Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Upał i smród w szynobusie. Winnych brak

Utworzony przez Gość, 31 lipca 2012 o 06:57 Powrót do artykułu
Dopóki nie pojedzie na przegląd do Bydgoszczy, to nic się z tym nie zrobi. --- z takim podejściem przez PKP-owców z Lublina to idzcie wszyscy w diabły... pasażerowie powinni olać ten kurs i pojechać busami. Może nauczą sie te nieroby, że o sprzęt trzeba dbać i przeglądać a nie puszczać w trasę śmierdziucha.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zapraszam do przejechania sie szynobusem 5.20 relacji szastarka-lublin to dopiero odwaga bez klimy smrodek z wc i do tego ludzi jak mrowek a szynobus malenki pozdro
Zaloguj się, aby oddać głos
0
klimatyzacja w szynobusie to chyba poroniony pomysł . jest skomplikowana , jak sie okazuje i zawodna, a efektywność - watpliwa. co parę kilometrów szynobus zatrzymuje sie, otwierane są drzwi, ludzie wysiadaja , wsiadają, trwa to 2-3 minuty , gorące powietrze spływa do środka i całe to chłodzenie na nic. lepsze byłyby jednak otwierane okienka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
za miesiac juz klima bie bedzie potrzebna bo upalow juz nie bedzie wiec nie musza jechac do bydgoszczy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jon napisał:
klimatyzacja w szynobusie to chyba poroniony pomysł . jest skomplikowana , jak sie okazuje i zawodna, a efektywność - watpliwa. co parę kilometrów szynobus zatrzymuje sie, otwierane są drzwi, ludzie wysiadaja , wsiadają, trwa to 2-3 minuty , gorące powietrze spływa do środka i całe to chłodzenie na nic. lepsze byłyby jednak otwierane okienka
Popieram.Klimatyzacja w szynobusach to zbędny wydatek na urzadzenie i na paliwo potrzebne do funkcjonowania.Okna powinny byc otwierane. Koszt mniejszy, a wygoda wieksza.Moze byc nawet klimatyzacja, ale zawsze musi być możliwość wymiany powietrza. W samochodach jest klimatyzacja, ale okna się otwierają. Mozna korzystac albo nie.Stare składy kolejowe maja po 50 lat, w Szwajcarii więcej i nie są awaryjne. Nadmierne skomplikowanie powoduje skutki jak wyżej. Samobieżne wagony motorowe tzw motoraki Skoda nie są awaryjne, docierają wszędzie w Czechach i na Słowacji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TO ŚMIERDZĄ WKŁADKI HAMULCOWE BARANY !!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PKP napisał:
TO ŚMIERDZĄ WKŁADKI HAMULCOWE BARANY !!!!
Wkładki CIOTO-te ze skrzydełkami albo tampony-S.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Dopóki nie pojedzie na przegląd do Bydgoszczy, to nic się z tym nie zrobi. --- z takim podejściem przez PKP-owców z Lublina to idzcie wszyscy w diabły... pasażerowie powinni olać ten kurs i pojechać busami. Może nauczą sie te nieroby, że o sprzęt trzeba dbać i przeglądać a nie puszczać w trasę śmierdziucha.
Taaa, a busy pięknie pachną, i są tak zadbane, że aż! Jak ITD pokaże się na drodze, to połowa chowa się po krzakach Poza tym, gościu, gdyby nie ci kolejarze, to 3/4 taboru by nie jeździło. To raz. Dwa: tym razem UMWL powinien chyba zmienić dostawcę. PESA się nie sprawdziła. Proponuję GTW2/8 albo 2/10 Stadlera. Nie dość, że produkowane w Polsce to jeszcze niedaleko bo w Siedlcach. A jeżdżą w Niemczech, Holandii, Szwajcarii. Tam nie narzekają na nie. Ja także nie narzekałem swojego czasu. Te które mamy, i tak nie są kompatybilne ze sobą, pomimo tego, że są od jednego producenta. Ewentualnie jako jednen z warunków powinni dodać obowiązek dostarczenia na czas naprawy pojazdu zastępczego co najmniej klasy pojazdu naprawianego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czy ktoś wam każe jeździć szynobusem? To nie Wielkopolska, można pojechać busem. Nie dość że szybciej to nie śmierdzi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jaki premier,takie szynobusy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
. napisał:
Popieram.Klimatyzacja w szynobusach to zbędny wydatek na urzadzenie i na paliwo potrzebne do funkcjonowania.Okna powinny byc otwierane. Koszt mniejszy, a wygoda wieksza.Moze byc nawet klimatyzacja, ale zawsze musi być możliwość wymiany powietrza. W samochodach jest klimatyzacja, ale okna się otwierają. Mozna korzystac albo nie.Stare składy kolejowe maja po 50 lat, w Szwajcarii więcej i nie są awaryjne. Nadmierne skomplikowanie powoduje skutki jak wyżej. Samobieżne wagony motorowe tzw motoraki Skoda nie są awaryjne, docierają wszędzie w Czechach i na Słowacji. [/quote] [quote name='.' timestamp='1343725537' post='659269'] Popieram.Klimatyzacja w szynobusach to zbędny wydatek na urzadzenie i na paliwo potrzebne do funkcjonowania.Okna powinny byc otwierane. Koszt mniejszy, a wygoda wieksza.Moze byc nawet klimatyzacja, ale zawsze musi być możliwość wymiany powietrza. W samochodach jest klimatyzacja, ale okna się otwierają. Mozna korzystac albo nie.Stare składy kolejowe maja po 50 lat, w Szwajcarii więcej i nie są awaryjne. Nadmierne skomplikowanie powoduje skutki jak wyżej. Samobieżne wagony motorowe tzw motoraki Skoda nie są awaryjne, docierają wszędzie w Czechach i na Słowacji.
Ot odezwali się znawcy "od siedmiu boleści"! Jakoś autobusy podmiejskie (9-metrowe z 3 parami drzwi) mają klimę i zatrzymują się co 1-2 minuty i klima się sprawdza -pod warunkiem,że jakiś deebil okien nie pootwiera. Wszak szynobus jest "nieco" dłuższy niż 9metrów i ma tylko 2 pary drzwi (po każdej stronie -zależnie od peronu po której jego stronie się znajduje). I nie wiem czy wiecie "arcymądrałkowie",że szynobus ma coś takiego,co się zowie "ciepły guzik" -jaśli go nie naciśniesz,to drzwi na przystanku się nie otworzą -a jeśli się otworzą,to i tak po kilku sekundach się zamykają automatycznie. W dodatku szynobus na pewno co 1-2 minuty się nie zatrzymuje tak jak autobus podmiejski. Więc niby czemu klima w szynobusie się nie sprawdza -jeśli klima w autobusie podmiejskim (krótszym niż szynobus) częściej zatrzymującym się i z większym "zagęszczeniem" drzwi się sprawdza? Głupi jesteście ciołki,bo się nie znacie -więc się nie wypowiadajcie. A przegląd klimy oczywiście powinno się robić -podobnie jak w aucie(ja robię każdej wiosny).
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: