W ramach oszczędności będzie zamiast 1 cztery zajezdnie. Działki kupione za grube miliony budowa będzie kosztowała kolejne a koszty utrzymania,ochrony wzrosną 3 krotonie. Ja rozumiem że jest to podyktowane wydarciem kasy z funduszy EU i zwiększeniem zatrudnienia w firmie ale niema to nic wspólnego oszczędnościami. Szczególnie drażni mnie ta bajka o kosztach dojazdu do odległych dzielnic. Miedzy bazą na głuskiej a grygowej jest taka odległość że oszczędności będą szły w miliony.
|
|
W ramach oszczędności będzie zamiast 1 cztery zajezdnie. Działki kupione za grube miliony budowa będzie kosztowała kolejne a koszty utrzymania,ochrony wzrosną 3 krotonie. Ja rozumiem że jest to podyktowane wydarciem kasy z funduszy EU i zwiększeniem zatrudnienia w firmie ale niema to nic wspólnego oszczędnościami. Szczególnie drażni mnie ta bajka o kosztach dojazdu do odległych dzielnic. Miedzy bazą na głuskiej a grygowej jest taka odległość że oszczędności będą szły w miliony.a pomyślałeś o ile wzrosły by koszty dojazdów gdyby byłą tylko 1 zajezdnia? autobusy jeździły przykładowo z grygowej na kurs początkowy na Węglin...za taki kurs MPK nie miałby ani grosza bo ZTM płaci tylko za kursy liniowe, a nie dojazdy. Dodatkowo doszły by koszty zużycia energii, a w przypadku autobusów koszty spalonego paliwa ;-) Jeśli dla Ciebie koszty dojazdu to bajka to lepiej się nie wypowiadaj na tematy, o których nie masz pojęcia ;-) Między innymi dlatego na wieczornych liniach trolejbusowych można spotkać autobusy, które zjechały ze swoich linii i żeby nie jechać całego miasta na zajezdnię biorą np kurs 158 na Felin i dopiero stamtąd robią zjazd na zajezdnię przy grygowej żeby nie generować strat w postaci przejazdu na pusto, za który nikt im nie zapłaci ;-) |
|
Nowe autobusy,zajezdnie ale praca w charakterze kierowcy nie należy do popłatnych,nie jest tajemnicą że znaczna część zatrudnionych rozgląda sie za zmianą pracy.
|
|
Co za głupota! Jak można tworzyć bazę trolejbusów na Głuskiej, na tak małej działce w centrum dzielnicy domków jednorodzinnych. To nie jest miejsce na trolebusy. Dodatkowo obciążenie skrzyżowania trolejbsami skręającymi w Głuską i z niej wyjeżdżającymi będzie urtudniało tam ruch. Tu Miasto dało ciała z tą decyzją....
|
|
a pomyślałeś o ile wzrosły by koszty dojazdów gdyby byłą tylko 1 zajezdnia? autobusy jeździły przykładowo z grygowej na kurs początkowy na Węglin...za taki kurs MPK nie miałby ani grosza bo ZTM płaci tylko za kursy liniowe, a nie dojazdy. Dodatkowo doszły by koszty zużycia energii, a w przypadku autobusów koszty spalonego paliwa ;-) Jeśli dla Ciebie koszty dojazdu to bajka to lepiej się nie wypowiadaj na tematy, o których nie masz pojęcia ;-) Między innymi dlatego na wieczornych liniach trolejbusowych można spotkać autobusy, które zjechały ze swoich linii i żeby nie jechać całego miasta na zajezdnię biorą np kurs 158 na Felin i dopiero stamtąd robią zjazd na zajezdnię przy grygowej żeby nie generować strat w postaci przejazdu na pusto, za który nikt im nie zapłaci ;-)MPK ma tak wysoką stawkę że na dobrą sprawę mogło by dojeżdżać codziennie i z Świdnika. A z tymi dodatkowymi kursami to jest jawne wyciąganie kasy z nas, mieszkańców. Praktycznie nikt tym nie jeździ, jeżdżą pojazdy niezgodne z przydziałem do linii, niepoprawnie oznakowane itd. Ale cóż poradzić mamy dziwny zbieg okoliczności kolegów partyjnych u władz MPK i ZTM, więc ZTM zamiast wymaga stał się kolegą ,,z bazaru'' dla ZTM, a nie podwładnym wykonawcą. Dalsze takie istnienie MPK i ZTM nie ma najmniejszego sensu poza stołkami dla swoich. |
|
MPK ma tak wysoką stawkę że na dobrą sprawę mogło by dojeżdżać codziennie i z Świdnika. A z tymi dodatkowymi kursami to jest jawne wyciąganie kasy z nas, mieszkańców. Praktycznie nikt tym nie jeździ, jeżdżą pojazdy niezgodne z przydziałem do linii, niepoprawnie oznakowane itd. Ale cóż poradzić mamy dziwny zbieg okoliczności kolegów partyjnych u władz MPK i ZTM, więc ZTM zamiast wymaga stał się kolegą ,,z bazaru'' dla ZTM, a nie podwładnym wykonawcą. Dalsze takie istnienie MPK i ZTM nie ma najmniejszego sensu poza stołkami dla swoich.Daj piorunus już spokój z tą teorią zazdrości.Każde miasto dba o firmy zatrudniające swoich mieszkańców.placących w nim podatki. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|