Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Najszybszy to może i będzie... ale jeden ...;-))) Jeśli tu będą produkowane części...Chyba ,że ogarną się i powierzą ich produkcję w którymś normalnym państwie ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
XDDD Plaic za artykul, dobre zarty XDD
Zaloguj się, aby oddać głos
0
częsci...a nie śmigłowiec.Ważne gdzie montuje cały śmigłowiec.Nikt nie pyta gdzie jest fabryka zaślepek czy śrubek. Każdy wie czyja to marka np.Isuzu/silniki/ czy Skania?, a nie interesują podwykonawcy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Części śmigłowców.? Ambitnie!!!Airbus ma ogromne wymagania jakościowe odnośnie producentów i dostawców. Ciekawe gdzie znajdą dobrze wykwalifikowanych pracowników? Muszą zaproponować dobra płacę ponieważ PZL-Śwdnik jest coraz bardziej konkurencyjny. Pracują tu wyspecjalizowani fachowcy a i Świdnik coraz lepiej płaci.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Właśnie przeczytałem artykuł w wersji papierowej. Ale propaganda. Szkoda że autor artykułu chwaląc lubelskie firmy, z kim to one nie współpracują i dla kogo nie produkują, nie napisał ile w tych firmach się zarabia . To jakieś jaja są. Zwykły wyzysk. Tym firmom tylko na tym zależy, słowo CZŁOWIEK czy godne wynagrodzenie tam nie istnieje. Fajnie że inwestują że jest rozwój, ale zyskami się nie dzielą. Dla mnie może powstać i tysiąc takich firm tylko co z tego jak pracując tam WEGETUJEMY.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: