Czyli jak postawie w południe auto elektryczne przy latarni to mi rozładuje baterie super echh lubelska myśl techniczna
|
|
KTO I ILE PŁACI ZA REKLAMĘ ZSLOWSKIEGO GIETMANA NA PIERWSZEJ STRONIE W DZIENNIKU??
|
|
Wszystko fajnie, ale ludzie wejdą w elektromobilność, tylko gdy pojazdy elektryczne będą wyraźnie tańsze w eksploatacji. Czy są na to szanse ?
|
|
Pomysł na miarę Politechniki Lubelskiej. TRAGEDIA KACAPY. hahahahahahahahahahahhhhhaaaaaa. Zróbcie jeszcze naukę jazdy na rolkach po schodach. Już któryś geniusz doktur wymyślił kurs drona. Boże nie grzmisz.
|
|
ehhhh ta młodzież, a wystarczyłoby dokładnie przeczytać.....
|
|
Wszystko fajnie - tylko proszę Was kochani naukowcy nie montujcie tych stacji przy słupach, gdzie jest zakaz parkowania :)
|
|
Słupy oświetleniowe są opomiarowane. Za energię placi gmina miejska lub wiejska.Pobierane prądu z licznika miasta będzie kradzieża . ale geniusze z PGE.
|
|
Nie jest to takie oczywiste.
Np. akumulator w Tesli ma pojemność 40 kWAh. Czyli, żeby go naładować przez 8 godzin, musimy obciążyć sieć mocą 5KW - czyli 8A na fazę. Pojedyńcza lampa to moc 0,15 kW. Sieć oświetleniowa jest wykonywana zwykle kablami 35mm2 lub 25mm2 - i to nie ze względu na obciążenia, lecz na spadki napięć. Więc podejrzewam, że sama wymiana lamp niewiele da. Ale jedna lub dwie stacje ładowania na każdy obwód oświetleniowy - to może wypalić.
Zwróćmy uwagę, że Tesla ma układy umożliwiające szybkie ładowanie. Żeby ją naładować w pół godziny, musimy dostarczyć moc 80 kW - a tyle to pobiera niejedna wieś.
|
|
To pojemność akumulatora wyraża się w kilowatoamperogodzinach?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|