Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Uwaga na nieuczciwy sklep (...)

Utworzony przez Wald, 5 grudnia 2012 r. o 16:11
he,he,zdziwił bym się gdyby podawali prawdziwe dane.A jeśli prawdziwe to należące pewnie do kogoś innego.Na sklepie przy (...) jest teraz nowa nazwa-(...) (nalepka)-a sklep internetowy zmienili z (...) na (...) ...pewnie myślą że się ludzie nie połapią choć to takie proste:-)(ja poszedłem po cenach),adresy sklepu internetowego zmieniają się co kilka miesięcy,siedzibę fizyczną zmieniają co rok-dwa.Poszywają sie pod inne firmy. Swoją drogą ci którzy tam kupują sami są sobie winni-w sieci od 2009r.mozna znaleźć ślady tych oszustów. obstawiam że za dwa-trzy miesiące znowu zmienią nazwę na (...) opisują się tak: -"(...)" no i się zgadza-drugich takich złodziei nie ma. PS.tak to jest jak się szuka najniższych cen:-))
Ostatnio edytowany 26 maja 2013 r. o 09:59
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem kolejną osobą oszukaną, na szczęście "tylko" na 159 zł. Zamówiłam miesiąc temu grill ogrodowy, oczywiście grilla nie ma, strona zniknęła. Nieprawdopodobne, że oni działają tak bezkarnie. Mieszkam zbyt daleko, żeby się tym zająć osobiście, ale czy nikt z Lublina nie może złożyć jakiegoś zawiadomienia na policję? Skoro wiecie nawet gdzie ten sklep fizycznie się mieści to można by ich pociągnąć do odpowiedzialności!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
(...)
Ostatnio edytowany 21 maja 2013 r. o 15:24
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja myślę, że nie ma co czekać, tylko wszyscy musimy zgłosić to na policje. Nieważne skąd jesteśmy -ja no z północy Polski. Jutro idę to zgłosić. Zebrałam sobie materiały, nr konta, nr telefonu, skopiowalam wpisy z tego forum. Mieć wiedzą, że więcej osób zostało oszukanych. Nowy sklep tego pana to (...) strona (...) Dokładnie ten sam nr telefonu, nr konta bankowego i ten sam idiota odbierający telefony. Nie popuszcze i wam radzę to samo. Nikt mi w prezencie tych 138 zł które wplacilam na konto tego oszusta nie dal. A jak więcej się nas zgłosi na pewno go złapią. Zwłaszcza, ze jest tak głupi, ze podaje te same dane i ma sklep stacjonarny. Więc obojętnie gdzie mieszkacie - na policje marsz!!!
Ostatnio edytowany 21 maja 2013 r. o 15:24
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba było powiedzieć, że usunie pan komentarz jak dostanie pan towar. Niech no tylko do mnie zadzwoni - ja już nie mam zamiaru wydawać na nich pieniędzy. Z tym tumanem nie ma o czym rozmawiać. Mi kazał dzwonić do istore'a, bo to ich wina że padł sklep. Bezczelność tego człowieka nie zna granic. Ale przyjdzie kryska na matyska... Zgłaszajcie na policję. Im nas więcej, tym lepiej. A na ceneo też zamieściłam odpowiednią opinie. Teraz czekam na telefon
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i po (...) ceneo wstrzymało prezentację oferty sklepu Czyżby to przez nasze komentarze ? Po moim ostatnim poście tutaj w ciągu 2min zadzwonił ten złodziej , oszust i kłamca z imienia i nazwiska wymieniony wyżej który odbiera te telefony i straszył że mnie pozwie do sądu za zniesławienie czyli wychodzi na to ze śledzą ten wątek i mają dostęp do komputera i interntetu. Dziś konsultowałem się z prawnikiem poradził mi że najlepiej złożyć sprawę na Policję co już zresztą zrobiłem a nawet dostałem zawiadomienie o wszczęciu postępowania karnego przeciwko tym złodziejom i wam też to polecam.
Ostatnio edytowany 21 maja 2013 r. o 15:24
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Weszłam w link, który podałeś wyżej i nadal działa. W sumie to dobrze, bo może mniej osób się natnie. Zniesławienie - dobre sobie. Hahahahahaha Na mnie też wielce się oburzył kiedy go zapytałam, czy udaje tylko idiotę, czy jest nim naprawdę A niech idzie do sądu Ciekawe kto wygra. Czekam na telefon od niego i doczekać się nie mogę. A czekam z utęsknieniem. Weszłam dziś na stronę (...). Od wczoraj strona w przebudowie. A dziś pojawiła się informacja, żeby ci, którzy zamówili towar i nadal go nie dostali, pomogli im odzyskać utracone dane i przesłali informację co zakupili, kiedy, dane teleadresowe, nazwisko i datę przelewu. Strach do dupy docisnął - zabezpieczają się na wszystkie sposoby. Oczywiście dane owe przesłałam z opcją potwierdzenia odczytania wiadomości. Do teraz nie została przeczytana Niczego innego się nie spodziewałam zresztą.... Ale mam kolejy dowód na policję - hehehe
Ostatnio edytowany 21 maja 2013 r. o 14:53
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na stronie (...) należącej do tych dowcipnych ludzi z Krakowskiego Przedmieścia jest teraz takie kuriozum: -"W związku z nieuczciwymi atakami konkurencji i osób "życzliwych" na naszą firmę i witrynę (...) - przepadły wszelkie dane. Jak widać - nie każdemu jest w smak, że dostarczamy klientom towar turystyczno-sportowy najlepszej jakości, służymy profesjonalną radą i wyborem, do tego w uczciwej niskiej cenie." chyba ten kto kto to umieścił nie przemyślał sprawy do końca... ...bierzemy w łapki telefon,łączymy się z numerem iStore(61 630 60 11,wy będziecie mogli dopiero w poniedziałek)na której to platformie działał ten sklep i pytamy czy mieli jakąś awarię serwera albo odnotowali jakiś atak na (...) i utratę danych a następnie słuchamy odpowiedzi i... ...pękamy ze śmiechu:-))))))))))))))) każdy zainteresowany może sam sprawdzić czy to co napisali jest prawdą-i wyciągnąć wnioski. PS.ceneo wstrzymało prezentację tego sklepu jeszcze w marcu.poza tym to od razu trochę dziwne że stracili wszelkie dane...oprócz numerów telefonów do poszkodowanych:-),
Ostatnio edytowany 26 maja 2013 r. o 10:00
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a teraz na (...) jest: -"W związku z nieuczciwymi atakami konkurencji i osób "życzliwych" na naszą firmę a przede wszystkim nasz sklep (...) - przepadły wszelkie dane, najpierw z menedżera sprzedazy, teraz juz wszystkie. Zwrócilismy się do administratorów serwerów o ich częściowe chociażby udostępnienie, niestety, na razie jest milczenie." Człowieku który to wypisujesz-zastanów się czy nie warto przypadkiem uczciwie przyznać się,uregulować należności ,a potem z czystym kontem kontynuować biznes?bo pogrążasz się coraz bardziej.Każde kłamstwo wyjdzie na jaw...
Ostatnio edytowany 21 maja 2013 r. o 14:53
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Osób "życzliwych" czyli osób których okradliśmy powinni napisać. Wiecie co dzisiaj zrobił ten co odbiera tam telefony. Napisał do mnie maila z pretensjami że nie wysłali nam towaru bo nie usunąłem negatywnych komentarzy z internetu czyli przyznał się pisemnie że szantażem namawiał mnie usuwania prawdziwych komentarzy które miały na celu ostrzec potencjalne ofiary ich przestępczego procederu oraz do poświadczenia nie prawdy. Śmieszny jest koleś naprawdę sam się pogrąża A do tego straszy mnie sądem za jakieś przestępstwo i że zapożyczy się na prawnika i wysądzi ode mnie wysokie odszkodowanie Jutro jadę na Policję dołączyć tego maila do akt sprawy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ha ha... Ten facet naprawdę ma nierówno.... Informacje na stronie (...) zmieniają się jak w kalejdoskopie. Co chwilę coraz dłuższe tłumaczenia. Ciekawe kto mu jeszcze uwierzy w to, że jakaś awaria była na serwerze, bo cały czas się tym podpiera... Hehehe. Chyba nie wie, że my już wiemy ;) Z nowych informacji - obecnie strona (...) jest W BUDOWIE (OD NOWA). Przez parę dni była w przebudowie. I ta mozolna praca związana z odzyskiwaniem danych na podstawie listów przewozowych, maili itp o której piszą...To tylko świadczy o tym, ilu ludzi oszukali!!!Panie - oddaj pan lepiej pieniądze,
Ostatnio edytowany 31 maja 2013 r. o 18:52
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drodzy internauci, prosimy o niedodawanie kolejnych wpisów naruszających "dobro firmy o której mowa, zniesławia pracowników i narusza istniejące prawo". Na jej wniosek wpisy na tym forum zostały edytowane. Jeśli firma rzeczywiście jest nieuczciwa prosimy o korzystanie z pomocy organów ścigania. Paweł Buczkowski Dziennik Wschodni
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zastanawia mnie, dlaczego SPRZEDAWCA ma większe prawa niż oszukani przez niego klienci????????? Dlaczego na prośbę tego pana wykasowano wszystkie nazwy sklepu - zarówno jednego, jaki i drugiego, na którym ów pan kontynuuje swoje przekręty??? Przecież miało to na celu ostrzec innych przed kupowaniem w tym sklepie, choć kupowanie to chyba zbyt wiele powiedziane - po prostu przed wpłacaniem pieniędzy na jego konto, bo jakoś nie wierzę, że dostanę towar, za który zapłaciłam 138 zł. Ja właśnie z tego forum dowiedziałam się o przekrętach tego faceta. To, co pisze on na swojej stronie to same kłamstwa - za radą jednego z piszących tu zadzwoniłam do właściciela serwera, na którym istniał ów sklep - nie było żadnej awarii. Proszenie o dane dot. zakupów to również taktyczna zagrywka. Wysłałam - żadnej odpowiedzi. Co więcej, wiadomość w ogóle nie została przez nich przeczytana. Pomoc organów ścigania to jedno, ale wszyscy doskonale wiemy że to wszystko potrwa. To forum było źródłem informacji - jak nie dać się oszukać już teraz. Bo z pewnością znajdą się kolejni chętni do zakupów towarów w atrakcyjnych cenach w "najlepszym sklepie" na świecie. I stracą pieniądze tylko dlatego że komuś zabrakło odwagi.... A może by tak zająć się tą śmierdzącą sprawą i napisać o tym prawdziwy, rzetelny artykuł... ? Służę informacjami.
Ostatnio edytowany 31 maja 2013 r. o 18:53
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie moderatorze proszę sobie przeczytać Art. 213. Wyłączenie bezprawności zniesławienia § 1. Nie ma przestępstwa określonego w art. 212 zniesławienie, § 1, jeżeli zarzut uczyniony niepublicznie jest prawdziwy. § 2. Nie popełnia przestępstwa określonego w art. 212 zniesławienie, § 1 lub 2, kto publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut : 1) dotyczący postępowania osoby pełniącej funkcję publiczną lub 2) służący obronie społecznie uzasadnionego interesu. Chyba że ostrzeganie przed nieuczciwymi przedsiębiorcami nie leży w interesie społecznym? Rozumiem osobiste wycieczki wy moderować bo ludziom nieraz nerwy puszczają ale nazwę nieuczciwej firmy można było zostawić by ustrzec innych. I jeszcze jedno czy osoba która złożyła wniosek o usunięcie wpisów stwierdziła ze opisana w tym wątku sytuacja jest kłamliwa ? Jeśli tak to proszę o opublikowanie tego wniosku tutaj przyda nam się wszystkim w sądzie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://forum.gazeta....a_oszukuja.html nie to forum to inne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szanowny Panie Administratorze!Zapewne nikt z piszących tu forumowiczów nie kwestionuje faktu, że prawo należy przestrzegać.Zastanawiam się jednak, kto dał Panu prawo „edytowania” wpisów na tym forum??? Szukałem podstaw w regulaminie Waszego forum… I czyżby zgodnie z pkt.6 usuwanie treści następowało z powodów wyszczególnionych w pkt. 4? Ale który fragment tego punktu o tym mówi? Czy chodzi o naruszanie zasad moralnych? Chyba nie, bo firma będąca „bohaterem” tego forum już dawno naruszyła wszystkie zasady moralne! Dlatego nie można nazwać niemoralnym postępowaniem czegoś, co pomaga ostrzec społeczeństwo przed faktycznie niemoralnie postępującą firmą/osobą. Więc czy chodzi o pierwszy fragment – „umieszczanie przez Użytkownika na Forum treści sprzecznych z prawem”? No, to w końcu kim Pan jest – administratorem, czy sędzią, który na procesie orzeka, czy coś (w tym przypadku wypowiedzi Forumowiczów) jest zgodne z prawem???Poza tym, pkt. 3 regulaminu Waszego forum mówi:„Użytkownik publikując swoje wpisy (wypowiedzi) reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za publikowane treści. Właściciel nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez uczestników na łamach Forum”.Więc skoro nie ponosicie żadnej odpowiedzialności, to dlaczego ingerujecie w wypowiedzi Forumowiczów??? Czyżby to była tylko nadgorliwość? A może coś zupełnie innego…?!Tragikomiczne w tym wszystkim jest to, że sprawcy mają czelność (i tupet) robić z siebie ofiary, a faktyczne ofiary (działalności tych ludzi) stają się osobami „naruszającymi istniejące prawo”! A Pan w tym współuczestniczy!Ale to już Pana sprawa (pewnie do czasu, aż ktoś z poszkodowanych wkurzy się także i na Pana i sprawdzi, czy w Pańskiej walce o przestrzeganie prawa faktycznie przestrzega Pan prawo)…Ja jedynie proszę Pana, aby Pan mojego postu nie usuwał, ani nie „edytował”! Bo jestem jedną z osób poszkodowanych przez tą firmę. Ale nie będę tutaj wyładowywał swych emocji, rzucając epitety, czy pomówienia. Przychylę się do Pana prośby i nie będę szkalował „dobrego imienia” firmy, która mnie oszukała. Chcę jedynie podzielić się z Forumowiczami informacją, że w dniu 7/05/2013 złożyłem „Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez firmę (...) ”. I w tej chwili toczy się postępowanie przygotowawcze przeciwko tej firmie.Piszę o tym dlatego, aby namówić osoby poszkodowane do podjęcia takich samych kroków. Nie pozwólmy, aby bezkarnie działały takie nieuczciwe sklepy/firmy!PS.Wpis zamierzam powielić na innych forach (gdyby jakaś awaria serwera „wyedytowała” tą treść)
Ostatnio edytowany 31 maja 2013 r. o 18:06
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też dostałem już zawiadomienie o wszczęciu postępowania przeciwko tej firmie informuje też administratora ze wydruki z tego forum z przed edycji załączyłem jako dowód w sprawie także upewnij się pan czy nie jest to " zacieranie dowodów" na wniosek oskarżonego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy z wami też sklep nawiązał kontakt? Bo ja wciągu dwóch dni dostałam 2 (słownie DWA!!!!!!!!!!!) maile!!!!! Oczywiście jak zwykle mętne tłumaczenie i namawianie mnie na zakup innych butów oczywiście po wyższe cenie. Do końca tygodnia czekam na zwrot gotówki. Na policję miałam iść w tym tygodniu, ale niestety choroba unieruchomiła mnie w domu. Ale co się odwlecze, to nie uciecze. Najgorsze, że nie zdążyłam skopiować wszystkich wpisów z forum zanim je ocenzurowano. Może ktoś życzliwy pomoże?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak mi przysłał zamówienie z którego zrezygnowałem, oczywiście nie zgodne z tym co zamówiłem, paczki nie przyjąłem. Miałem do tego prawo bo na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpiecznych) Rozdział 1 Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa Art. 12. 1. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, przedsiębiorca powinien wykonać umowę zawartą na odległość najpóźniej w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy. 2. Jeżeli przedsiębiorca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną. 3. W wypadku gdy przedsiębiorca nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta, przedsiębiorca może, jeżeli zawarto takie zastrzeżenie w umowie, zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem konsumenta na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na koszt przedsiębiorcy. 4. W wypadku, o którym mowa w ust. 3, konsument ma prawo odstąpić od umowy w sposób i na zasadach określonych w art. 7. Zwrot rzeczy następuje w takim wypadku na koszt przedsiębiorcy teraz straszą ze obciąża mnie kosztami przesyłki, ciekaw jestem na jakiej podstawie ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na podstawie takimsiępodobizmu:-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...