Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

W kwietniu pojedziemy szynobusem z Lublina do Lubartowa

Utworzony przez agata, 11 stycznia 2013 r. o 13:30 Powrót do artykułu
Czyli zgadzasz się, żeby rozdzielać dotacje do komunikacji publicznej nie wg tego po czym ta komunikacja jeździ ( po szynach czy po drodze) tylko wg liczby pasażerów? Bo ja uważam, że jeżeli już dotujemy komunikację publiczną, to wg liczby przewiezionych pasażerów a nie wg tego czy jeździ po szynach czy po drodze. Czyli jak mamy w budżecie województwa 76 mln na komunikację publiczną, to niech PKS dostaje 60 mln, a kolej 16 mln. No tak czy nie na logikę? A nie kolej 70 mln, a PKS 6 mln, mimo że przewozi 7 razy więcej osób niż kolej. Inna sprawa, że zamiast tego dotowania PKP, PKS czy MPK wolałbym za te 70 mln rocznie zrobić remonty dróg wojewódzkich, bo niektóre odcinki są fatalne, a po zimie to już w ogóle będzie tragedia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Łuuoch! -ależeś mnie zastrzelił tym tekstem! Aż strach się bać! Norrrrmalnie aż nie wiem co Ci odpowiedzieć! Jesteś mądrzejszy od tych wszystkich w Urzędzie Miasta i w rządzie! Ty się chłopie do biura pchaj! -bo Twoje obecne stanowisko pracy nie pozwala Ci w pełni "rozwinąć skrzydeł"!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli twierdzisz, że w drogach powinny być dziury a na kolej niech idzie 70 mln rocznie? Za 70 mln można wyremontować 70 km drogi wojewódzkiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do wiadomości tępego komentatora Arona - gdyby obciązyć przewożników drogowych - busiarza arona kosztami dostępu do dróg kołowych w takim stopniu jak obciązani sa przewoźnicy kolejowi np. przewozy regionalne płacące za dostep za uzytkowanie linii kolejowych to wszyscy busiarze i ty Aronie piszliście bardzo szybko z torbami bo nic nie płacicie za dostep do szosy i dlatego wasze przewozy sa tańsze niż analogiczne przewozy koleją bo lobby samochodowe rządzi w tym kraju NIESTETY ale i tak komfort podróży szynobusami jest doskonały w porównaniu z podrużą busem Arona.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem dlaczego chcesz obciążać busy opłatami za dostęp do drogi skoro busy nie niszczą dróg,. bo są lekkie. Zresztą busy to mniej niż 1% użytkowników dróg. Komfort w szynobusie? Przecież te krzesełka są fatalne, twarde, nie da się wysiedzieć. W 309D bywały lepsze siedzenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lobby samochodowe rządzi w tym kraju? No taaaak, przecież mamy najwięcej autostrad w UE
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co innego działania lobby samochodowego w sprawach konkurencji pomiędzy przewożnikami a co innego ilość dróg.To są osobne sprawy więc nie manipuluj bo za dużo manipulacji w tym naszym kraju. A skoro puruszyłeś temat drug to na zachodzie parytet finansowania dróg do kolei wynosi 60 % na drogi a 40 na kolej a u nas 93% na drogi 7% na kolej Jeśli przejedziesz się szynobusem to przkonasz się że siedzenia są bardzo miękkie i komfort podruży jest bez porównania. Mam 190 cm wzrostu i nie mogę się zmieścić w wiekszości bósów więc daruj sobie te denne komentarze aronie - busiarzu i wyjedż na zachód by tam przkonać się jak niewiele jest tam busów do przewozu ludzi, Do czego przekonujesz ludzi ? - do podruzowania jak sardynka w puszce???? Opamiętaj się chłopie !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fakt faktem że na zachodzie nie ma żadnego lobby drogowego. Widziałeś kiedyś tyle autostrad w Niemczech ile jest w Polsce? No właśnie. Ile Niemcy mają samochodów na mieszkańca a ile Polacy? Pytanie retoryczne. Jak może konkurować szynobus jeżdżący kilka razy dziennie z busami jeżdżącymi co 5 minut? Chyba nie będziesz czekał pół dnia na szynobus, bo ci się nogi w busie nie mieszczą
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
U nas chłopie na kolej w woj. lubelskim idzie 70 mln zł rocznie, a kolej przewozi 7 razy mniej pasażerów niż PKS Wschód. Zresztą z kolei pasażerskiej w woj. lubelskim korzysta 0,5% mieszkańców ( 10 tys. osób dziennie), a z dróg korzysta każdy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...