Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

UPC przyznało się do pomyłki. Klient odzyska pieniądze

Utworzony przez skazany na MM, 17 stycznia 2011 o 10:26 Powrót do artykułu
To samo jest w Multimedia.W tej firmie,jesli się ma kilka usług,to faktycznie trudno się pozbierać.Ja kiedyś dałem się skusić i podpisałem umowę na pakiet cyfrowy HBO.Firma naliczła mi podwójną cenę za HBO,gdyż założono mi dekoder a nie poinformowano,że należy zwrócić filtr.Umowa była na 12 miesięcy,ale w MM powiedziano mi,że dopiero po 13-tu miesiącach mogę zrezygnować "bo tak jest". W międzyczasie przedstawiciel firmy (mieszczącej się gdzieś na śląsku) "wezwał mnie do zwrotu dekodera pod konsekwencją naliczenia opłaty karnej. Jednym słowem nie tylko UPC ale także w multimediach jest bardak i nikt nie panuje nad sytuacją.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
UPC to przedziwna firma. Mnie dla odmiany przysyłano upomnienia na początku grudnia ubiegłego roku pomimo, że miałem na fakturze termin płatności do 15-go grudnia i nie dało się im tego wytłumaczyć!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Specjalnie zlikwidowali anteny zbiorcze na blokach a później kazali sobie płacić 6 zl od wszystkich (było 1,5 zl) Oszusty i cwaniaki. LUDZIE REZYGNUJCIE Z TYCH OPŁAT 6zl !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
klient UPC napisał:
UPC to przedziwna firma. Mnie dla odmiany przysyłano upomnienia na początku grudnia ubiegłego roku pomimo, że miałem na fakturze termin płatności do 15-go grudnia i nie dało się im tego wytłumaczyć!
UWAGA NA UPC 111. Od tej Firmy dostałem rachunek zawyżony o 800 PLN. Nie otrzymałem pomocy od Rzecznika Konsumentów w Lublinie,mimo ewidentnej zasadności mojej reklamacji.Chodziło tu o rachunek telefoniczny,gdzie w wykazie rozmów były połączenia trwające po kilka godzin,a w trakcie trwania tych rozmów,były wykonywane inne połączenia.Sprawę ostatecznie wygrałem, umowę z UPC rozwiązałem i przestrzegam przed korzystaniem zwłaszcza z tego operatora,którego bezczelność i pazerność przekracza wszelkie granice.Zastanawiam się też nad utrzymywaniem takich instytucji jak Rzecznicy różnego rodzaju,którzy są skłonni bardziej trzymać stronę silniejszego (np operatorów mediów elektronicznych,czy też dostawców energii elektrycznej),być może czerpiąc z tego określone profity. Więcej takich spraw opisanych w prasie RTV, może stanowić pewną obronę przed nieuczciwymi Firmami,bo generalnie przy tak słabym Państwie,to już nie wiadomo jak się bronić i kto nas jeszcze "rąbie po kieszeni" z czego nawet nie zdajemy sobie sprawy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W "Kolejarzu" od lat płace w czynszu ponad 6 zł za tzw. konserwacje instalacji RTV oczywiście od lat mam UPC najpierw analogową a teraz cyfrową. Czy to ta sama opłata jak w/w artykule?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
UPC to przedziwna firma do kwadratu. 4 lata temu sprzedałam siostrzenicy mieszkanie gdzie była ich kablówka i pełny pakiet, jednocześnie zrezygnowałam z ich usług. Rachunki nie przychodziły, był pakiet minimalny a po jakimś czasie włączyli pakiet pełny z canal+ Ponad 3 lata siostrzenica ma tv gratis
Zaloguj się, aby oddać głos
0
UPC to naciągacze i banda oszustów! próbował ktoś zrezygnować z ich usług? miałem prawie 300zł rachunku co miesiąc za usługi które nie są warte połowy tej ceny i musiałem czekać dwa miesiące na odłączenie tego badziewia bo procedura odłączenia tyle trwa! To jakieś jawne jaja z klientów! Odradzam tych oszustów!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
znam to;) telefon za darmo,dekoder z możliwością nagrywania HD i super szybki internet;) w rzeczywistości telefon zepsuł się po miesiącu bo to jakaś chińska imitacja, dekoder z możliwością nagrywania HD łapie zawiechy co najmniej 4 razy w tygodniu więc i tak nic się nie nagra a cofać to najwyżej w rozwoju sobie można No i ten super internet rozłącza się po kilka razy na dobę więc i super ściąganie tu nic nie pomoże a ci co załatwili się w WI-FI to płacą za ten nic nie warty router co miesiąc po 10zł gdzie można go kupić za 50zł na stałe
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
znam to;) telefon za darmo,dekoder z możliwością nagrywania HD i super szybki internet;) w rzeczywistości telefon zepsuł się po miesiącu bo to jakaś chińska imitacja, dekoder z możliwością nagrywania HD łapie zawiechy co najmniej 4 razy w tygodniu więc i tak nic się nie nagra a cofać to najwyżej w rozwoju sobie można No i ten super internet rozłącza się po kilka razy na dobę więc i super ściąganie tu nic nie pomoże a ci co załatwili się w WI-FI to płacą za ten nic nie warty router co miesiąc po 10zł gdzie można go kupić za 50zł na stałe
ja mam wprawdzie tylko dwie usługi; neta i tv i jest ok. nic mi sie nie zawiesza xD
Zaloguj się, aby oddać głos
0
UPC (pakiet podstawowy TV) - 8,50 zł (z TVN i POLSAT) MULTIMEDIA (pakiet podstawowy TV) - 6 zł (bez TVN i POLSAT) Do 31 lipca 2011 w Lublinie i województwie będzie uruchomiony nadajnik naziemnej TV cyfrowej (kanały MUX 2) Do jej odbioru wystarczy TV LCD lub plazma (z wbudowanym tunerem DVB-T MPEG-4)i zwykła antena pokojowa (cena od 30 zł). MUX 2 - Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, TV Puls (kanały dostępne od razu) MUX 3 - TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Historia (kanały dostępne w Lublinie od 2012 lub 2013 roku) Po co wam pakiety podstawowe w kablówkach ? Wyrejestrować dziadostwo i kwita.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
naciągacze.... i to wszystko....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Warto walczyć! Mi UPC zaproponowało kiedyś rozszerzenie pakietu, konsultantka nie poinformowała mnie jednak o dodatkowej opłacie 50 zł która pojawiła się na następnej fakturze. Złożyłem skargę i anulowano mi tę kwotę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wiem, nie wiem. A ja i moi znajomi mamy UPC od kilku lat i jesteśmy bardzo zadowoleni. Lepsze o wiele niż ten szit Multi Media, która co chwilę nawalała na LSMie. Czy to TV, czy Internet. Instalatorzy UPC również są bardzo mili i pomocni.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ann napisał:
A ja i moi znajomi mamy UPC od kilku lat i jesteśmy bardzo zadowoleni. Lepsze o wiele niż ten szit Multi Media, która co chwilę nawalała na LSMie. Czy to TV, czy Internet.Instalatorzy UPC również są bardzo mili i pomocni.
Zapomniałaś dodać, że jesteś z UPC i robisz im kampanię. UPC na LSM-ie (osiedla Słowackiego i Konopnickiej) mają swoje skrzynki i konkurują z MULTIMEDIA, które w całości opanowało też LSM. Im więcej klientów odebranych MULTIMEDII na tych 2 osiedlach tym lepiej dla UPC. Proste jak włos Mongoła. Ja kicham i na jednych i na drugich, ale u mnie honor to podstawa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dokładnie, Złodzieje i się nachapać nie mogą. Nagle 6 z hakiem więcej, w lipcu było dodatkowe +3zł, wyłączyli ze 3 kanały w międzyczasie, jak chciałem umowę na tv analogową to "brak możliwości technicznych", ale jakoś z niej korzystałem do tej pory ? Na chama wciskanie syfnej telewizji cyfrowej, więc Podziękowałem po prawie 10 latach płacenia rachunku, jak nie więcej odkąd weszli na Czechów. Mam piękny talerz, kanały w 10 razy lepszej jakości, większy wybór, kanały HD i to w mniejszej cenie niż w ZŁODZIEJSKIM UPC. Polecam Wszystkim Rezygnację
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mam multimedie jak i upc ( w dwóch mieszkaniach w różnych miastach) szczerze powiem że tańsze jest jest upc ale jeżeli chodzi obsługe techniczną to upc powala na kolana, same problemy z nimi. Tak więc zdaje sie że niedługo zrezygnuję z usług i wezmę Aster (krk) Multimedia chyba go kupiła więc będzie dobrze... i mam nadzieje skończą sie moje problemy z niedouczoną obsługą techniczną Pozdrawiam wszystkich mających problemy z netem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Serfer napisał:
Mam multimedie jak i upc ( w dwóch mieszkaniach w różnych miastach) szczerze powiem że tańsze jest jest upc ale jeżeli chodzi obsługe techniczną to upc powala na kolana, same problemy z nimi. Tak więc zdaje sie że niedługo zrezygnuję z usług i wezmę Aster (krk) Multimedia chyba go kupiła więc będzie dobrze... i mam nadzieje skończą sie moje problemy z niedouczoną obsługą techniczną Pozdrawiam wszystkich mających problemy z netem
Tak się składa, że to UPC kupiło Aster
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mam telewizje i internet przez UPC i jestem zadowolony . Ostatnio bez zadnych problemów zmieniałem sobie internet z drogiego i mniejszego transferu (69 zł/2MB) na tańszy i większy transfer (55zł/5MB) . Myślałem , że będą coś marudzić i wymyślać/utrudniać ale obyło sie bez najmniejszych problemów . Na samym początku chcięli mi na siłę "wcisnąć" jakiś "pakiet ochronny" ale korespondencją mail'ową wybiłem im to z głowy . Ocena - 5/5 .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja mieszkam na Czechowie, mam UPC pakiet podstwowy a spółdzielnia obciąża mnie w czynszu jeszcze kwotą 6,16 za doprowadzenie sygnału TV............czy to zgodne z prawem???? jak ktoś wie to proszę o radę co mam robić. kontakt gosia3041@wp.pl
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja od marca staram sie uwolnic od UPC pakietu podstawowego . kiedy wreszcie udalo mi sie otrzymac potwierdzenie rezygnacji z ich uslug, w miesiacu maju dowiedzialam sie ze nadal oplata jest w czynszu , a po interwencji w upc okazalo sie ze oni nie maja mnie wogole w systemie , wiec nie mogą przesłać mojej rezygnacji do spółdzielni , a co za tym idzie spółdzielnia nie chce mi pomniejszyć czynszu o tą opłatę ... czy ktos to zrozumie ???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: