Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ulga dla jeżdżących jest stratą dla miasta, ale sprzedaż biletów tym którzy zdecydują się przesiąść z samochodu do autobusu to zysk. Trudno skalę takiej przesiadki oszacować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Durne pytanie w sondzie. Czy chcesz coś za darmo czy nie? Niech zgadnę...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli ci, co już jeżdża komunikacją publiczną, bo nie mają samochodu, zostaną nierówno potraktowani ze względu na stan posiadania, co jest łamaniem prawa raczej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ulgowe przejazdy dla posiadaczy dwóch nóg.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Samochodem jadę do pracy 15 minut (bocznymi uliczkami, bez korków). Autobusem podróż zajmuje godzinę w jedną stronę (bo nie mam bezpośredniego, więc muszę jechać do centrum, przesiąść się i z centrum jechać do pracy). Nie wliczam w to czasu koniecznego do zawiezienia dziecka do szkoły. Dziennie byłabym minimum półtorej godziny w plecy, więc tańszy bilet nie przekona mnie do zmiany środka komunikacji. Nawet darmowy mnie nie przekona, bo czas spędzony z rodziną jest dla mnie cenniejszy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli ci, co już jeżdża komunikacją publiczną, bo nie mają samochodu, zostaną nierówno potraktowani ze względu na stan posiadania, co jest łamaniem prawa raczej.
Ci, którzy jeżdżą samochodami, ale jako pasażerowie, też zostaną niesprawiedliwie potraktowani, jeśli kierowca się zdecyduje przesiąść ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wątpię, że zmaleje ruch samochodowy. Ci co wybierają samochód robią to w większości z wygody (różnie definiowanej). Ruch nie spadnie a spadną wpływy z biletów niedzielnych kierowców, którzy mają dużo czasu i na tygodniu i tak korzystają z komunikacji miejskiej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ŻUKU TO JEST CHORE!!! NIE MAM SAMOCHODÓW JEŻDŻĘ TYLKO ZTM I ROWEREM - DLACZEGO MAM PŁACIĆ NORMALNE BILETY SKORO NIE KORKUJĘ I NIE TRUJĘ MIASTA??????????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś w tym ratuszu się z baranem na łby pozamieniał. Kolejna "wspaniała" decyzja. Może jeszcze Żuk zrobi dodatkową opłatę drogową dla rowerzystów, bo się do podatku drogowego nie dokąłdają???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Byłoby lepiej gdyby radny Nowak zaczął od zapoznania się z bilansem ZTM oraz dominującego przewoźnika o nazwie MPK, który jest w 100% własnością naszego miasta. Populizm niech sobie radny Nowak zostawi na kolejną kampanię wyborczą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cykliści tak walą bąki, że trzeba okna w autach zamykać ! Panie Żuku ofoliować to towarzystwo i w ramach pozyskiwania energii alternatywnej zbierać pierdy !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to jest szansa,ze zwiekszy sie liczba aut zarejestronych,nie koniecznie jezdzacych...:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może przedtem dla rencistów ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli ci, co już jeżdża komunikacją publiczną, bo nie mają samochodu, zostaną nierówno potraktowani ze względu na stan posiadania, co jest łamaniem prawa raczej.
  Tak jak posiadanie 2 i więcej dzieci. Niestety w tym kraju nie ma już prawa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś w tym ratuszu się z baranem na łby pozamieniał. Kolejna "wspaniała" decyzja. Może jeszcze Żuk zrobi dodatkową opłatę drogową dla rowerzystów, bo się do podatku drogowego nie dokąłdają???
  Bardzo dobry pomysł. Jestem za. Idź na prezydenta !! W końcu kasę trzeba jakoś wydrzeć bo u rydzego bieda zagląda do talerza...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak czytam te komentarzy Polaka nic nie zadowoli kazda proponowana nowosc od razu spotyka sie z krytyka z tym narodem nic nie da sie zrobic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe wyliczenie. Kierowca, który jedzie własnym samochodem, według tego fachowca płaci jak jak za bilet normalny do kasy ZTM a jak będzie jechał komunikacją miejską i faktycznie kupi bilet to przyniesie miastu stratę. Wniosek jest bardzo prosty: sprzedaż biletów w Lublinie przynosi stratę w kwocie 16 tyś. dziennie. To może biletów w ogóle nie sprzedawać, nie będzie straty?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobry pomysł, sama częściej jeździłabym mpk jeśli bilety dla posiadaczy samochodów stałyby się tańsze, a samochód zostałby pod domem a jeśli chodzi o osoby starsze to i tak mają zniżki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fantastyczny pomysł,jeszcze pozwólcie im jeździć za darmo,tylko dlatego że mają samochód.A reszta pasażerów niech kasuje bilet za 3,20.To jest dzielenie na lepszych i gorszych nic więcej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czysty populizm i tyle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...