Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"2 i 9 listopada z czterech naprędce założonych kont pocztowych wysłaliśmy po jednym e-mailu. Na żadne z tych pytań nie dostaliśmy odpowiedzi. – Od uruchomienia skrzynki odebraliśmy 240 wiadomości, z czego nie odpowiedzieliśmy jeszcze na 26. I tak się złożyło, że wśród nich są wasze – informuje Beata Krzyżanowska z Biura Prasowego w Urzędzie Miasta" "-Przechodziliśmy przypadkowo i wpadliśmy. -Jak to przechodziliście ? Z tragarzami ? -Tak, z tragarzami" (MIŚ, (1980) reż. S.Bare ja)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakos strasznie powoli uczą się Ci urzędnicy. Pewnie gdy już się naucza, to zmieni sie system współpracy z obywatelami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
....redaktorzyna zdziwiony, fikcyjne konto to i fikcyjna odpowiedź, trzeba być normalnym człowiekiem aby to zrozumieć a nie byle jakim redakturkiem....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Będziemy poprawiać funkcjonowanie tej skrzynki, jeszcze wszyscy się tego uczymy" czego się uczą ?? Odpisywać na maile ??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tak własnie zarząd dróg- wysłałam informacje listownie z potwierdzeniem odbioru- sprawa ciągnie się juz 2 lata, ostatni odbiór poczty to 28 pażdziernika. 2 tygodnie temu wyslalam maila i tak juz od 2 lat "analizują problem". Co ciekawe telefonicznie pan M. zasugerował rozwiązanie na które sie zgodziliśmy i co ? i nic. Czy redakcja chce coś więcej wiedzieć, chętnie udostepnie całą korespondencje i ciekawy problem a nawet dwa, który ZDM skutecznie olewa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
moje dwa e-maile też bez odpowiedzi prawie miesiąc
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bisot napisał:
moje dwa e-maile też bez odpowiedzi prawie miesiąc
a czego się spodziewaliście ?? szykujcie się na e-administracje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
spraw w urzędzie nie załatwia się poprzez anonimowe pisanie e-maili ! a skrzynka to jest tylko PR posunięcie Żuka i tyle
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jon napisał:
spraw w urzędzie nie załatwia się poprzez anonimowe pisanie e-maili ! a skrzynka to jest tylko PR posunięcie Żuka i tyle
mylisz anonimowego maila z fikcyjnym kontem. Maile były wysłane z fikcyjnych kont ale pewnie zostały podpisane "Jan Kowalski" Posunięcie Żuka dobre, chciał dobrze dla mieszkańców, a że ma urzędników jakich ma to efekt jak widać. Jak by taki urzędnik trafił do firmy nie państwowej, gdzie są ciepłe posadki, to zapewne w ciągu 2 dni nauczył by się odpisywać na maile w krótkim terminie. Mogliście wysłać też maila prosto do Żuka albo by się okazało "Jaki pan taki kram" albo by się okazało że Prezydent normalny tylko ma nieudolnych urzędników. Powtórzcie ten numer za kilka miesięcy, zobaczymy co się zmieniło.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Odpowiadanie na e-maile wymaga oprócz merytorycznej wiedzy, którą się posiada lub trzeba odnaleźć gdzieś w urzędzie, po prostu dobrej organizacji pracy. Zwłoka i niepowiadomienie klienta urzędu o tej zwłoce to brak profesjonalizmu (zawsze przecież można odpowiedzieć lub przygotować odpowiedź w domu, żeby zdążyć w terminie). No i mój ulubiony temat - wystarczy zatrudnić lepszych ludzi, profesjonalnych i chętnych do pracy w służbie publicznej, a nie znajomych. pozdrawiam były urzędnik
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pomału przejrzycie na oczy. Żuk jest mistrzem obietnic i pijaru. Jeszcze trochę i posypie się reszta. Nawiasem mówiąc , nie zganiajcie winy na urzędników ,prezydent odpowiada za wszystko, tak było zawsze, od tego jest aby nie obiecywać gruszek na jabłoni i nie kłamać a pracować i mówić prawdę co można zrobić a nie tylko obiecywać i mydlić oczy. A ten jak widać przoduje w nielojalności w stosunku do ludzi,z którymi współpracował , kieruje się własną karierą i wielkim podlizem do mediów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
- panie urzędniku, przyszedł e-mail do pana! - Niech wejdzie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mi odpowiedzieli po dwóch tygodniach, co prawda urzędniczym bełkotem z którego nic nie wynikało, ale jednak
Zaloguj się, aby oddać głos
0
cacanka napisał:
Pomału przejrzycie na oczy. Żuk jest mistrzem obietnic i pijaru. Jeszcze trochę i posypie się reszta. Nawiasem mówiąc , nie zganiajcie winy na urzędników ,prezydent odpowiada za wszystko, tak było zawsze, od tego jest aby nie obiecywać gruszek na jabłoni i nie kłamać a pracować i mówić prawdę co można zrobić a nie tylko obiecywać i mydlić oczy. A ten jak widać przoduje w nielojalności w stosunku do ludzi,z którymi współpracował , kieruje się własną karierą i wielkim podlizem do mediów.
albo jesteś ze wsi (bo tam na prawdę nic się nie zmienia), albo masz inne sympatie polityczne żeby tak sądzić moim zdaniem, bo odkąd Żuk został prezydentem coraz więcej zmienia się w Lublinie(ulice, place zabaw, chodniki) oczywiście nie zawsze to co byśmy chcieli ani nie w takim tempie jakim byśmy chcieli, ale wszystkim dogodzić się nie da.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakiś czas temu wysłałam maila do UM z pytaniem o warunki jakie muszą być spełnione by całkowicie zmienić funkcje pomiesczeń w mieszkaniu w bloku. Pierwszy mail z odpowiedzią, że przedstawiony problem został przekazany do odpowiedniego urzędu otrzymałam w ciągu dwóch dni, a po tygodniu bardzo szczegółową, fachową odpowiedź. Wysłałam podziękowania i urzędniczce, która udzieliła mi odpowiedzi. Tak więc jest dla mnie to co napisano w artykule co najmniej dziwne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
BO Dominik jest dziwny...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Właśnie założyłem naprędce konto dominik.smaga@vp.pl Będę anonimowo zapytywał różne instytucje o różne sprawy. Pozdrawiam pozostałych upeirdliwych Anonimów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Paul Woodgate napisał:
Odpowiadanie na e-maile wymaga oprócz merytorycznej wiedzy, którą się posiada lub trzeba odnaleźć gdzieś w urzędzie, po prostu dobrej organizacji pracy. Zwłoka i niepowiadomienie klienta urzędu o tej zwłoce to brak profesjonalizmu (zawsze przecież można odpowiedzieć lub przygotować odpowiedź w domu, żeby zdążyć w terminie). No i mój ulubiony temat - wystarczy zatrudnić lepszych ludzi, profesjonalnych i chętnych do pracy w służbie publicznej, a nie znajomych. pozdrawiam były urzędnik
A czego Wy się spodziewaliście po Żuku Gnojarzu? Toczy t swoją kule jak umie, a co m-c i tak ma pewną kasę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie jest to konstruktywna krytyka Pana Redaktora. Od jakiegoś czasu czytajac krótkie artykuły Pana Redaktora, większość stanowi krytykę urzedującego Prezydenta i jego pracowników. Pisałam maile dwa razy i otrzymałam odpowiedzi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: