Tak to jest gdy za paliwo przewoźnik płaci 4 razy więcej na litrze niż w Starej UNII .
W Niemczech Bilet normalny kosztuje 2,60 Euro litr paliwa 1,15 euro a pasażer zarabia na godzinę w pracy 10 euro.
Resztę sobie proszę policzyć!!
|
|
Odwrócenie zadań i roli.
Dlaczego zwiększenie wozokilometrów ma się wiązać ze wzrostem cen biletów jak być może wystarczy obniżyć koszty przewoźnika monopolisty?
Usługi przewozowe trakcji trolejbusowe objęte są monopolem przewoźnika, który w 100% jest własnością naszego miasta, a więc może pora sprawdzić koszty działalności własnej spółki, a nie od razu podnosić koszty dla faktycznych udziałowców w postaci mieszkańców Lublina?
MPK Lublin Sp. z o.o. ma jedną z najniższych rentowności pośród wszystkich miejskich przewoźników w naszym kraju i jedne z największych strat w działalności - dlaczego więc prezydent nie zacznie od analizy finansowej podlegającej mu spółki, a tylko ma zamiar drenować kieszenie wszystkich poza sobą samym?
Komisja Rewizyjna rady miasta w ubiegłym roku nie przeprowadziła ani jednej kontroli - może chociaż w tym roku skontroluje koszty działalności miejskiego przewoźnika, który jest jedynym operatorem trakcji trolejbusowej w naszym mieście.
|
|
Ceny biletów muszą dać możliwość zarabiania miastu Co to za nierówne traktowanie mieszkańców jedni maja darmochę a ci co tyrają i muszą przemieszczać się po mieście szybko wiec samochodami to ich się tępi podwyżkami za parkingi . Jak ktoś nie pracuje to ma czas poczekać na trolejbus nawet i godzinę Może już dość populizmu i demagogi POaństwo miejscy decydenci ja nie che dopłacać do zabawek pan Prezydenta. Nie dość że Lublin odrutowany niczym Majdanek za Niemca to jeszcze do tego dokładać skandalA wiesz że nie wszyscy do pracy jeżdżą samochodem? Bardzo dużo ludzi jeździ komunikacją miejską. To ich nazywasz nierobami? |
|
a inne miasta mają już darmową komunikację po podwyżce będę jeżdziła do pracy rowerem jakieś 3,5 km
|
|
A może czas skończyć finasować tego bankruta jakim jest mpk i zlecić bezpośrednio podwykonawcom mpk usługi ?? Wyjdzie dwa razy taniej, a jakość tak samo nika...
|
|
Czy ktoś w ogóle pomyślał nad sprawdzeniem kwalifikacji i minimalnego poziomu kultury osobistej kontrolerów mpk?
|
|
A pomyśleć, że niemal bliźniacze miasto LUBIN posiada BEZPŁATNĄ komunikację.A jakie to bliźniacze miasto? Lubin jest prawie 5 razy mniejszy od Lublina. Komunikacja miejska tam to raptem 10 linii, więc można sobie na to pozwolic. |
|
Czy ktoś w ogóle pomyślał nad sprawdzeniem kwalifikacji i minimalnego poziomu kultury osobistej kontrolerów mpk?Nie ma czegoś takiego jak Kontrolerzy MPK. Kontrolę biletów prowadzi firma Reflex z Radomia i pracownicy ZTM-u w Lublinie. |
|
Przeinwestowanie w tabor wychodzi bokiem...
|
|
w dodatku wawie na tanszym 20minutowym , chyab kosztuje 3.20 przyjedziesz pewnie 10 km skmką albo metrem , nawet przesiadka tramawajem Lublinie to nierealne :) w 40 minut to przejedziasz tam maisto w wzdluz i wszesz , w Lublinie tyle sie jedzie z czubów na tatary{sic]Dzisiaj po 15 linia 39 z Turystycznej pod Zus bilet 2,80 zł czas przejazdu 50 minut / Narutowicza tradycyjnie człowiek na piechotę szybciej przejdzie niż autobus przejedzie a następnie od Pozytywistów do ronda z JP II więcej stania niż jechania / . |
|
Jak mnie takie narzekanie wpienia...każdy chce lepszej jakości komunikacji miejskiej do tego częstszy kurs autobusów ale nikt nie chce zrozumieć, że na to potrzebne są pieniądze a z nieba one niespadną jak włoski z głowy http://www.sic-egazeta.amu.edu.pl/index.php?t=2737 Pozdrawiam szczecin
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|