Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
HaHaHa co dziennie tam jeżdżę. będą liczyćpasażerów w autobusach ... Ludzie tam są same żwirownie i wytwórnie mas oraz betonu. Jakie 15 ton??? Wanny i betoniarki tamtendy jeżdżą, a tu piszą o pasażerach autobusów. Jakby chcieli to widzieć (urząd miasta i policja) toby tam naj..e.ali mandatów, ale wolą nie widzieć problemu. Trzeba postawić zakaz i zamknąć pół i ... jest ok na jakiś czas
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy Politechnika Lubelska nie ma specjalistów, że aż do Rzeszowa się zwrócili?! Paranoja.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie mają pieniędzy na budowę waduktu nad Al. Solidarności łącząc Sikorskiego z osiedlem MAki napewno bardziej by się przydało niż na Grygowej. Albo niech zbierają pieniądze na dojaz do obwodnicy za skansenem, bo co nam z obwodnicy jak nie bedzie dobrego wjazdu do Lublina.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten wiadukt grozi zawaleniem, tylko kto o tym głośno powie ? Codziennie przejeżdżają tą trasą "gruszki" z betonem i potężne wywrotki z kruszywwem. Policja tego nie kontroluje, bo nie ma gdzie zatrzymać taki samochód (gdzie ? - na wiadukcie ?). Chcą wiadukt podeprzeć !!!, czym ?, lewarkiem ????!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"(...) Był grudzień 2009 r. (...)" - był też i listopad 2009 r. i był też marzec 2010 r. i maj 2011 r. Dużo było już różnych miesięcy :-) Pięknie się zaczyna, jak jak jakieś opowiadanie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech fachowcy policzą ile przeładowanych ciężarówek przejeżdża dziennie wiaduktem i będzie odpowiedź dlaczego grozi zawaleniem. Nie trzeba go zamykać - wystarczy wyegzekwować ograniczenia tonażowe.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak chcecie byś sensowną gazeta to sprawdźcie dla czego nagle na mełgiewskiej zmieniono plany i postanowiono za nasze podatki zrobić skrzyżowanie z sygnalizacja świetlna jako bezpośredni zjazd w stronę stacji Bliska wbrew pierwotnym projektom za 700tyś zł. W końcu co z tego ze sa drogi serwisowe. A może by się tak dowiedzieć czy jacyś radni nie mają w tym prywatnych interesów i nie wykorzystują publicznych pieniędzy. Którzy radni mają działki w okolicy że ponownie będą rozkopywać inwestycje za 130 mln zl by im zrobić bezpośredni zjazd, kto ma udziały czy tez jest włascieielem bliskiej ???????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a po jakiego wuja tam most potrzebny?! Zburzyć most i zrobić mega-przejazd kolejowy! ja lubię stać przed przejazdem kolejowym,gdy pociąg jedzie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co z tego że jest zakaz wjazdu dla samochodów ciężarowych jak jeżdżą tamtędy codziennie. Nie od dzisiaj się mówi że wiadukt jest w fatalnym stanie, ale pewnie musi się stać coś złego zeby ktoś w końcu zainteresował się remontem. Bezpieczniej już byłoby całkiem zamknąć go dla ruchu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamknąć most dla ciężarówek chyba wystarczy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prezydencie ,radni jeżeli jest zagrożenie na wiadukcie należy działać.pytam na co czekacie aż coś przykrego się wydarzy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I do dnia dzisiejszego nic się nie zmieniło! Zaraz minie pół roku od czasu kiedy narysowano żółte paski, postawiono znaki i tyle, jeżdżę tamtędy codziennie do pracy, pracuję na Rataja (z widokiem na wiadukt ) i jakoś nie widziałam żadnej ekipy któraby się tam chociaż zakręciła i udawała, że coś robi. Chyba miasto czeka, aż wiadukt się wreszcie zawali.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: