Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Po jednym dziennie? Czy to realne? Nie mniej jednak tego życzę! Oby Wasze plany wypaliły!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lubelszczyzna czarną dziurą? A Małaszewicze?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lubelszczyzna czarną dziurą? A Małaszewicze?
  Małaszewicze to jest powiat "kołobrzeski" na północy. W metrpolii pt. Lublin nie wiedzą co mają na stanie. O drodze DK2 też pewnie nie słyszeli a mogłaby być w województwie autostrada A2. :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Małaszewicze oczywiście są, ale nie opierają się na tej działalności co LTK. W Nałęczowie mają być obsługiwane stałe  połączenia wahadłowe w relacjach PORT-Nałęczów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trzymam kciuki za powodzenie przedsięwzięcia :) W okolicach Poznania, Łodzi, Warszawy, Wrocławia, Katowic funkcjonuje po kilka takich terminali. Jedynie Lubelszczyzna, Podkarpacie i Podlasie stanowiły czarną dziurę na mapie połączeń intermodalnych z portami Trójmiasta. Biorąc pod uwagę, że w okolice Lublina (w promieniu 150 km) trafia codziennie ok. 100 kontenerów, 1 pociąg w tygodniu może być stanowczo za mało.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A jak tam będą dojeżdżały te wielkie ciężarówki? Przecież tam dróg nie ma na tak wielkie tiry a te co są, rozlecą się w drobny mak tak jak to miało miejsce przy Cisowiance kilka lat temu. Nie wspomnę o Nałęczowie- "Uzdrowisku".... 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
:) tez tak myślimy, i wiemy ze będzie to impuls dla Lubelszczyzny - szczególnie dla potencjalnych iwestorów. Taka kolej rzeczy, w intermodalu przyszłość.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kto otwierając terminal chce go obsługiwać dźwigiem to nie możemy mówić o profesjonalizmie , przecież wiadomo iż taki przeładunek jest 5 - 6 krotnie dłuższy niż tradycyjnym Kalmarem, do tego autoryzacja armatorów ona jest niezbędna do funkcjonowania , wiadomo że kontener po wyjściu z portu ma tylko kila dni na zwrot go na depo , armator nie da zgody na przeładunek kontenera dźwigiem. Dźwig nie jest w stanie stabilnie przeładować kontenera (kontener chwieje się na wszystkie strony) nie każdy towar jest wstanie to znieść. Widzę że ktoś się zabiera do intermodalu ale nie od tej strony co trzeba . Powodzenia   
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: