Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
To ja podpowiem miastu co zrobić. Wjazd na Kaczeńcową od strony Szaserów tunelem pod Armii Krajowej. Wyjazd z Kaczeńcowej tylko w prawo w stronę centrum. Jak ktoś chce do Tesco, to też tunelem i z Szaserów tylko w prawo ws. Tesco. Tunel jest, do zbudowania zostało 100m asfaltu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w strefie 100 m od skrzyżowania ograniczenie prędkości do 30 km/h... wymalowane i regularnie odnawiane oznaczenia linii na jezdni /teraz są?, bo nie widzę/ znaki stop z podporządkowanych... i będzie poprawa, tak myślę...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
gorsze i bardziej niebezpiecznie jest na skrzyżowaniu Diamentowej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Miasto da zarobić swoim znajomym i zafunduje nam kolejne światła
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zrobili dziwoląga z tego skrzyżowania, zawęzili jezdnię budując dziwną wysepkę i stawiając na niej znaki, które zasłaniają widok pieszym i kierowcom, bo nie potrafili wyegzekwować od Spa Orkana wykończenia przejścia podziemnego, co było zapisane w pozwoleniu na budowę - a teraz pytają co robić....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
w strefie 100 m od skrzyżowania ograniczenie prędkości do 30 km/h... wymalowane i regularnie odnawiane oznaczenia linii na jezdni /teraz są?, bo nie widzę/ znaki stop z podporządkowanych... i będzie poprawa, tak myślę...
proponuje 5 na godzine i czlowieka z czerwona flaga przed samochodem. brak tam pasa zjazdowego i tyle 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zlikwidować przejście i naprawić nawierzchnię!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przecież powołali nowe biuro CYTUJĘ "Mają tu trafiać projekty budowy, przebudowy i remontów dróg, a biuro będzie je opiniować „z uwzględnieniem potrzeb niechronionych uczestników ruchu”. Ma też opracowywać „projekty i propozycje rozwiązań” służących pieszym i rowerzystom, zajmować się sprawami związanymi z budżetem obywatelskim i odpowiadać za współpracę z organizacjami pozarządowymi. Szefem biura został Piotr Choroś, który podlegać będzie zastępcy prezydenta, Krzysztofowi Komorskiemu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wystarczy na podporządkowanych ulicach postawić czytelne znaki STOP i wymalować linie obowiązkowego zatrzymania lub też postawić sygnalizację świetlną /oczywiście tą inteligentną/, na co Żuk wydał miliony.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to niedługo swiatła.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niestety. Liczba wypadków zwiększyła się po wybudowaniu na środku jezdni - wysepki. Mieszkam tu i mam widok na to skrzyżowanie. Przejście przez jezdnię w tym miejscu - podczas gdy 50 m dalej jest kładka - jest zupełnie bezsensowne. Dodatkowo ograniczenie prędkości na tym odcinku do 40 km/h w ogóle nie jest respektowane przez kierowców. Policja ściga tylko tam gdzie jest bezpieczniej i można "przycisnąć" - bo przychód pewniejszy :-(
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pytanie do Policji? A jakież oni maja kompetencje w organizacji ruchu? Już sie wypowiedzieli w sprawie skrzyżowania krochmalna-diamentowa i wolska-diamentowa. Poradzili usawic STOPY - teraz im łatwiej nakladac mandaty podczas coraz liczniejszych kolizji w tych miejscach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z artykułu wynika, że to nie skrzyżowanie jest winne tylko kierowcy, którzy nie ustępują pierwszeństwa lub nie zatrzymują się przed przejściem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W tym miejscu bezwzględnie powinny być światła. Pozwoliłyby one pieszym bezpiecznie przekroczyć ulicę, zmuszając kierowców do zatrzymania się. Wiele osób boi się tędy przechodzić i wybiera wiele razy dłuższą trasę przez wiadukt, jednak z ciężkim wózkiem z zakupami nie sposób wdrapać się na wiadukt, toteż ludzie są zmuszeni dojść do tego przejścia i z duszą na ramieniu przechodzą na drugą stronę. Co odważniejsi czynili to w tym miejscu jeszcze przed zrobieniem wysepki i zapewne czynić będą również w sytuacji, gdyby tę wysepkę zlikwidowano. i z nią i bez niej jest tu tak samo niebezpiecznie. Jeśli ktoś protestuje przeciwko ustawieniu świateł w tym miejscu, to kierowcy pędzący ulicą Orkana, którym się zawsze bardzo śpieszy i którzy testują tu możliwości swoich aut. Kierowcy, którzy muszą skręcić w ulicę Kaczeńcową lub Szaserów, już tak nie uważają. Im światła by były bardzo pomocne w wykonaniu tego manewru. Strach pomyśleć, co by było, gdyby przy zderzeniu się kilku aut na tym skrzyżowaniu zawieruszył się jakiś pieszy. Pora więc przestać oszczędzać na życiu niewinnych ludzi: zamiast serwować rozwiązania na pół gwizdka - postawić światła. W okolicach Orfeusza jakoś się długo nie zastanawiano, a tam zagrożenie jest podobne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przejście podziemne, kładka i jeszcze przejście... co jeszcze ? wszystko to w odległości po 200m.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak to jest, jak zamiast realnego rozwiązania problemu robi się coś na kształt "byle coś zrobić". I tak w 2013 roku na szerokiej czterospasmowej jezdni postawiono wysepkę dla pieszych, na zasadzie pasy zewnętrzne zostają tak jak są wewnętrzne na wysokości wysepki znacznie zawęzimy, przez co kierowcy jadący pasami wewnętrznymi przejeżdżają pieszym po stopach, ale "coś zrobiono". 50 m obok jest kładka, jaki jest sens lokalizowania tam kolejnego przejścia ? Nie było przejścia, nie było wypadków.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PO RAZ KOLEJNY SIĘ PYTAM CZY KIELISZEK MA BADANIA PSYCHIATRYCZNE - JEKIM CUDEM TAKI NIEDOROZWÓJ REPREZENTUJE LUBLIN - WIDAĆ JAKI PAN TAKI KRAM
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tam jest 50 m do kładki i 20 m do przejścia podziemnego!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oczywiście że bedzie to sygnalizacja haha mogliby zrobić rondo turbinowe no ale po co
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Miasto pyta policję: Co możemy zrobić? - RONDO !!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: