Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Uwaga na oszustów - (...)

Utworzony przez Einn, 10 czerwca 2014 r. o 11:01
Na wszelki wypadek jakby jeszcze ktoś nie poczytał sobie opinii w Internecie przed kupieniem (tak jak i mi się, niestety, raz w życiu zdarzyło...) - przestrzegam przed sklepem (...), przynajmniej jeśli chodzi o sprzedaż internetową. Ten sklep oszukuje ludzi, nie wysyła towaru i nie zwraca pieniędzy, kontakt ze sprzedającym jest straszny, właściciel sklepu wymiguje się od wysyłki lub wręcz bezczelnie wyśmiewa rozmówcę. Nie dajcie się nabrać...
Ostatnio edytowany 24 listopada 2014 r. o 13:42
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Potwierdzam  opinię, zamówiłem towar, który jest niby dostępny, zapłaciłem  i nie mam ani towaru ani pieniędzy. Właściciel po moich interwencjach telefonicznych ocknął się i stwierdził że towaru nie ma i mam czekać. Na słowa, że odstępuję od umowy i chcę zwrotu pieniędzy przerwał rozmowę telefoniczną. Uważajcie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestet ja też jestem w takiej sytuacji. Zapłaciłam za towar i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam. Ten gość jest bardzo beszczelny i kpiny sobie robi ze swoich klientów. Jak ktoś wejdzie na stronę sklepu wybór namiotów i to nie byle jakich  jest ogromny i o dziwo wszystkie są dostępne (potwierdza to właściciel sklepu przez rozmowę telefoniczną). Gdy się dokona wpłaty właściciel tłumaczy się brakiem i ściemnia, że należy czekać. Kontakt jest bardzo chaotyczny, nie ma czasu na wyjaśnienie sprawy. Nie ma szans na towar ani na zwrot kasy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Też jestem w tej samej sytuacji- namiot i śpiwór zamówiony trzy tygodnie temu- ani towaru ani kasy...w dniu dzisiejszym wysłałam do prokuratury w Lublinie zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa oszustwa - nie bądźcie bierni i również działajcie z literą prawa, trzeba ukrócić ten proceder!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ostatecznie udało mi się załatwić sprawę ze sklepem polubownie- otrzymałam inny namiot wzamian za wpłacone pieniądze ( dostałam na ten namiot nawet extra rabat, bo był droższy)- ostatecznie jestem zadowolona bo udało mi się załatwić sprawę przed rozpoczęciem urlopu i mam produkt, który mnie satysfakcjonuje, ale kosztowało mnie to trochę stresu i wiele telefonów. Według mnie sklep ma przejściowe problemy finansowe, które go stopują w działaniu, jednak potrafi zaoferować towar w dobrej cenie, czego dowodem jest namiot, który otrzymałam - opcja dostawy za pobraniem jest przy tym znacznie bardziej bezpieczna, bo w razie braku produktu na magazynie można się zawsze wycofać z transakcji bez uszczerbku w portfelu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Js zamówiłam towar 11 sierpnia i po kilku telefonach pan powiedział że ma czas na wysyłkę 14 dni i ze do piątku mam dostać towar zobaczymy po przeczytaniu tych wszystkich opini to nie chce mi się wierzyc ze go dostane wogóle mam taką nadzieje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ha!ha!ha!Zachciało się wam niskich cen i zaoszczędzenia kilku złotych bo taniej zamiast kupić normalnie?no to macie jelenie;))))  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oszuści, ponad miesiąc temu zmówiłam buty, zero towaru, zero pieniędzy. Po wielu telefonach, w tym w większości nieodebraych zgłosiłam w dniu 03.09 sprawę na Policję, wyslałam tez skarge do UOKiK oraz Instepktoratu Inspekcji Handlowej w Lublinie! Policja mówi, że im więcej takich zgłoszeń bedzie tym skuteczniej bedą mogli działać więc jeśli i Was oszunano zgłaszjcie to koniecznie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taki sam problem, kupiłem namiot. I sama sciema w telefon, w poniedziałek zakładam sprawę. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taki sam problem, kupiłem namiot. I sama sciema w telefon, w poniedziałek zakładam sprawę. 
  Ja użeram się z nimi już prawie trzy miesiące o zwrot kasy lub towar którego nie dostarczyli.... chyba wszystkie metody polubowne wyczerpałem, teraz to już tylko zgłoszenie na policję z artykułu art. 286 § 1 k.k. (oszustwo) oraz wszczęcie postępowania sądowego, które zakończy się zapewne windykacją należności.   Generalnie porażka :( dziwne, że jeszcze działają...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety wpadłem w ten sam kanał. (kto szybko płaci dwa razy płaci).   Czy może ktoś podać szczegółowe dane właściciela sklepu? Chcę zawiadomić policję i prokuraturę, a niestety nowa taktyka właściciela to unikanie kontaktu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten oszust nadal działa. Mnie też okradł. Zgłaszam sprawę policji i wszędzie gdzie się tylko da. Proszę o kontakt chętnych do pociągnięcia do odpowiedzialności tych złodziei! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
My rownież zostaliśmy oszukani. Po 3 miesiącach czekania i o dziwo odbierania telefonów przez zapewne podstawionego odbieracza tel zgłosiliśmy sprawę na policję . Nawet na komendzie policji zadzwoniłam do niego i przy policjantce koleś odebrał ale jak usłyszał ją w tle to przerwał rozmowę. Potrzebne są zamówienia i emaile jakie do nich wysłaliście . Potwierdzenie na jakie konto wpłaciliście . To policja pózniej oddaje sprawę do prokuratury . A co myślicie o zawiadomieniu prasy w kwestii nieskuteczności policji? Chodzi o to że nie zamknęli strony sklepu (pomimo tylu zgłoszeń )!!!! Wiec kolejne osoby są oszukiwane!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam Niestety ja czuję się oszukana przez ten sklep. Zakupiłam u nich buty dla męża na prezent, ponieważ jestem ostrożny przy zakupach internetowych wybrałam dostawę za pobraniem. Poprosiłam o szybką wysyłkę. Otrzymałam informację, że jeżeli wpłacę na konto to będzie szybciej i niestety dałam się wyrolować. Pieniądze wpłaciłam 2 października do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru. Dzwoniłam, pisałam wiadomości i niestety nic. Minęło 14 dni roboczych od dnia zamówienia. Poprosiłam o zwrot pieniędzy w ciągu 3 dni. Jeżeli ich nie otrzymam zgłaszam sprawę do Prokuratury o oszustwo z art 286 ponieważ nie mam już do nich siły. Tym bardziej, że pan który odbiera telefon zbywa mnie tylko informacją: jestem chory, niemogłem, proszę czekać, postaram się itd. A potem się rozłącza. Żadnych konkretów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nigdy nie kupię towaru jak go nie zobaczę i nie pomacam. Dziwię się ludziom, którzy w ten sposób robią zakupy nie wiadomo od kogo i gdzie. :ph34r: Dlatego są takie rezultaty. :D   
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam Niestety ja czuję się oszukana przez ten sklep. Zakupiłam u nich buty dla męża na prezent, ponieważ jestem ostrożny przy zakupach internetowych wybrałam dostawę za pobraniem. Poprosiłam o szybką wysyłkę. Otrzymałam informację, że jeżeli wpłacę na konto to będzie szybciej i niestety dałam się wyrolować. Pieniądze wpłaciłam 2 października do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru. Dzwoniłam, pisałam wiadomości i niestety nic. Minęło 14 dni roboczych od dnia zamówienia. Poprosiłam o zwrot pieniędzy w ciągu 3 dni. Jeżeli ich nie otrzymam zgłaszam sprawę do Prokuratury o oszustwo z art 286 ponieważ nie mam już do nich siły. Tym bardziej, że pan który odbiera telefon zbywa mnie tylko informacją: jestem chory, niemogłem, proszę czekać, postaram się itd. A potem się rozłącza. Żadnych konkretów.
A co nie a normalnych sklepów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po rozmowie z Panem Jackiem z posta powyżej postanowiłem złożyć grupowe zgłoszenie o popełnieniu przestępstwa z art 286 KK. Jeśli bedzie nas wiecej to prokuratura inaczej zadziała. Zachęcam do kontaktu. Michał 504 650 744 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta sama sytuacja, towar zakupiony 14 lipca, sprzedawca udaje głupiego, do dzisiaj brak towaru i oczywiście pieniedzy, które natychmiast po dokonaniu zakupu wpłaciłam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co nie a normalnych sklepów?
Panie Januszu- oczywiście, że są. Ale czasem okoliczności życiowe się tak ułożą, ze jedynym rozwiązaniem aby coś kupić jest własnie sklep internetowy. Może Pan tego nie doświadcza, stąd tak łatwo o niezrozumienie....I oby Pan takich okoliczności nie doświadczył.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odpowiadam na swoj post ale zglosilo sie do mnie kilka osob a jednoczesnie Policja z Lublina zaczela dzialac na powaznie.   Przekazalem dane I gosciu sie nie wywinie, bo sa dowody na wyludzenia. Traz zajmie sie nim Kodeks Karny.    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...