Forum Zwoju Lublina jak zwykle ma krytyczne podejście do wszelkich rozwojowych inicjatyw Ratusza.
|
|
co za durnie pracują w tym forum cofania rozwoju lublina?
|
|
Znam dobry sposób na wąskie gardło: głębokie gardło.... FRL - ma "super" pomysły... a rowerzystów to oni chyba nie lubią...
|
|
ci pseudospecjaliści z forum widocznie chodzą na piechotę, bo żadnego pojęcia nie mają o ruchu drogowym. tam powinna być dwupasmówka, a przejścia dla pieszych przy kładce zlikwidowane, bo po to jest kładka żeby po niej chodzić a nie blokować ruch pojazdów. spadek wartości gruntów? - na zabudowanych działkach? - kogo obchodzi spadek wartości prywatnych gruntów? chyba że członkowie forum mają tam swoje chawiry.
|
|
Kiedyś był dobry pomysł stworzenia przejazdu ul. Sowińskiego pod Racławickimi nazywanego tunelem (chodziło o skrzyżowanie dwupoziomowe) oraz wiaduktu do filaretów nad głęboką co rozwiązało by wszystkie problemy ale budowa stadionu jest ważniejsza... Teraz kombinują z buspasmi od 7:30 do 9:15 i od 14:45 do 17:10....
|
|
Forum Rozwoju Lublina przeczy swojej nazwie. Zamiast rozwijać i usprawniać komunikację dążą do tego aby chyba w całym mieście zlikwidować ruch pojazdów silnikowych. Idąc ich tokiem myślenia to powinniśmy wpisać koło na listę przedmiotów zakazanych, dzięki temu cofniemy się o kilka epok i wszędzie będziemy chodzić na piechotę. Jestem zarówno kierowcą jak i pieszym, w cieplejszych miesiącach poruszam się rowerem, więc twardo nie wspieram ani jednych ani drugich. Jak Forum wyobraża sobie rozkład komunikacyjny na skrzyżowaniu wspomnianym w artykule, aby umożliwić skręt rowerzystom w miejscu gdzie nie mogą tego robić samochody? Co za "specjaliści" zasiadają w ławach tego forum? Ja uważam, że zwiększenie ilości pasów na Sowińskiego znacznie poprawi przepustowość tej ulicy. Na pewno nie w takim stopniu w jakim zrobiłby to tunel, ale na pewno byłoby lepiej niż jest obecnie. A o spadek cen nieruchomości niech Was głowy nie bolą. Dobry nieruchomościowiec znajdzie 100 powodów aby zwiększyć cenę tej nieruchomości kupującemu i zmniejszyć dla sprzedawcy. Ale to już chyba nie Wasza dola.
|
|
Głupoty gadają bo mieszkają w tych budynkach! TAK DLA POSZERZENIE SOWIŃSKIEGO!!!
|
|
Tak jest likwidacja przejść, ruch na kładkę i sygnalizacja kierunkowa. A drogi dla rowerów? A czy muszą być przy jezdniach? Nie lepiej puścić przez park akademicki?
|
|
FRL następny tworek paru nawiedzonych intelektualistów , którzy twierdzą że wszystko wiedzą najlepiej.
Może pojedzcie do Niemiec i tam uczcie ich jak upłynniać ruch drogowy , bo Ci " kretyni " przebudowywują swoje autostrady dokładając trzecie , lub czwarte pasy ruchu w jednym kierunku tam gdzie kiedyś były tylko dwa.
Wg waszej " jedynie słusznej teorii " powinni wrócić do jednrgo pasa .
Juz Kunickiego pozwężano i widać jak to wpłyneło na płynność jazdy.
Moja skromna propozycja zajmijcie się krajobrazem , lub architekturą a sprawy dróg zostawcie fachowcom.
|
|
Kiedyś był dobry pomysł stworzenia przejazdu ul. Sowińskiego pod Racławickimi nazywanego tunelem (chodziło o skrzyżowanie dwupoziomowe) oraz wiaduktu do filaretów nad głęboką co rozwiązało by wszystkie problemy ale budowa stadionu jest ważniejsza... Teraz kombinują z buspasmi od 7:30 do 9:15 i od 14:45 do 17:10....Masz rację !. Jedyne bezproblemowe rozwiązanie to TUNEL pod Alejami Racławickimi wraz ze skrzyżowaniem bezkolizyjnym Sowińskiego z Głęboką i Zana i z Nadbystrzycką. Tyle w temacie. Gdy tego nie będzie, Żuk polegnie w następnych wyborach, bo sam kiedyś to ludziom obiecywał. A tłumaczenie, że to koszt i czas są tu nieuzasadnione gdyż widzimy, że kasa jest.Takie inwestycje można etapować ze względu na kasę właśnie ale też ze względów logistycznych. Nastała u nas głupia moda na "kompleksowe" wykonywanie jakiś przedsięwzięć a w organizmie miasta często trzeba właśnie to rozczłonkować i efekty będą. Przykład to słynna już "Trasa Zielona" która miała być ochoczo budowana od "Klina" do Konopnicy wzdłuż torów kolejowych. Pomysł przedni, może nawet lepszy niż kierowanie ruchu od strony Kraśnickiej przez ul.Jana Pawła. No ale cóż megalomania zniweczyła zamierzenie. Ale, ale gdyby wówczas budowano "po kawałku", niedużo, po 1 km rocznie, dzisiaj mielibyśmy ją prawie ukończoną. Proszę wyobrazić sobie przejazd z okolic Konopnicy do dzielnic wschodnich Lublina, wzdłuż torów kolejowych do ul.Diamentowej, Nowy Świat, Krochmalnej,Cudo. Nieprawdaż?. A tak jak jest teraz to gdzie by się nie ruszyć to.....albo tory nie wiadomo czyje, albo droga do donikąd. Włodarzom miasta daję też te dywagacje pod rozwagę. |
|
Nie rozumiem rowerzystów... dlaczego chcą wyznaczania dróg rowerowych w jezdni? Nie lepiej, aby ścieżki rowerowe były wyznaczane wzdłuż chodników? No, chyba, że lubią poczuć ten piękny zapach spalin samochodowych... Uważam, że bezpieczniej jest, gdy ścieżki rowerowe są budowane wzdłuż chodników i zdrowiej dla samych rowerzystów.
|
|
Proponuję w ogóle zamknąć Sowińskiego-oczywiście z wyjątkiem dla rowerzystów,posadzić palmy i będzie super
|
|
Ul. Sowińskiego musi być z dwoma pasami w jednym kierunku bo korki na niej nigdy nie zniknął. Przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu z ul. Skłodowskiej powinny zostać zlikwidowane po to jest kładka żeby po niej chodzić. Jakim podział miasteczka akademickiego mają na myśli nie wiem przecież i tak na dzień dzisiejszy ul. Sowińskiego oddziela budynki uczelni od akademików.
|
|
Jak przepołowić miasteczko? A kąłdka to dla kogo jest zbudowana? Studenci to nie inwalidzi ani stare dziadki żeby problemem było skorzystanie z kładki, zwyczajnie nei chce im się tyłka przegonić po kilku schodkach i lepiej jest paraliżować ruch samochodowy włażąc raz po raz pod koła. Co to za forum rozwoju jakichś imbecyli?
|
|
niech zmienią nazwę na FORUM NIEDOROZWOJU LUBLINA
|
|
Cudowianki. Każdy chce dorzucić do tego bajzlu swoje 5 groszy. Całe szczęście nie mieszkam w centrum. Widzę tak cudaczne pomysły, że za ich sprawą, rowerzystów będziemy zgarniać z szyb pędzących samochodów albo żeby przejść na drugą stronę ulicy, będę musiał nadrabiać setki metrów. Tak swoją drogą skoro każdy może dorzucić jakiegoś cudaka, to ja wnioskuje aby ul. Krakowskie Przedmieście przedłużyć aż do wylotówki na Biłgoraj, w połowie ma to być deptak z masą ogródków a kierowcy niech spadają...jak im nie pasuje to niech wynoszą się z Lublina. ZONK! Sam jestem kierowcą :D
|
|
Aż "specjalistów " z Katowic musiano zatrudnić do zrobienia projektów , tak jakby w Lublinie ich nie było i nie było dużego bezrobocia. Jeszcze raz piszę o zrobieniu ronda na ul. Głebokiej i przedłużeniu ul..Sowińskiego do ul. Zana - pas drogowy jest wykupiony od kilkudziesięciu lat i tylko "KTOŚ " blokuje tę inwestycję. Może dziennikarze dowiedzą się kto blokuje przedłużenie ul. Sowińskiego do ul. Zana.
|
|
Sopot potrafił
|
|
Kiedyś był dobry pomysł stworzenia przejazdu ul. Sowińskiego pod Racławickimi nazywanego tunelem (chodziło o skrzyżowanie dwupoziomowe) oraz wiaduktu do filaretów nad głęboką co rozwiązało by wszystkie problemy ale budowa stadionu jest ważniejsza... Teraz kombinują z buspasmi od 7:30 do 9:15 i od 14:45 do 17:10....super pomysł :( zwłaszcza z tym zamknięciem drogi dla samochodów osobowych, akurat mieszkam przy sowińskiego, Jak drodzy pomysłodawcy rozwiążą w takim przypadku problem mieszkańców?-wyjazd do pracy 2 godz. przed, bo potem nie będzie wolno a potem po pracy wegetacja do 17.10 na mieście, bo nadal nie wolno wrócić autkiem do domu? Ludzie puknijcie się w czółko! dwupasmówka i ew. przejścia podziemne dla studentów to całkiem sensowny pomysł, skoro nie możemy mieć tunelu.... |
|
Kto tworzy to debilne forum?! Chyba nie ma tam ani jednego kierowcy... Mohery same?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|