żadna oszczędność. Kolejna sprawa to teksty typu:"Przecież trzeba jakoś załatwić sprawy w centrum" no właśnie płatne parkingi to ułatwią. Płacisz 2 albo 2,5 zł i w godzinkę załatwiasz co masz do załatwienia. Płatne parkingi uderzą w tych co osiem godzin parkują sobie pod pracą a nie w tych co raz w miesiącu mają sprawę w Urzędzie do załatwienia. Tak przy okazji niech ktoś zauważy co się dzieje na Zana pod US, ZUS i Globusem, te miejsca są przez cały dzień zajęte przez samochody urzędników i większość ma lubelskie blachy, a ktoś przyjezdny traci pół godziny i więcej na znalezienie miejsca parkingowego do załatwienia pięciominutowej sprawy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...