Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

W styczniu autobusom prywatnym wyrosną kasowniki

Utworzony przez maja, 20 lipca 2009 o 20:30 Powrót do artykułu
i tak umiera konkurencja w Lublinie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To co jest teraz, to żadna konkurencja. Wręcz przeciwnie, dla pasażerów, którzy posiadają bilety miesięczne (przy codziennej jeździ to wychdzi znacznie taniej niż bilety jednorazowe, czy opłata w prywatnych) taka komunikacja wcale nie jest konkurencyjna. W miejskim transporcie zbiorowym, który musi przede wszystkim efektywny nie ma miejsca na konkurencję bezpośrednią, tylko na regulowaną przez ztm. Taki model sprawdził się na całym świecie- sprawdzi się i w Lublinia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
BARDZO DOBRZE!!!NARESZCIE..W KONCU BĘDĘ MOGŁA DOJECHAĆ LINIĄ NUMER 47 NA BILET MIESIĘCZNY NIE PONOSZĄC DODATKOWYCH KOSZTÓW ZEBY DOJECHAC NA CMENTARZ NA MAJDANKU...W KONCU KTOŚ POMYSLAŁ!!!BRAWOOO!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
józia napisał:
BARDZO DOBRZE!!!NARESZCIE..W KONCU BĘDĘ MOGŁA DOJECHAĆ LINIĄ NUMER 47 NA BILET MIESIĘCZNY NIE PONOSZĄC DODATKOWYCH KOSZTÓW ZEBY DOJECHAC NA CMENTARZ NA MAJDANKU...W KONCU KTOŚ POMYSLAŁ!!!BRAWOOO!!!
Użyj 23?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do przetargu staną tylko ci, którzy mają autobusy niskopodłogowe. Czy to oznacza, że MPK również wycofa wszyskie autobusy, które nie są niskopodłogowe? A na linii 16 (i być może paru innych) jeżdżą busiki 2-drzwiowe. Czy one też znikną? Co z linią 74 - tylko busy. Czy zostaną zastąpione przez autobusy "pełnowymiarowe"?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
P. napisał:
Do przetargu staną tylko ci, którzy mają autobusy niskopodłogowe. Czy to oznacza, że MPK również wycofa wszyskie autobusy, które nie są niskopodłogowe? A na linii 16 (i być może paru innych) jeżdżą busiki 2-drzwiowe. Czy one też znikną? Co z linią 74 - tylko busy. Czy zostaną zastąpione przez autobusy "pełnowymiarowe"?
Jak byś raczył zauważyć MPK ma pozycję uprzywilejowaną przynajmniej przez okres 2lat i mają 80% rynku bez żadnych przetargów a warunkiem jest restrukturyzacja MPK. Nie muszą więc oni stawać do przetargów i legitymować się w nich odpowiednim taborem. Poza tym wymiana tak dużej ilosci autobusów wysokopodłogowych jest szalenie kosztowna i nawet z normalną zdrową opłatą za wzkm w MPK i ogólnie w mieście cud się nie stanie i nie będziemy drugą Warszawą w której MZA kupuje na raz po 100-150 autobusów(w Lublinie oczywiście analogicznie mniej). Po prostu nas nie stać. Tabor będzie wymieniany raczej sukcesywnie tak jak zapowiadał prezes Rydecki. Co do ilości drzwi w autobusach to artykuł nie jest szczegółowy. Wywnioskować można jednak z niego że prywatni przewoźnicy dostaną linie obsługiwane taborem MAXI(pojazdy 12m) stąd ta ilość drzwi. Zarówno linia 16 jak i 74 są obsługiwane taborem MINI bądź MIDI stąd liczba drzwi nie jest większa niż 2 pary. Dla pasażerów oczywiście będzie to duże udogodnienie pod względem finansowym(jedna sieciówka na wszystkich a nie przyjeżdża prywatny to albo płacimy 1,50 albo czekamy na MPK). Według mnie dziennikarz mógł zapytać o jeszcze jedną rzecz. Czy w wymogach dotyczących taboru będzie zapis o dużych przesuwanych oknach bo o klimie jak i nowych autobusach można pomarzyć przy 4-letnich umowach(za mało czasu na spłatę kredytu bądź leasingu nowych pojazdów).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
CO ZA PARANOJA! CHYBA CO PONIEKTÓRYM SIĘ W D..... POPRZEWRACAŁO!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
COŚ PODOBNEGO!!!!!!!!!!!! A GDZIE JEST URZĄD KONTROLI SKARBOWEJ?????????? NA PORZĄDKU DZIENNYM W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI PRYWATNEJ FUNKCJONUJE POBIERANIE OPŁAT " W CZAPKĘ " BEZ KASY FISKALNEJ, BEZ PARAGONU..., BEZ KREMPACJI, NA BEZCZELA. tO NIE DO POMYŚLENIA, ŻEBY W SYTUACJI TAK WYSOKIEGO DEFICYTU BUDŻETOWAGO, POZWALAć NA TAKĄ" SWOBODĘ " CO ISTOTNE TYMI AUTOBUSAMI PODRÓŻUJĄ URZĘDNICY URZĘDÓW SKARBOWYCH...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Arthorious napisał:
Jak byś raczył zauważyć MPK ma pozycję uprzywilejowaną (...) Poza tym wymiana tak dużej ilosci autobusów wysokopodłogowych jest szalenie kosztowna (...) Tabor będzie wymieniany raczej sukcesywnie (...)[/quote] Dla prywaciarzy wymiana też jest kosztowna i nie może być sukcesywna. Wychodzi na to, że nie chodzi tu o uporządkowanie, ale o likwidację prywaciarzy. [quote]Co do ilości drzwi w autobusach to artykuł nie jest szczegółowy. Wywnioskować można jednak z niego że prywatni przewoźnicy dostaną linie obsługiwane taborem MAXI(pojazdy 12m) stąd ta ilość drzwi. Zarówno linia 16 jak i 74 są obsługiwane taborem MINI bądź MIDI stąd liczba drzwi nie jest większa niż 2 pary.
Linia 74 jest prywatna. Czy coś się zmieni?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zwracam uwagę, że w prywatnych autobusach osoby po 70 płacą normalnie za bilet, do kapelusza. Jaki bilet będę kupować dla prywaciarza, jeżeli w MPK jeżdżę bez biurokracji. Bedzie kłopot jak w warszawskim metrze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a dlaczego wymagania techniczne maja nie objac mpk? jak dlugo bedziemy musieli znosic na uliacha ten smierdzacy skansen na kolkach made by jelcz pr 110 i niesmiertelny (choc coraz krotszy) ikarus? no i gdzie sa zakupione nowe autobusy? lipiec sie konczy a dalej jakos ich nie widac
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wolę jechać prywaciarzem,bo miła obsługa,czasowe kursy,taniej i szybciej aniżeli mpk.Nie słychać dzwonienia szyb "niskopodłogowym i wiekowym"Ikarusie.Wsiadasz i jedziesz,a w mpk wsiadasz i czekasz aż pan kierowca sprzeda bilety.Ruszy,na nastepnym przystanku wsiądą w seledynowych kamizelkach i znów stoi,aż sprawdzą bilety.Wedlug rozkładu czas przejazdu np 15 min.,a faktycznie 19.Można by tak długo,ale urzędnicy muszą coś robić,niekoniecznie dla dobra pasażerów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: