Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
W innych miasta kalibracja takiego sytemu trwa pół roku a nawet półtora roku. Trzeba cierpliwości.
W których - na przykład?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem, co powiedzieć. Zaniemówiłem. Słowem zielone światło może się nie zapalić przez kwadrans, bo system będzie miał predefiniowane przez kogoś priorytety? Czy ktoś pokładając nadzieję w czymś takim postradał rozum, czy koniecznie chciał wydać gruuuube miliony? Rozumiem, że zasada z "Misia" jest uniwersalna: najlepszy jest wielki projekt na miarę naszych możliwości, z którego pobierzemy prowizję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy wspierający tę niegospodarność powinien być osobiście, solidarnie i proporcjonalnie obciążony kosztami w wysokości 28 milionów złotych, bo jak można akceptować coś, co zostało odebrane tylko po to, by dopiero później kalibrować system. Każdego dnia "dobrodziejstw" tej fuszerki doświadczam m. innymi na Al. Solidarności, na której do tej pory nie nauczono systemu, że ma włączać zielone światło na kolejnych skrzyżowaniach... Tak poza tym jak możliwy był odbiór bez sankcji finansowych systemu, który w 100% nie był sprawny? Pytam, bo znam wiele firm, które za każdy dzień braku 100% sprawności obciążane były karami umownymi, bo nikogo nie interesowało, że coś jeszcze trzeba skalibrować albo uczyć. Sprawę zawalił "ratusz" - tyle, że płacą za to kierowcy i podatnicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
System po kilku miesiącach działania daje zielone pustym ulicom podporządkowanym, a czerwone tym, na których jest ruch. Ze też przez tyle czasu jeszcze się nie nauczył, że tak się nie robi. a operator zapewne śpi w najlepsze zamiast czuwać i interweniować.   Jak czytam urzędnicze "będzie lepiej, ale za chwilę gorzej" to rozumiem, że to nie zadziała wcale, a 28 milionów poszło w błoto.  Ciekawe czy ktoś w takim przypadku honorowo palnie sobie za to w łeb?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to nie działa często jeżdżę tysiąclecia i system działa dobrze jak się dobrze pojedzie to od ronda z Kompozytorów można dojechać na zielonym do ronda pod zamkiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie nauczcie się, że to nie ma na celu robienia ZIELONEJ FALI. Zielona fala oznacza, że np. jadący od Makro na Ducha mieli by w jedną stronę zielone na każdy, a ci jadący od Ducha do Makro na każdym stali, tak? Czy Wy odrobinę myślicie? Przecież nie da się zrobić tak, żeby w obie strony było zielone, bo wtedy wszystkie przecznice będą miały non stop czerwone. System ten ma za zadanie upłynniać poszczególne skrzyżowania, a nie robić jakieś zielone czy czerwone fale. Każdy taki system musi się nauczyć i się uczy - np. skrzyżowanie Zana / Kraśnicka - na początku w zasadzie nie dało się skręcić z Kraśnickiej lewoskrętem w Zana (5-6 zmian świateł) - teraz jest znacznie lepiej. Poza tym tu trzeba też mądrych ludzi dających pewne wytyczne temu systemowi tzn. np. dłuższe cykle. Przez takich jacy są kierowców (czas reakcji) dużo więcej aut zjedzie ze skrzyżowania jak damy 50 sekund jednym strzałem niż jak damy 2 razy po 25 sekund. W tym drugim przypadku wystarczy dwóch "mniej zrywnych" i nie przejedzie NIKT.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przy tej ilości pojazdów w Lublinie , to nic nie da. wywalenie niepotrzebne pieniędzy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Porównywanie Lublina do 2x większego Krakowa, 2 krotnie większego Trójmiasta (w sumie) i niemal 2 krotnie wiekszego Wrocławia jest nie do końca trafione...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na Smorawińskiego zawsze jest czerwona fala.
  A co to ma wnieść do tematu? Smorawińskiego nie jest objęta SZR...  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 3 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...