Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

UPC przyznało się do pomyłki. Klient odzyska pieniądze

Utworzony przez skazany na MM, 17 stycznia 2011 r. o 10:26 Powrót do artykułu
mam podobną sytuajcę,pomóż jak mogę odzyskać swoje pieniądze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ASTER i od niedawna UPS to jedna wielka banda oszustów,radzę dobrze uważajcie na tych naciągaczy...........dzwonią niby z infolinii w sprawie zmiany ruteru jest to konieczne bo UPS przejęło Aster,umawiają się na instalecję,oczywiście wszystko w ramach posiadanej umowy z aster i bez dodatkowych kosztów,przychodzi monter instaluje ruter,daje do podpisu potwierdzenie instalacji urządeznia,bardzo sie śpieszy,podpisujesz,a po czase okazuje się że masz nową umowę nowy pakiet i sporo kasy do zaplaty,cwaniaki jakich mało UPC i aster to oszuści,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uważajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Łagodnie i oględnie - nie jestem zadowolony z usług UPC. Jakość i rzetelność obsługi przez tzw. konsultantów jest beznadziejna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Też im wytaczam proces. Po rozmowie  z konsultantką podano mi adres mailowy na który mam zlozyc rezygnacje. Adres oczywiście podano blednie. Dwukrotnie zarządałem przesłuchania rozmowy z tego dnia i jak kamieniem w wode. Ale maja pecha, bo ja mam dużo czasu i mecenasa który się tym zajmie. Chamstwo i złodziejstwo nic pozatym. Dodzownic się po nowe usługi można w kilka sekund, a do rezygancji potrzebowałem 30 minut żeby polaczc się z konsultantem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
UPC to przedziwna firma. Mnie dla odmiany przysyłano upomnienia na początku grudnia ubiegłego roku pomimo, że miałem na fakturze termin płatności do 15-go grudnia i nie dało się im tego wytłumaczyć!
UPC to poziom obsługi klienta poniżej wszelkich możliwych standardów. Nie polecam! Wybrałam termin realizacji usługi, który na ich stronie był dostępny. Dzwonili, nie zdążyłam odebrać. Poinformowali w mailu, że termin jest niedostępny, żebym podała do siebie kontakt w przeciągu 48 h. Podałam go w przeciągu godziny po otrzymaniu maila. Minęło 5 dni, nikt nie zadzwonił, minął termin początkowej realizacji zamówienia. Zero odzewu. Nie polecam nikomu. Zaznaczyłam, że zależy mi na czasie. Zostałam całkowicie olana! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
UPC oszuci!!! nie korzystajcie z ich uslug, ja z koncem umowy zrezygnowalam i internetu z 30 dniowym wypowidzeniem a teraz oni naliczyli mi jakies 200zl kary za przewczesne rozwiazanie umowy!!!! ludzie to oszusci!!! tak ciebie omotaja, i ch...masz placic!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...