Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Taksówka bez dzwonienia? W Lublinie się nie da. Ale jest szansa

Utworzony przez System TAXI, 12 stycznia 2013 o 12:17 Powrót do artykułu
System taksówki bez dzwonienia działa w Lublinie od pół roku. Wystarczy pobrać aplikację taxi5 - i wybrać korporację. Niestety wykorzystanie systemu przez pasażerów jest niemal żadne. 2-5 zamówień tygodniowo z czego połowa nie dochodzi do skutku gdyż większość osób tylko sprawdza czy to działa. Lokalizacja adresu zamówienia tylko teoretycznie jest dokładna. Nierzadko stojąc przy numerze 12 system lokalizuje zamówienie przy numerze 10. Ustala adres na ulicy nie dopuszczonej do ruchu itd. Pan wynalazca nie wziął jeszcze pod uwagę jednego minusa tego systemu dla pasażerów. Niestety w system może zaopatrzyć się każdy taksówkarz (oszust też, a takich w Lublinie nie brakuje). Prawdopodobnie tradycyjny system jeszcze długo się utrzyma. Nie wiem z kim jechał wynalazca, ale w Lublinie jest wiele korporacji, które używają nowoczesnego systemu lokalizacji taksówek i przekazywania zleceń. Niektóre już od 15 lat. Kilka używa GPS. Swoją drogą czy normalni ludzie nie mają już dość tej automatyzacji. Niedługo nie będzie w ogóle rozmowy z żywym człowiekiem. Wystarczy już teraz przekonać się zgłaszając awarię w sieci komórkowej. Wciśnij 1 , wciśnij, 3 wciśnij 8 wciśnij 0, jeśli się nie zgadzasz z nagrywaniem wciśnij 5 i rozłącz się. Do czego doprowadzą te wszystkie systemy informatyczne? Setki ludzi obsługujących na żywo pasażerów będą tracić pracę. Tak więc pomysł dobry, ale tylko na pracę dyplomową.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dajcie chłopu zarobic na patencie ,podpowiadam następne (ale dzialka dla mnie)zamówienie najbliżej lecącego samolotu wyladuje na lotnisku i będzie ok.mozna poszukac tu jakie sa niedaleko http://www.flightradar24.com/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
System TAXI napisał:
System taksówki bez dzwonienia działa w Lublinie od pół roku. Wystarczy pobrać aplikację taxi5 - i wybrać korporację. Niestety wykorzystanie systemu przez pasażerów jest niemal żadne. 2-5 zamówień tygodniowo z czego połowa nie dochodzi do skutku gdyż większość osób tylko sprawdza czy to działa. Lokalizacja adresu zamówienia tylko teoretycznie jest dokładna. Nierzadko stojąc przy numerze 12 system lokalizuje zamówienie przy numerze 10. Ustala adres na ulicy nie dopuszczonej do ruchu itd. Pan wynalazca nie wziął jeszcze pod uwagę jednego minusa tego systemu dla pasażerów. Niestety w system może zaopatrzyć się każdy taksówkarz (oszust też, a takich w Lublinie nie brakuje). Prawdopodobnie tradycyjny system jeszcze długo się utrzyma. Nie wiem z kim jechał wynalazca, ale w Lublinie jest wiele korporacji, które używają nowoczesnego systemu lokalizacji taksówek i przekazywania zleceń. Niektóre już od 15 lat. Kilka używa GPS. Swoją drogą czy normalni ludzie nie mają już dość tej automatyzacji. Niedługo nie będzie w ogóle rozmowy z żywym człowiekiem. Wystarczy już teraz przekonać się zgłaszając awarię w sieci komórkowej. Wciśnij 1 , wciśnij, 3 wciśnij 8 wciśnij 0, jeśli się nie zgadzasz z nagrywaniem wciśnij 5 i rozłącz się. Do czego doprowadzą te wszystkie systemy informatyczne? Setki ludzi obsługujących na żywo pasażerów będą tracić pracę. Tak więc pomysł dobry, ale tylko na pracę dyplomową. [/quote] [quote name='System TAXI' timestamp='1357989454' post='719368'] System taksówki bez dzwonienia działa w Lublinie od pół roku. Wystarczy pobrać aplikację taxi5 - i wybrać korporację. Niestety wykorzystanie systemu przez pasażerów jest niemal żadne. 2-5 zamówień tygodniowo z czego połowa nie dochodzi do skutku gdyż większość osób tylko sprawdza czy to działa. Lokalizacja adresu zamówienia tylko teoretycznie jest dokładna. Nierzadko stojąc przy numerze 12 system lokalizuje zamówienie przy numerze 10. Ustala adres na ulicy nie dopuszczonej do ruchu itd. Pan wynalazca nie wziął jeszcze pod uwagę jednego minusa tego systemu dla pasażerów. Niestety w system może zaopatrzyć się każdy taksówkarz (oszust też, a takich w Lublinie nie brakuje). Prawdopodobnie tradycyjny system jeszcze długo się utrzyma. Nie wiem z kim jechał wynalazca, ale w Lublinie jest wiele korporacji, które używają nowoczesnego systemu lokalizacji taksówek i przekazywania zleceń. Niektóre już od 15 lat. Kilka używa GPS. Swoją drogą czy normalni ludzie nie mają już dość tej automatyzacji. Niedługo nie będzie w ogóle rozmowy z żywym człowiekiem. Wystarczy już teraz przekonać się zgłaszając awarię w sieci komórkowej. Wciśnij 1 , wciśnij, 3 wciśnij 8 wciśnij 0, jeśli się nie zgadzasz z nagrywaniem wciśnij 5 i rozłącz się. Do czego doprowadzą te wszystkie systemy informatyczne? Setki ludzi obsługujących na żywo pasażerów będą tracić pracę. Tak więc pomysł dobry, ale tylko na pracę dyplomową.
Brawo ! Uważam identycznie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pan student niczym nie błysnął. Tego typu rozwiązania stosowane są już przez kilka aplikacji dostępnych w internecie. Taksówkarze są najmniej zainteresowani patentem, gdyż nie każdy ma ochotę konkurować z przypadkowymi kierowcami, którzy będą w systemie. NIe mówiąc już o tym, że do tego potrzeba znajomości obsługi komórki, a nie każdy ma opcję. W przyszłości pewnie nie będzie w tym nic nadzwyczajnego, ale i tak nic nie zastąpi kontaktu bezpośredniego. Takie patenty to wizja społeczeństwa , które przestanie mówić do siebie. Zaniknie narząd mowy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nowosc??? W USA systemy takie juz od jakiegos czasu dzialaja w kilku wiekszych miastach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wizjoner napisał:
Pan student niczym nie błysnął. Tego typu rozwiązania stosowane są już przez kilka aplikacji dostępnych w internecie. Taksówkarze są najmniej zainteresowani patentem, gdyż nie każdy ma ochotę konkurować z przypadkowymi kierowcami, którzy będą w systemie. NIe mówiąc już o tym, że do tego potrzeba znajomości obsługi komórki, a nie każdy ma opcję. W przyszłości pewnie nie będzie w tym nic nadzwyczajnego, ale i tak nic nie zastąpi kontaktu bezpośredniego. Takie patenty to wizja społeczeństwa , które przestanie mówić do siebie. Zaniknie narząd mowy.
Jeśli wygranie ogólnopolskiego konkursu przez studenta nie jest zabłyśnięciem, to co jest? Cała magia systemu Solskiego nie polega tylko na zamówieniu taksówki jednym kliknięciem ale na tym, że system automatycznie negocjuje z taksówkarzami, który z nich przyjmie trasę. Eliminuje tym samym pośrednika w postaci centrali firmy taksówkowej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ty chyba nie znasz taksówkarzy. Negocjacje? Dobre sobie. Pozabijaliby się o tego klienta, a jeszcze klient dostałby w dzioba za to że nie wybrał tego a nie innego. Wystarczy posłuchać jak się kłócą w radiu o kurs
Zaloguj się, aby oddać głos
0
do błyśniętego napisał:
Ty chyba nie znasz taksówkarzy. Negocjacje? Dobre sobie. Pozabijaliby się o tego klienta, a jeszcze klient dostałby w dzioba za to że nie wybrał tego a nie innego. Wystarczy posłuchać jak się kłócą w radiu o kurs
W negocjacjach chodzi o to, że system wysyła zapytanie do taksówki znajdującej się najbliżej klienta czy przyjmuje zlecenie, jeśli nie przyjmuje wtedy automatycznie szuka drugiej taksówki i wysyła zapytanie i tak do skutku. Nie wysyła pytania do wszystkich taksówek jednocześnie więc może by się nie pozabijali
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja piszę cały czas o tym samym. Zapytanie do najbliższego, który jest najdroższy w okolicy. w Taksowkach jest dowolność w stosowaniu stawek za km. Zmawianie się przedsiębiorców w celu ustalenia tej samej ceny jest prawnie zabronione.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To czy trafi do najdroższego, najtańszego, zielonego, czerwonego czy jakiegoś innego jest tu sytuacją losową. Nie wiadomo przecież który z taksówkarzy znajdzie się najbliżej. Drugą sprawą jest to czy każdy taksówkarz miałby dostęp do tego typu oprogramowania, możliwe jest przecież, że program taki posiadałaby tylko jedna korporacja (w jednej firmie stawki chyba mają takie same? nie wiem jak to działa nie znam się) Poza tym z tego co się orientuję program powstał tylko na potrzeby pracy dyplomowej więc nasze rozważania są na tym etapie tylko teoretyczne. Jak powiedział sam absolwent można dopiero rozmawiać o wdrożeniu aplikacji jeśli znalazłby się ktoś zainteresowany. Wdrożenie w tym przypadku oznacza oczywiście szereg testów, poprawę działania aplikacji być może wprowadzenie zabezpieczeń przed użyciem przez przypadkowych taksówkarzy. Bądźmy realistami. Przecież nikt nie napisze aplikacji gotowej do wprowadzenia na rynek tylko na potrzeby magisterki
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zawsze zamawiam taksówki telefonicznie - nie widzę sensu innego rozwiązania.  No może i są przypadki kiedy trzeba zamówić przez internet, ale to sporadyczne. W Lublinie jeździmy z Radio Taxi Czwórki. Oni należą do Polskiej Sieci Taxi, sprawdzona korporacja. Kilka razy naciąłem się już na mieście na taksówkarzy - długa wycieczka po mieście zamiast dotarcia na miasto. Czy oni mają wszystkich za turystów? ;-)
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem" aby dodać komentarz: