Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wiadukt na al. Solidarności. Jak wypadły badania wytrzymałości betonu?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 24 listopada 2016 o 21:22 Powrót do artykułu
kiedy próbne obciążenie wiaduktu? o tym zapomnieliście?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przecież robią - nie rozumiem tych najazdów od strony zachodniej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Beton powinien mieć gwarantowana wytrzymałość po 28 dniach a nie po 56....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Beton powinien mieć gwarantowana wytrzymałość po 28 dniach a nie po 56.... Zależy od klasy betonu,zastosowanych domieszek,temperatury...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wiem kto pisze te artykuły ale poziom szkoły podstawowej, nie wspomnę o zgodności treści ze stanem faktycznym...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to nie wyborcza niedouczony filozofie , [gość z 22 28 ]
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wiadukt jest zaprojektowany w złą stronę. Powinien odciążać ruch Sławin - ul. Sikorskiego, gdzie zawsze były i pewnie nadal będą korki. Natomiast w kierunku Warszawy wyjeżdżało się bez większych problemów, teraz dodatkowo ten wyjazd odciąża obwodnica. Po co więc dodatkowy, bezkolizyjny wyjazd wiaduktem?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na dole powstanie skrzyżowanie z wyspą centralną i światłami. Czy zostanie po staremu tyle że pod dachem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Logika po lubelsku: główna droga idzie dołem to podnieść do góry pod niebiosa, drogi boczne są na górze to opuścić na dół pod drogę główną. I co pan na to sołtysie z Wąchocka?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
#WiaduktZaMurem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Beznadziejne rozwiązanie, powinny być bezkolizyjne zjazdy, a tak to nic sie nie zmieni, będą światła i korki.  66 mln będzie wydane na przejazd do obwodnicy, a miast będzie stało w korku jak stało do tej pory.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To prawda, że wiadukt zaprojektowano nie w tę stronę, ale to szczegół, reszta jest w porządku
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: