Wiele powiatów w Województwie, ma fajne zasoby kulturalne,przyrodnicze,turystyczne, ale nie maja wystarczających funduszy wyasygnowanych dla kadr, które zajęłyby się ich odpowiednią promocją. Przykładem, może być Łęczna, i jej Pojezierze Kameralne. Rebranding pojezierza był zaplanowany świetnie, jednak kontynuacja projektu oraz poprawki błędów już słabiej zaadresowane. Na mój gust, to Lublin powinien przejąć główny ciężar lub połowę ciężaru promocji na siebie. Tak, żeby niedoświadczone powiaty i miejscowości, jak choćby Parczew, czy Krasnobród, miały instytucjonalne i schematyczne oparcie w sprytnych instytucjach wiedzy, które działają w Lublinie. Powiedzmy: małe Gminy, aby mogły outsourcować ciężar promocji do Lublina. Wtedy otrzymają na pewno lepszej jakości reklamy, a skorzystają z loadbalancingu/dispatchmentu turystów przylatujących do Lublina. Gminy! Jeśli nie macie kompletnych strategii, nie bójcie się kontaktować z instytucjami działającymi w Lublinie. Wiele wspaniałych rzeczy można zrobić po kosztach...tak na kozi rozumek....Zobaczcie jaki postęp dokonał się w Stolicy Języka Polskiego...Szczebrzeszynie. Gminy, do współpracy. Zakasać rękawy:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0