Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Brawo a w Przewozach Regionalnych w Lublinie akcja " traktuj podróżnego z buta " , kto nakazał kanarom karanie pasażerów . NIE TĘDY DROGA !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko dlaczego brak dobrych i częstych połączeń np do Krakowa ? tylko nie przez Warszawę , ludzie nie chcą jeździć z busiarzami w masakrycznych warunkach tylko szybko , bezpiecznie i w dobrej cenie pociągiem . Przecież można te nowoczesne Darty skierować na popularne kierunki gdzie sporo osób dojeżdża np Lublin - Zamość , Lublin - Rzeszów , Lublin - Kraków , ważne by cena była atrakcyjna i będzie komplet i kolej zacznie zarabiać nie tracić a ludzie przestana jeździć w ciasnych busach . Najważniejsze by nowoczesne pociągi które mogą rozwinąć większa prędkość nie zatrzymywały się na byle pipidówce i nie jeździły dookoła .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam.O której będzie można zobaczyć,chętnie bym się wybrał
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko dlaczego brak dobrych i częstych połączeń np do Krakowa ? tylko nie przez Warszawę , ludzie nie chcą jeździć z busiarzami w masakrycznych warunkach tylko szybko , bezpiecznie i w dobrej cenie pociągiem . Przecież można te nowoczesne Darty skierować na popularne kierunki gdzie sporo osób dojeżdża np Lublin - Zamość , Lublin - Rzeszów , Lublin - Kraków , ważne by cena była atrakcyjna i będzie komplet i kolej zacznie zarabiać nie tracić a ludzie przestana jeździć w ciasnych busach . Najważniejsze by nowoczesne pociągi które mogą rozwinąć większa prędkość nie zatrzymywały się na byle pipidówce i nie jeździły dookoła .
No do Zamościa to Dart miałby problem żeby dojechać, bo trochę brak trakcji no i ciężko byłoby zapełnić EZTa, który ma ok. 150 m długości. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A na Śląsk (Katowice, Wrocław), do Krakowa, Poznania, Gdańska, Kołobrzegu, Olsztyna, kiedy będą takie pociągi? Czy w końcu będzie jakiś pociąg do Siedlec bez przesiadek i jazdy 128 km przez 5 godzin?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ze skrajności w skrajność, albo nie było żadnego połączenia z Wrocławiem, albo trzy dzienne !!! Kto to wymyślił 8.14 TLK Bolko przez Katowice (12.54) do Wrocławia (15.04) 12.20 TLK Sztygar przez Katowice (16.59) do Wrocławia (19.12) 13.52 IC Konopnicka przez Centralną (16.00) i Łódź Widzew (17.30) do Wrocławia (21.17)  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A do Zakopanego coś?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam.O której będzie można zobaczyć,chętnie bym się wybrał
Widzisz k*rwa i to sie właśnie nazywa dziennikarstwo po Lubelsku.To że można zobaczyć nowy pociąg to Dziennik napisał ale już o której go mniej więcej można będzie zobaczyć to już nie napisali bo po co?.A sam też bym go chętnie zobaczył ale niestety nie zobacze,bo przecież nie będe pół dnia stał na dworcu głównym jak ch*j na weselu i go wyczekiwał kiedy przyjedzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzisz k*rwa i to sie właśnie nazywa dziennikarstwo po Lubelsku.To że można zobaczyć nowy pociąg to Dziennik napisał ale już o której go mniej więcej można będzie zobaczyć to już nie napisali bo po co?.A sam też bym go chętnie zobaczył ale niestety nie zobacze,bo przecież nie będe pół dnia stał na dworcu głównym jak ch*j na weselu i go wyczekiwał kiedy przyjedzie.
Nawet jak podadzą dokładną godzinę to i tak nie wiadomo o której przyjedzie. Pociąg ładny i nowoczesny ale PKP to nadal PKP i rozkład jazdy tutaj nie obowiązuje. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może napiszą drugi artykuł na dwie strony o której będzie pociąg? ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie ze mozna znowu do Lodzi i Czestochowy mozna dojechac bez przesiatki. Godziny troche z du..y, ale OK damy rade :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pociąg będzie pokazywany w sobotę od 10 do 14
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pociąg będzie pokazywany w sobotę od 10 do 14
Dziękuje mam nadzieje że masz informacje z pewnego źródła.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ze skrajności w skrajność, albo nie było żadnego połączenia z Wrocławiem, albo trzy dzienne !!! Kto to wymyślił 8.14 TLK Bolko przez Katowice (12.54) do Wrocławia (15.04) 12.20 TLK Sztygar przez Katowice (16.59) do Wrocławia (19.12) 13.52 IC Konopnicka przez Centralną (16.00) i Łódź Widzew (17.30) do Wrocławia (21.17)
Dokładnie , tam ktoś rządzi kto nie ma żadnego pojęcia , zobacz jak oblegany jest kierunek na Kraków i ile jest bezpośrednich połączeń włączając w to weekend.Nic dziwnego że później każdy szuka innego środka lokomocji. Zarówno PKS i PKP zarządzają nimi niewłaściwi ludzie ale pieniążki biorą i to nie małe , tylko pytam się za co ? Kolejna idiotyzmem jest przejazd przez pól Polski by dotrzeć z jednego do drugiego dużego miasta czy zawsze trzeba zahaczać o Warszawę ? nie można bezpośrednio i szybko puścić pociąg ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PO może i dupę pokazać i tak nie wygra tych wyborów. Z drugiej strony po co komu te zabawki jak ludzie nie mają pracy i co do gęby włożyć!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem jaki sens mają pociągi: - do Wrocławia i Łodzi przez Warszawę - do Częstochowy przez Warszawę - do Katowic przez Warszawę przecież taka trasa to wydłużony czas przejazdu i droższy bilet. A do Wrocławia to porażka - 3 pociągi i wszystkie jadą ok. 7-8 godzin podczas gdy trasą przez Kielce i Koniecpol pociąg jechałby ok. 5 godzin. No i szkoda Karkonoszy i Posejdona do Kołobrzegu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego nie przez Dęblin w kierunku Kielc? Bo Warszawa ma za mało połączeń z Wrocławiem? Pendolino to dla niej za mało - więc trzeba tłuc się z Lublina do Warszawki, a co, niech Warszawka ma dodatkowe pociągi za tańsze bilety... a pasażer z Lublina niech ma 3 godziny w plecy. Ciekawe - odcinek, po którym pociąg z Lublina do Warszawy wlecze się jak mucha w smole leży w woj. Mazowieckim (tuż za Dęblinem się zaczyna powolna, miejscami, jazda, a od Pilawy to już cyrk - aż do Otwocka) ale to mieszkańcy Lublina i województwa Lubelskiego mają ponosić konsekwencje wieloletnich zaniedbań nie swojego województwa... Darta zaś chętnie obejrzę - taką reklamę mu zrobiono - że to co najmniej jak Pendolino. Ale, jak to w reklamie przecież... dużo słów, entuzjastyczny ton, a rzeczywistość - cóż... Dart Pendolino nie jest i nie będzie. Na polskiej produkcji pociągi typu EZT, klasy Pendolino, jeszcze trochę poczekamy. Nie drwię, nie krytykuję w czambuł - zdaję sobie sprawę z wieloletnich opóźnień polskich fabryk - to, co zaczęli na Zachodzie lat temu - oj, sporo, my musimy teraz nadrabiać, zatem wręcz podziwiam i PESĘ za ich Darta, lokomotywy serii GAMA - i NEWAG (o którym się często zapomina) za Impulsa, najnowszego Flirta 2 oraz lokomotywy Dragon i Griffin. Kawał porządnej roboty. Brawo!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do Krakowa daliby Darta i by busiarze mieli problem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super. Trzymam za słowo Dziennik. Mam nadzieję że zweryfikowaliście termin jest pewny (chociaż sformuowania "ma wyjeżdżać" nie dają 100% :) ). Pociągiem na trasie Warszawa-Lublin śmierdzą, pomimo że dali kilka lepszych składów w ostatnim czasie. Trasa do Warszawy, jest do remontu więc szybciej raczej nie będzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I nadal ostatni pociąg z Warszawy do Lublina będzie o 19.50???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...