Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Tak to jest gdy za paliwo przewoźnik płaci 4 razy więcej na litrze niż w Starej UNII . W Niemczech Bilet normalny kosztuje 2,60 Euro litr paliwa 1,15 euro a pasażer zarabia na godzinę w pracy 10 euro. Resztę sobie proszę policzyć!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odwrócenie zadań i roli. Dlaczego zwiększenie wozokilometrów ma się wiązać ze wzrostem cen biletów jak być może wystarczy obniżyć koszty przewoźnika monopolisty? Usługi przewozowe trakcji trolejbusowe objęte są monopolem przewoźnika, który w 100% jest własnością naszego miasta, a więc może pora sprawdzić koszty działalności własnej spółki, a nie od razu podnosić koszty dla faktycznych udziałowców w postaci mieszkańców Lublina? MPK Lublin Sp. z o.o. ma jedną z najniższych rentowności pośród wszystkich miejskich przewoźników w naszym kraju i jedne z największych strat w działalności - dlaczego więc prezydent nie zacznie od analizy finansowej podlegającej mu spółki, a tylko ma zamiar drenować kieszenie wszystkich poza sobą samym? Komisja Rewizyjna rady miasta w ubiegłym roku nie przeprowadziła ani jednej kontroli - może chociaż w tym roku skontroluje koszty działalności miejskiego przewoźnika, który jest jedynym operatorem trakcji trolejbusowej w naszym mieście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ceny biletów muszą dać możliwość zarabiania miastu Co to za nierówne traktowanie mieszkańców jedni maja darmochę a ci co tyrają i muszą przemieszczać się po mieście szybko wiec samochodami to ich się tępi podwyżkami za parkingi . Jak ktoś nie pracuje to ma czas poczekać na trolejbus nawet i godzinę Może już dość populizmu i demagogi POaństwo miejscy decydenci ja nie che dopłacać do zabawek pan Prezydenta. Nie dość że Lublin odrutowany niczym Majdanek za Niemca to jeszcze do tego dokładać skandal
A wiesz że nie wszyscy do pracy jeżdżą samochodem? Bardzo dużo ludzi jeździ komunikacją miejską. To ich nazywasz nierobami?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a inne miasta mają już darmową komunikację po podwyżce będę jeżdziła do pracy rowerem jakieś 3,5 km
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może czas skończyć finasować tego bankruta jakim jest mpk i zlecić bezpośrednio podwykonawcom mpk usługi ?? Wyjdzie dwa razy taniej, a jakość tak samo nika...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy ktoś w ogóle pomyślał nad sprawdzeniem kwalifikacji i minimalnego poziomu kultury osobistej kontrolerów mpk?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A pomyśleć, że niemal bliźniacze miasto LUBIN posiada BEZPŁATNĄ komunikację.
A jakie to bliźniacze miasto? Lubin jest prawie 5 razy mniejszy od Lublina. Komunikacja miejska tam to raptem 10 linii, więc można sobie na to pozwolic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy ktoś w ogóle pomyślał nad sprawdzeniem kwalifikacji i minimalnego poziomu kultury osobistej kontrolerów mpk?
Nie ma czegoś takiego jak Kontrolerzy MPK. Kontrolę biletów prowadzi firma Reflex z Radomia i pracownicy ZTM-u w Lublinie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przeinwestowanie w tabor wychodzi bokiem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w dodatku wawie na tanszym 20minutowym , chyab kosztuje 3.20 przyjedziesz pewnie 10 km skmką albo metrem , nawet przesiadka tramawajem Lublinie to nierealne :) w 40 minut to przejedziasz tam maisto w wzdluz i wszesz , w Lublinie tyle sie jedzie z czubów na tatary{sic]
Dzisiaj po 15 linia 39 z Turystycznej pod Zus bilet 2,80 zł czas przejazdu 50 minut / Narutowicza tradycyjnie człowiek na piechotę szybciej przejdzie niż autobus przejedzie a następnie od Pozytywistów do ronda z JP II więcej stania niż jechania / . 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak mnie takie narzekanie wpienia...każdy chce lepszej jakości komunikacji miejskiej do tego częstszy kurs autobusów ale nikt nie chce zrozumieć, że na to potrzebne są pieniądze a z nieba one niespadną jak włoski z głowy http://www.sic-egazeta.amu.edu.pl/index.php?t=2737  Pozdrawiam szczecin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...