Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"2 i 9 listopada z czterech naprędce założonych kont pocztowych wysłaliśmy po jednym e-mailu. Na żadne z tych pytań nie dostaliśmy odpowiedzi. – Od uruchomienia skrzynki odebraliśmy 240 wiadomości, z czego nie odpowiedzieliśmy jeszcze na 26. I tak się złożyło, że wśród nich są wasze – informuje Beata Krzyżanowska z Biura Prasowego w Urzędzie Miasta" "-Przechodziliśmy przypadkowo i wpadliśmy. -Jak to przechodziliście ? Z tragarzami ? -Tak, z tragarzami" (MIŚ, (1980) reż. S.Bare ja)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakos strasznie powoli uczą się Ci urzędnicy. Pewnie gdy już się naucza, to zmieni sie system współpracy z obywatelami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
....redaktorzyna zdziwiony, fikcyjne konto to i fikcyjna odpowiedź, trzeba być normalnym człowiekiem aby to zrozumieć a nie byle jakim redakturkiem....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Będziemy poprawiać funkcjonowanie tej skrzynki, jeszcze wszyscy się tego uczymy" czego się uczą ?? Odpisywać na maile ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak własnie zarząd dróg- wysłałam informacje listownie z potwierdzeniem odbioru- sprawa ciągnie się juz 2 lata, ostatni odbiór poczty to 28 pażdziernika. 2 tygodnie temu wyslalam maila i tak juz od 2 lat "analizują problem". Co ciekawe telefonicznie pan M. zasugerował rozwiązanie na które sie zgodziliśmy i co ? i nic. Czy redakcja chce coś więcej wiedzieć, chętnie udostepnie całą korespondencje i ciekawy problem a nawet dwa, który ZDM skutecznie olewa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
moje dwa e-maile też bez odpowiedzi prawie miesiąc
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bisot napisał:
moje dwa e-maile też bez odpowiedzi prawie miesiąc
a czego się spodziewaliście ?? szykujcie się na e-administracje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
spraw w urzędzie nie załatwia się poprzez anonimowe pisanie e-maili ! a skrzynka to jest tylko PR posunięcie Żuka i tyle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jon napisał:
spraw w urzędzie nie załatwia się poprzez anonimowe pisanie e-maili ! a skrzynka to jest tylko PR posunięcie Żuka i tyle
mylisz anonimowego maila z fikcyjnym kontem. Maile były wysłane z fikcyjnych kont ale pewnie zostały podpisane "Jan Kowalski" Posunięcie Żuka dobre, chciał dobrze dla mieszkańców, a że ma urzędników jakich ma to efekt jak widać. Jak by taki urzędnik trafił do firmy nie państwowej, gdzie są ciepłe posadki, to zapewne w ciągu 2 dni nauczył by się odpisywać na maile w krótkim terminie. Mogliście wysłać też maila prosto do Żuka albo by się okazało "Jaki pan taki kram" albo by się okazało że Prezydent normalny tylko ma nieudolnych urzędników. Powtórzcie ten numer za kilka miesięcy, zobaczymy co się zmieniło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odpowiadanie na e-maile wymaga oprócz merytorycznej wiedzy, którą się posiada lub trzeba odnaleźć gdzieś w urzędzie, po prostu dobrej organizacji pracy. Zwłoka i niepowiadomienie klienta urzędu o tej zwłoce to brak profesjonalizmu (zawsze przecież można odpowiedzieć lub przygotować odpowiedź w domu, żeby zdążyć w terminie). No i mój ulubiony temat - wystarczy zatrudnić lepszych ludzi, profesjonalnych i chętnych do pracy w służbie publicznej, a nie znajomych. pozdrawiam były urzędnik
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomału przejrzycie na oczy. Żuk jest mistrzem obietnic i pijaru. Jeszcze trochę i posypie się reszta. Nawiasem mówiąc , nie zganiajcie winy na urzędników ,prezydent odpowiada za wszystko, tak było zawsze, od tego jest aby nie obiecywać gruszek na jabłoni i nie kłamać a pracować i mówić prawdę co można zrobić a nie tylko obiecywać i mydlić oczy. A ten jak widać przoduje w nielojalności w stosunku do ludzi,z którymi współpracował , kieruje się własną karierą i wielkim podlizem do mediów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
- panie urzędniku, przyszedł e-mail do pana! - Niech wejdzie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mi odpowiedzieli po dwóch tygodniach, co prawda urzędniczym bełkotem z którego nic nie wynikało, ale jednak
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cacanka napisał:
Pomału przejrzycie na oczy. Żuk jest mistrzem obietnic i pijaru. Jeszcze trochę i posypie się reszta. Nawiasem mówiąc , nie zganiajcie winy na urzędników ,prezydent odpowiada za wszystko, tak było zawsze, od tego jest aby nie obiecywać gruszek na jabłoni i nie kłamać a pracować i mówić prawdę co można zrobić a nie tylko obiecywać i mydlić oczy. A ten jak widać przoduje w nielojalności w stosunku do ludzi,z którymi współpracował , kieruje się własną karierą i wielkim podlizem do mediów.
albo jesteś ze wsi (bo tam na prawdę nic się nie zmienia), albo masz inne sympatie polityczne żeby tak sądzić moim zdaniem, bo odkąd Żuk został prezydentem coraz więcej zmienia się w Lublinie(ulice, place zabaw, chodniki) oczywiście nie zawsze to co byśmy chcieli ani nie w takim tempie jakim byśmy chcieli, ale wszystkim dogodzić się nie da.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakiś czas temu wysłałam maila do UM z pytaniem o warunki jakie muszą być spełnione by całkowicie zmienić funkcje pomiesczeń w mieszkaniu w bloku. Pierwszy mail z odpowiedzią, że przedstawiony problem został przekazany do odpowiedniego urzędu otrzymałam w ciągu dwóch dni, a po tygodniu bardzo szczegółową, fachową odpowiedź. Wysłałam podziękowania i urzędniczce, która udzieliła mi odpowiedzi. Tak więc jest dla mnie to co napisano w artykule co najmniej dziwne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BO Dominik jest dziwny...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie założyłem naprędce konto dominik.smaga@vp.pl Będę anonimowo zapytywał różne instytucje o różne sprawy. Pozdrawiam pozostałych upeirdliwych Anonimów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Paul Woodgate napisał:
Odpowiadanie na e-maile wymaga oprócz merytorycznej wiedzy, którą się posiada lub trzeba odnaleźć gdzieś w urzędzie, po prostu dobrej organizacji pracy. Zwłoka i niepowiadomienie klienta urzędu o tej zwłoce to brak profesjonalizmu (zawsze przecież można odpowiedzieć lub przygotować odpowiedź w domu, żeby zdążyć w terminie). No i mój ulubiony temat - wystarczy zatrudnić lepszych ludzi, profesjonalnych i chętnych do pracy w służbie publicznej, a nie znajomych. pozdrawiam były urzędnik
A czego Wy się spodziewaliście po Żuku Gnojarzu? Toczy t swoją kule jak umie, a co m-c i tak ma pewną kasę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie jest to konstruktywna krytyka Pana Redaktora. Od jakiegoś czasu czytajac krótkie artykuły Pana Redaktora, większość stanowi krytykę urzedującego Prezydenta i jego pracowników. Pisałam maile dwa razy i otrzymałam odpowiedzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...