bardzo dobra wiadomość! oby więcej takich każdego dnia!
nowy trolejbus, w Lublinie zmontowany, jeśli projekt się powiedzie, trafi na sprzedaż do innych miast! a jeśli trafi do innych miast to mpk zarobi a jeśli zarobi to bedzie miała kasę na wymianę istniejącego taboru!
dlaczego tak piszę prostym jezykiem, ano dlatego aby wszyscy pesymiści, krytykańci zobaczyli że z tego płynie więcej korzyści niż szkód i że nasze mpk może jakoś odżyć.
jedyne do czego mozna się przyczepić to fakt że autubus jest pochodzenia białoruskiego a nie np z Sanoka ale ważne że u nas jest montowany i może być sprzedawany dalej!
|
|
Tylko problem jest w tym taki, że ani Gdynia, ani Tychy nie sa tym cudem zainteresowane. Bo jedni montuja dla siebie mercedesy a drudzy solarisy. A zielona góra wpisana w biznesplan przez MPK... chwilowo nie posiada trakcji trolejbusowej i nei zanosi sie aby tam się pojawila. |
|
a co to zagranicą to nie mają trakcji trolejbusowych??? W dobie kryzysu teraz każdy liczy pieniądze, nie każdy jest zafascynowany wynalazkami w stylu Solarisa czy innego Autosana.
|
|
do tej pory w Lublinie były Jelcze i Solarisy jako trajtki, złe zarządzanie MPK sprawiło że zaczeli liczyć każdy grosz i szukają tanich rozwiązań. być może w Gdyni pewnego dnia też będą szukali? pozatym jest jeszcze zagranica, nawet sprzedanie kilku egzemplarzy to już będzie coś! no a pozatym, lepiej sprowadzić sobie częsci i samemu złożyć niż wydawać kupę pieniędzy na istneijący produkt! pozdrawiam |
|
A widziałeś trajtka Autosana? Zastanów się. Czy uważasz że za granicą wybiorą tańszego i gorszego MAZ-a( chodzi mi tylko o podwozie) od Solarisa który jest już sprawdzony na rynku a poza tym ma rozbudowaną sieć serwisową? A to że w Lublinie nie do końca się sprawdzają to może być wina takiej a nie innej specyfikacji. Poza tym co ważne Solaris jest produkowany w Polsce a MAZ ma aktualnie montowaną jedynie całą elektrykę, a przecież do nie dawno było słychać jakie MAZ ma opóźnienia w dostawie podwozia. Sądzę że lepszym wyjściem było zmontować takiego trajtka na podwoziu jelcza lub autosana z nowszych serii które są może trochę droższe od MAZ ale tańsze od Solarisa i w końcu to rodzima produkcja |
|
Tylko właśnie dla nich wersja biedna trolejbusu czy autobusu jest Solaris. Oni to kupują bo dla nich jest tanie i dobre, a nie że cudowne i najlepsze ze wszystkich... |
|
Owszem, ale czy ja mówie że źle ? Poporstu mówie jaka jest sytuacja a nie mydlenie oczu przez przesesów, urzędasów itp. A solarisy też sobie składaliśmy sami, tylko co z tego ?? Poprostu nie oszukujmy się albo będziememy montować dla siebie i na wschód, albo tylko dla siebie. A Maz fajnie wyszedł. Polecam tą galerie bo fajne fotki są tam z Lublina. Wystarczy poszperać, a są i bardzo ładne stare. http://www.ltek.strefa.pl/galeria/thumbnai...astup&cat=0 |
|
fajnie tylko ze dzisiaj widziałem jak te nasze super pojazdy sie sypia jeden mercedes conecto G czyli przegubowiec stał na przystanku koło Leclerca z napisem"popsuty autobus", a drugi conecto LF (12 metrowy) na 3 maja na awaryjnych...to jest własnie ta świetna produkcja turecka.. Mercedes niemiecki pomysł, tureckie wykonanie...
|
|
Kogo obchodzi jakiś poznański czy sanowski Autosan, dla Lublina i jego mieszkańców powinien liczyć się białoruski czy ukraiński, a niech będzie nawet argentyński czy nowozelandzki Autobus czy Trojelbus który choć w części będzie montowany w Lublinie. Nikogo nie powinno obchodzić czyje nadwozie czy podwozie jest - czy białoruskie czy paragwajskie czy birmańskie ważne że ostatecznie to lubelski produkt i dzięki jego sprzedaży zarabia Lublin i jego MPK a nie Poznań czy Sanok. |
|
Jelcz już nie istniej, a autosan nie produkuje jeszcze 12 metrowego autobusu niskopodłogowego. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|