Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Trzy firmy chcą opracować nową sieć linii komunikacji miejskiej

Utworzony przez inżynier transportu, 24 marca 2015 o 20:34 Powrót do artykułu
Mam nadzieję, że miejska komunikacja zostanie skonstruowana tak, że oprócz miasta Lublina będzie obsługiwać również Świdnik oraz następujące gminy Głusk, Jastków, Konopnica, Niemce I Garbów. Przydałyby się też linie do Piask, Lubartowa i Łęcznej. W czasach, gdy publiczny transport  podmiejski (PKS-y) właściwie nie istnieje to lubelskie MPK mogłoby na tych liniach stanowić silną konkurencję dla prywaciarzy. Zwłaszcza, że z tamtych stron naprawdę dużo osób codziennie dojeżdża do Lublina do pracy, szkoły, na uczelnię czy wreszczcie dla lekarza lub na zakupy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co mnie obchodzi Świdnik i jakieś gminne pipidówy?! Jak ktoś chce mieszkać na wsi - bo taniej, bo cisza i spokój itp. itd. to niech sboie dojeżdża do MIASTA na własną rękę albo przywaciarzami/PKS-ami. JA mieszkam w Lublinie, płace podatki do GMINY LUBLIN i chcę zeby te pieniądze szły na autobusy w LUBLINIE, a nie prze cwaniaków mniej autobusów będzie kuroswało po mieście albo co grosza wzrosna ceny biletów!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Żądam linii podmiejskiej do Puław.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W latach 70 , 80 za podlej komuny w MPK istniało studium ruchu (jedną z jego pracownic była obecna dyrektor Kamińska-Smarzewska ). Pracownicy tego działu MPK zajmowali się ustalaniem tras linii, pisaniem rozkładów jazdy. W dniu dzisiejszym powołano kilkudziesięciu nierobów pod nazwą ZTM - lub inna nazwa klan kamińskich - te nieroby jeszcze mają czelność wydawać pieniądze na inne firmy, które zgarną nasze pieniądze za nic - po co istnieje ZTM - tylko po to by dyrektorzy zatrudniali swoje rodziny i znajomych. Czy w Lublinie pracuje jakiś uczciwy, nieskorumpowany prokurator ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Abstrahując od wydawania na zewnątrz publicznych pieniędzy na zadania, które powinny być własnymi dla jednostek budżetowych i spółek Gminy Lublin, proszę pamiętać, że prokurator też ma rodzinę i własne potrzeby. W latach 70 , 80 za podlej komuny w MPK istniało studium ruchu (jedną z jego pracownic była obecna dyrektor Kamińska-Smarzewska ). Pracownicy tego działu MPK zajmowali się ustalaniem tras linii, pisaniem rozkładów jazdy. W dniu dzisiejszym powołano kilkudziesięciu nierobów pod nazwą ZTM - lub inna nazwa klan kamińskich - te nieroby jeszcze mają czelność wydawać pieniądze na inne firmy, które zgarną nasze pieniądze za nic - po co istnieje ZTM - tylko po to by dyrektorzy zatrudniali swoje rodziny i znajomych. Czy w Lublinie pracuje jakiś uczciwy, nieskorumpowany prokurator ?   Nikt palcem nawet nie kiwnie, bo w tym układzie jest im tak dobrze, że lepiej już być nie może.   Za kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt lat zostaną im odebrane majątki i "dobre" imiona ale kto by się martwił tym, co dopiero ma nastąpić jak żyć trzeba tu i tera - tera, a  nie teraz!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W latach 70 , 80 za podlej komuny w MPK istniało studium ruchu (jedną z jego pracownic była obecna dyrektor Kamińska-Smarzewska ). Pracownicy tego działu MPK zajmowali się ustalaniem tras linii, pisaniem rozkładów jazdy. W dniu dzisiejszym powołano kilkudziesięciu nierobów pod nazwą ZTM - lub inna nazwa klan kamińskich - te nieroby jeszcze mają czelność wydawać pieniądze na inne firmy, które zgarną nasze pieniądze za nic - po co istnieje ZTM - tylko po to by dyrektorzy zatrudniali swoje rodziny i znajomych. Czy w Lublinie pracuje jakiś uczciwy, nieskorumpowany prokurator ?
  Pirog czy jakoś mu tam... śmiało.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kiedy będzie przetarg na - wyznaczenie miejsc na śmietniki. To jakaś paranoja.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie przypuszczam, by obce frmy z poza Lublina dobrze opracowały projekt komunikacji miejskiej, gdzyż nie znają miasta i jego dzielnic. Nie znają też w jakich godzinach a nawet w dniach, gdzie jest największe obciążenie. Obciązenie zależne jest też od pogody i pory roku, czego przykładem jest bardzo duze obciążenie taboru dojeżdżającego do cmetarza na Majdanku w pogodnie dni. Można zrobić badania, ale jak zrobią np. gdy nie będzie studentów, albo w czasie ferii w szkolach to badanie nie spełni załozonego zadania
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Połączenie odległych dzielnic jest fatalne. Trasa autobusów wygląda jak ślad ślepego w labiryncie. Z Czubów na Czechów średnio 45 minut, to żadna konkurencja dla samochodu - średnio 15 minut. Czy w założeniach nowych projektów uwzględniono szybkie skomunikowanie skrajnych dzielnic?
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: