Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

W Lublinie powstaną buspasy

Utworzony przez 34, 21 czerwca 2013 r. o 21:15 Powrót do artykułu
najpiej udroznijcie ulice a pózniej rysujcie buspasy.Przy puławskiej jest szkoła ,przedszkole i złobek.Teraz pojawi się zakaz skrętu z racławickich.Ciekawe jak dowieść dzieci . Drugie to na rondzie krwiodawców jest pas w kierunku krasnickiej i zaden autobus czy trolejbus z niego nie korzysta.ustawiają się na środkowym,blokując ruch.jeden autobus i nikt więcej się nie mieści a zaraz za rondem zjeżdzają na prawo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czyli będąc na racławickich by dostać się na popiełuszki trzeba jechać az do długosza.genialne .zamiast rozładowywać ruch cały przeniesiemy pod kul
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Koło" to mam w samochodzie, a w artykule prasowym użyłabym raczej sformułowania "obok Plazy"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chore metropolitalne ambicje. Nie udało się zrobić z Lublina i okolic metropolii na papierze to urzędasy chcą się dowartościować fundując nam buspasy. Przy totalnym rozkopaniu ulic w Lublinie to dopiero będzie zabawa.   Wytrzymamy z nimi jeszcze rok, czy trzeba będzie ich pogonić dla zasady trochę wcześniej jak to zrobiono w Elblągu  i jak za chwilę Stolica pożegna HGW.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bo każdy urzędnik w pocie czoła kombinuje co tu jeszcze wymyśleć, nowe przepisy, rozporządzenia, teraz buspasy... wiecie dlaczego ? bo jeszcze ktos gotów pomyśleć że jest niepotrzebny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chore metropolitalne ambicje. Nie udało się zrobić z Lublina i okolic metropolii na papierze to urzędasy chcą się dowartościować fundując nam buspasy. Przy totalnym rozkopaniu ulic w Lublinie to dopiero będzie zabawa. Wytrzymamy z nimi jeszcze rok, czy trzeba będzie ich pogonić dla zasady trochę wcześniej jak to zrobiono w Elblągu i jak za chwilę Stolica pożegna HGW.
Sam się pogoń frajerze, najlepiej już dzisiaj! Przynajmniej ktoś ma w tym mieście ambicje i checi do zmian na lepsze. Ale co ja tam wiem, ubiegła władza była lepsza bo nic sie nie remontowało, nic się nie budowało tylko się organizowało tańce pod ratuszem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proszę podać nazwiska tych pożal się Boże pomysłodawców. Jeden w artykule Kalinowski już jest Proszę o resztę nazwisk. Napiszę sobie ich nazwiska na kartce i będę ich przeklinać aby mieli non stop czkawkę i czerwone uszy... może i ktoś klątwę na nich rzuci :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
propozycja z rondem jest ok ale cała reszta spowoduje tylko jeszcze wieksze korki!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe jak karetki jadąc od stony Krakowskiego  na Raclawickich maja skręcić w lewo w Spadochroniarzy  na pogotowie skoro będzie zakaz skrętu. Chyba ten upał urzędnikom dzisiaj dał sie mocno we znaki i jeszcze jedno bus pas na Narutowicza od Lipowej do Głebokiej to juz paranoja teraz nie moge zmieścić sie auta na dwóch pasach w godzinie szczytu a jak bedzie tylko jeden pas ?. Robic bus pasy mozna tam gdzie jest trzy pasy ruchu w jedna strone a nie jak to planują
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest to chory pomysł, który zakorkuje miasto a nie przyspieszy ruchu autobusów, gdyż i tak będą stały w korkach na skrzyżowaniach/ Sama idea buspasów jest dobra, ale te nowe pasy trzeba budować a nie ograniczać prawa innych użytkowników dróg. Płacąc ogromne podatki w paliwie kierowcy traktowani sa jako obywatele drugiej kategorii. Najgorzej, że zbieranie nazwisk pomysłodawców nic nie daje, gdyż urzędnicy nie ponoszą żasnej ospowiedzialności przed obuwatelem a wybót radnych i tak zależy od miejsca na liście partyjnej i nikt nie jest zainteesowany zdaniem mieszkańców.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co kogo obchodzi ile pustych foteli woze w samochodzie? kupiłem go i place za benzyne razem z haraczem i do tego haraczem drogowym, wiec niech do laski pana waclawa sie zajma powazniejszymi problemami np bezrpobociem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widać ze Prezydent mieszka w Świdniku ... Czas włączyć myślenie a nie nową sygnalizację
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O kur....!!!! Ale to będzie masakra w centrum. Proszę publicznie podać nazwiska autorów tych pomysłów. Niech cały Lublin wie kto jest taki "mądry"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sam się pogoń frajerze, najlepiej już dzisiaj! Przynajmniej ktoś ma w tym mieście ambicje i checi do zmian na lepsze. Ale co ja tam wiem, ubiegła władza była lepsza bo nic sie nie remontowało, nic się nie budowało tylko się organizowało tańce pod ratuszem.
  borys, ratuszowy urzędasie, wcześniej czy później i tak pogonimy nieudaczników takich jak ty. Obecne ambicje ratuszowych są w 90% chore a dobrymi chęciami to można sobie piekło wybrukować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No, ale po co tam gdzie nie ma problemów komunikacyjnych?!!!! Ja rozumiem że BUSPAS to udogodnienie dla ruchu autobusów! I powinny być tam gdzie autobusy stoją zamiast jechać. Zatem stoją na Nadbystrzyckiej, Narutowicza, Piłsudskiego do skrętu w lewo, Filaretów i Głęboka. Zemborzycka do Kunickiego i cały ciąg od pks do Filaretów. Kraśnicka do ronka. I dla tych "wąskich gardeł" nie ma propozycji.  Zakazy skrętu w boczne Lipowej? Przecież tam nikt nie blokuje skręcając. Ludzie nauczyli się jeździć. Problem jest z wjazdem pod Plazę!  Brawo dla pana pomysłodawcy za chęci, ale to tylko "kosmetyka". Problemy pozostają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Tu buspas znika i pojawia się przed rondem na środku jezdni. Pozostali prawym pasem jadą w al. Warszawską i al. Sikorskiego, a lewym w al. Kraśnicką"   A autobusy z al. Racławckich w prawo w al. Sikorskiego skręcają z buspasa czy z prawego pasa?    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
buspas owszem, ale nie tam gdzie co 200 m są poprzeczne ulice i to nie jakieś osiedlowe a przelotowe. Pomysł uważam za idiotyczny, nic nie da poza utrudnieniem dla sam. osobowych  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak jak Tusk zatracił kontakt ze społeczeństwem, tak i nasz Żuk myśli, że żyjemy w czasach, gdzie do pracy jeździli robotnicy komunikacją miejską. Teraz to autobusy jeżdżą puste, a społeczeństwo Lublina swoimi samochodami. Czas zmienić władze Lublina, bo żyją w innym świecie, świecie absurdu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin stoi w korkach z jednego prozaicznego powodu - WĄSKIE GARDŁA - i to wszędzie: jadąc na Czuby: Narutowicza i Nadbystrzycka w okolicach głębokiej i politechniki (2 pasy nagle zbiegaja sie w 1), jadąc na LSM: Sowińskiego i 1 odcinek Filaretów - szeroko jak diabli zeby dorobić kolejny pas, ale nie znowu 2 pasy zbiegają się w 1, idiotyczne skrzyżowanie Solidarności z Sikorskiego - światła, korki, korki, korki... Wrotkowska i Nowy świat, trasa Zielona (miedzy unii lubelskiej a krochmalną).... można wymeiniać i wymieniać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sam pomysł wydaje się dobry i fajny. Tylko trzeba go zrozumieć. W godzinie szczytu osobówkami przejedzie przez Racławickie 700 osób a autobusami 7000. Takie są fakty. Usprawnienia więc się przydadzą. Moim zdaniem ten pomysł jest ZBYT KONTROWERSYJNY, żeby wprowadzić go jako pierwszy (obok lubartowskiej) Buspas. I dlatego moim zdaniem i tak projekt pójdzie do kosza. Żeby zrozumieć sens buspasów, trzeba się przejechać nimi, patrząc jak osobówki stoją. Tylko gdzie zrobić to w Lublinie jak buspas jest jeden i to tam gdzie się nie korkuje? Buspasy trzeba robić w Lublinie. Ale trzeba zacząć od miejsc gdzie ich pojawienie się pomoże komunikacji miejskiej a tylko tylko trochę utrudni życie kierowcom. A dopiero potem wprowadzać większe zmiany.    Problemem tam jest zbyt duża liczba dublujących się ulic pozwalających na dojechanie w tej samej relacji.  Zgodnie z projektem zrobiliby z Racławickich droge po jednym pasie w każdym kierunku + buspas i Popiełuszki po jednym pasie w każdym kierunku. Wydaje mi się żę większy sens wtedy by miało zrobienie dwóch ulic jednokierunkowych po dwa pasy w każdym kierunku. Racławickie w jednym kierunku do KULu + buspasy w obie strony oraz Popiełuszki w drugim kierunku. Następnie odpowiednie przemyślenie kierunków ruchu na ulicach między nimi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...