Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Wreszcie Dominik Smaga będzie mógł spać spokojnie, bo po Unii Lubelskiej jeżdżą trolejbusy i sieć się nie marnuje...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
koniecznie przystanek na Unickiej w kierunku PODZAMCZA.. I LINIA CHODZKI-DIAMENTOWA PRZEZ UNII LUBELSKIEJ.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marek do Marek: Tu nie chodzi o spokój redaktora tylko o racjonalne wykorzystanie publicznej kasy. To dobrze, że wreszcie sieć się nie marnuje, ale dla osiągnięcia pełni sukcesu proponuję zrobić dodatkowy przystanek dla linii 154 na początku ul.Podzamcze (tam gdzie jest kostka brukowa) w kierunku Unickiej, żeby pasażerowie mogli wysiąść blisko dworca PKS i ul. Lwowskiej.   Ciekawe czy zelektryfikują linię 10, 57 a może 39? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Następną poprosimy Z Felina przez Bronowice, Tatary, Podzamcze, Kalinę na Mełgiewską :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trakcja Na Unii Lubelskiej nie jest w pełni wykorzystana ponieważ nie jest używana zwrotnica na rogu Unii i Fabrycznej. Zapewne kosztowała sporo unijnej kasy i można było skierować trolejbusy  przez Piłsudkiego, Wolską i Fabrtyczną tak aby w pełni wykorzystać nowo wybudowaną sięć za ogromne pieniądze i uwzględnić w rozkładzie dwa przystanki na których jest bardzo duży ruch pasażerski ale po co...? I tak 154 spotyka się przy Hali MOSiR ze 153 i jadą sobie STADEM do ronda przy Leclercu... Standard w Lublinie. Pozdrawiam urzędników ZTM odpowiedzialnych za synchronizację i układanie rozkładów jazdy!!! Jesteście super!!! Tak Trzymać!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeszcze chyba nie zaśnie, bo zostały: Jana Pawła II, Filaretów ( w kier. J.P. II), Nadbystrzycka, Krochmalna i Diamentowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marek do Marek: Tu nie chodzi o spokój redaktora tylko o racjonalne wykorzystanie publicznej kasy. To dobrze, że wreszcie sieć się nie marnuje, ale dla osiągnięcia pełni sukcesu proponuję zrobić dodatkowy przystanek dla linii 154 na początku ul.Podzamcze (tam gdzie jest kostka brukowa) w kierunku Unickiej, żeby pasażerowie mogli wysiąść blisko dworca PKS i ul. Lwowskiej. Ciekawe czy zelektryfikują linię 10, 57 a może 39?
Wiesz Marek stały przystanek w tym miejscu to może nie jest najlepszy pomysł,ale już tak zwany na żądanie jak najbardziej tak.To mniało by sens.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marek do Marek: Tu nie chodzi o spokój redaktora tylko o racjonalne wykorzystanie publicznej kasy. To dobrze, że wreszcie sieć się nie marnuje, ale dla osiągnięcia pełni sukcesu proponuję zrobić dodatkowy przystanek dla linii 154 na początku ul.Podzamcze (tam gdzie jest kostka brukowa) w kierunku Unickiej, żeby pasażerowie mogli wysiąść blisko dworca PKS i ul. Lwowskiej. Ciekawe czy zelektryfikują linię 10, 57 a może 39?
Elektryfikacja lini 10 i 57 była by bardzo dobrym pomysłem ale moim zdaniem pod jednym warunkiem.Że w następnej prspektywie unijnej na lata 2015-2020 została by zawieszona sieć trolejbusowa od Ronda Witosa przez Aleje Soldarności Dolną 3-ciego maja,3-ciego Maja ,Krakowskie Przedmieście do starej sieci przy Ogrodzie Saskim.Bo trolejbus z alternatywnem napędem moim zdaniem jest dobry ale tylko w przypadku awari sieci i konieczności objazdów żeby nie tworzyć korków.Solaris na alternatywnym napędem w trakcie jazdy na tym że napędzie spala gigantyczne ilości ropy 50 l. ropy na 100 km. A i Bogdan na akumulatorach nie jest żadną rewelacją bo jak mu przychodzi do jazdy pod góre na tych akumulatorach to ledwo sie turla pod górke.Tagże tylko trakcja trolejbusowa nad 3-ciego Maja i Krakowskim Przedmieściu i nic więcej.A żeby bardzo(jak to niektórzy mówią nie szpeciła sieć w tym miejscu uli)cy to można ją umieścić na stylowych słupach oświetleniowo -trakcyjnych tak jak to ma miejsce na ulicy Królewskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aludziska i tak z LSM na Chodzki pojada 26, a nie 154. No chyba ze ktos jest fanem wycieczek krajoznawczych po miescie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  Solaris na alternatywnym napędem w trakcie jazdy na tym że napędzie spala gigantyczne ilości ropy 50 l. ropy na 100 km.  
50 to po dodaniu wszystkich kilometrów technicznych z całego tygodnia.Realnie wychodzi dużo mniej i nie więcej niż pali taki autosan lub mercedes.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To wspaniale, że komunikacja w naszym mieście jest na coraz wyższym poziomie, że powstają nowe trasy trolejbusowe. Niestety są już pewne negatywne przemyślenia... Miasto rozwija na potęgę sieć ścieżek rowerowych, tymczasem jak energii elektrycznej nasze trolejbusy potrzebują też BUS Pasów!!! Uruchomiona niedawno linia trolejbusowa nr 154 w godzinach szczytu, jest praktycznie bezużyteczna. Na Unii Lubelskiej trolejbusy tkwią w korkach razem z innymi użytkownikami dróg. To nonsens rozwijać komunikację trolejbusową, kiedy nie mogą one korzystać z pasów przeznaczonych wyłącznie dla nich. Zatem: wraz z nową trakcją trolejbusową, wyznaczajmy dla tych pojazdów BUS Pasy! Są one bardziej potrzebne niż kolejne ścieżki rowerowe... Pozdrawiam :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...