Ten system zarządzania ruchem wsadźcie sobie.... panie Żuk. Kiedyś w miarę płynnie z falą jechałem Abramowic aż pod Makro i dalej pod zamek. Teraz stoję na każdych światłach. Nie róbcie z ludzi ciemnoty, której wszystko można wcisnąć
|
|
Zapraszam odpowiedzialnych za system sygnalizacji świetlnej na przynajmniej tygodniowy przejazd w kierunku Narutowicza - Nadbystrzycka i odwrotnie
|
|
A czy czas na wyswietlaczach nie moze dostosowac sie do inteligentnego systemu?
System jest do d... nie wiem w ktorym miejscu sa zielone fale. Nie wiem gdzie system usprawnił ruch. Jesli ktos widzi poprawe po wprowadzeniu systemu to prosze napisac na ktorych uliach.
|
|
No tak zamiast faktycznie coś usprawinic i zamontować te zegary to lepiej zabrac pas kierowcom i zrobic z niego buspas :]
|
|
Kraśnicka Droga Męczenników Majdanka Mełgiewska dalej wymieniać? Ja widzę poprawę i to sporą. A jeszcze wspomnę że system był budowany pod kątem transportu zbiorowego a nie indywidualnego więc niech kierowcy osobówek bez jęku przesiądą się do autobusów. To dla autobusów ma być poprawa. Po drugie nie można zastosować minutników gdyż system co sekundę sprawdza i przelicza natężenie ruchu i adekwatnie wydłuża zielony sygnał. To oznacza że kierowca stojąc przed sygnalizatorem i widząc np. 2 sek do zakończenia czerwonego sygnału, system wydłuży zielony sygnał innej relacji i temu kierowcy z 2s przerzuca np. 15s oczekiwania. Po jakimś czasie znów może to samo zrobić. Można sobie wyobrazić ogólne zdziwienie kierowców na działanie sekundników. O ilości zgłoszeń z domniemaną reklamacją do ratusza nie wspomnę. Inaczej ma się sytuacja gdzie jest sygnalizacja stałoczasowa- czy samochody stoją na skrzyżowaniu czy też nie, czy jest mało czy też dużo aut to bez znaczenia- sterownik zawsze tyle samo daje "zielonego". Ot cała filozofia. Szkoda że każdy pluje jadem na system a nie bierze pod uwagę że czymś jest to uwarunkowane- przepisami z ministerstwa, opinią policji, z roku na rok wzrostem ilości aut w Lublinie. System został zbudowany w 2015r i od tego czasu nastąpił przyrost ponad 18% ilości samochodów. Proszę wziąc poprawkę na to. |
|
"Lublin raczej nie skorzysta z tych przepisów. Ratusz tłumaczy, że wyświetlacze nie przydadzą się na 71 skrzyżowaniach podłączonych do Systemu Zarządzania Ruchem. Powód? Czas nadawania zielonego światła jest tutaj zmienny i dostosowuje się do natężenia ruchu." Spoko.. tylko ustawcie te czujniki tak by wychwytywały również motocykle.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
|
|
szklanka górą !!!!
|
|
niestety miasto nie ma kasy na taką ilość inwestycji jakie prowadzi się od kilku lat. Unia chętnie udziela dofinansowania pod kątem transportu zbiorowego i dlatego konieczne jest tworzenie bus pasów. Jeśli wykona się powiedzmy 500m bus pasów to przy okazji nową całą jezdnię sie robi dla wszystkich, chodniki dla pieszych, ścieżki rowerowe, sygnalizacje świetlną. Trochę optymizmu please. Unia wymaga trwałości projektu przez 5 lat od zakończenia inwestycji. Nikt nie powiedział, że po tym czasie nie można pozmieniać oznakowania i całej organizacji ruchu i bus pas przerobić " dla wszystkich" :) Będzie dobrze. |
|
Nowe hasło promocyjne Lublina: "Nie da się!".
Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości, że trzeba bandę nieudaczników i pierdzistołków pogonić z Ratusza.
|
|
A wystarczyło by żeby światło zielone i czerwone migało odpowiednio wczesniej przed zmianą. ta zmiana by prawie nic nie kosztowała. tak jest w wielu krajach i jest super funkcjonalne. Wyświetlacze sa ok ale zapewne drogie i z daleka słabo widoczne
|
|
to niech motocykle zatrzymują się tam gdzie przepisy nakazują tj. przed linią zatrzymania a nie prawie się wjeżdża na przejście dla pieszych. Żeby coś od sterownika sygnalizacji wymagać to trzeba mu pomóc poprzez stosowanie się do przepisów prawa o ruchu drogowym. Jest tysiące filmów na YT pokazujące jak kierowcy jeżdżą i jak należy się zachowywać. Potencjalny kierowca nie musi na inżynierii się znać, nie musi wiedzieć gdzie są czujniki etc ale niech sam się stosuje do przepisów to będzie dobrze. |
|
ta sugestia to do ministra infrastruktury. Miasto co najwyżej może tylko jego przepisy stosować. |
|
Dziwne że na system narzekasz bo jadąc od Abramowic nie ma systemu. Hm.. |
|
Dziwne bo ja często na tej trasie mam zieloną falę. |
|
A pseudoznawcy dalej swoje piszą. Korków nie powoduje inteligentny system zarządzania ruchem tylko wy!!! Przybywa samochodów w tempie takim, że miejskie arterie nie są w stanie ich wszystkich pomieścić!!! Wbijcie sobie to do swoich pustych łbów!!!
|
|
A pseudoznawcy dalej swoje piszą. Korków nie powoduje inteligentny system zarządzania ruchem tylko wy!!! Przybywa samochodów w tempie takim, że miejskie arterie nie są w stanie ich wszystkich pomieścić!!! Wbijcie sobie to do swoich pustych łbów!!!
|
|
Jak pokazuje przykład Rzeszowa, gra niewarta świeczki, także chyba dobrze, że Lublin rezygnuje z tego dobrodziejstwa.
|
|
na 6 to się w ogóle nie opłaca, szkoda zachodu
|
|
Jak trzeba coś zrobić dla dobra mieszkańców to ratusz na nie. Bee.
|
|
Jaki przykład z Rzeszowa. Kierowca dał ten przykład? Jeżdżę około 60.000 km rocznie. We wszystkich miastach co były sekundniki, ruch jest płynniejszy. Jak zapali się zielone to nie ma szukania biegów tylko start. To samo jak kończy się czerwone. Wjechać komuś w tył to tylko ... może. Inteligentny system w Lublinie może jest i dobry. Szczególnie podoba mi się skręt w lewo- trzy samochody i czerwone. Dlatego omijam Lublin obwodnicą i dalej nie testuję Systemu.
|
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|