Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
OTO LUBLIN - GŁUPOTA, GŁUPOTĘ POGANIA - NIGDY ŻADEN URZĘDNICZYNA PASĄCY SIĘ NA NASZYCH PODATKACH NIE ODPOWIE ZA SWOJE BEZMÓZGOWIE. PKP PRZED PRZEBUDOWĄ MUSIAŁY OTRZYMAĆ STOSOWNE ZEZWOLENIA ZE STRONY URZĘDU MIASTA LUBLINA. CZYLI JAK ZWYKLE, LUBELSCY URZĘDNICY, NIEWIELE MAJĄCY WSPÓLNEGO Z ROZUMEM ZATWIERDZILI PROJEKT, KTÓRY NIGDY NIE POWINIEN BYĆ REALIZOWANY. CZY KTOKOLWIEK ZNA WIĘKSZEGO NIEDOROZWOJA NIŻ URZĘDNIK URZĘDU MIASTA LUNLINA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lokomotiv jesteś inżynierem, jesłi przedstawisz wyliczenia że aż takie długie to się zgodzę jeśli nie to zgadzam się z tobą, każdy w Polsce na się na wszystkim
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sam sobie wylicz. Tak wygląda pochylnia w wykonaniu takich inżynierów-mądrali jak ty: http://old.tygodniksiedlecki.com/img/artykuly/crop/podjazd_2014_02_28_06_08_50.jpg
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przy wejściu do nowego przejścia nie ma ani jednego wyświetlacza zbiorczego z którego peronu odjeżdża pociąg w danym kierunku - ba, w przejściu nie ma też ani jednego głośnika pozwalającego usłyszeć informacje nadawane przez megafony. Jednym słowem jak wszystko w lublynie zrobione po macoszemu i na odwal ;/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
POLAK TO Z NATURY NIETOLERANCYJNY IMBECYL, NIE LUBI INACZEJ WYGLĄDAJĄCYCH, CHORYCH, KALEKICH NA WÓZKACH!!TŁUMACZENIA PANA W WARSZAWY JEST GŁUPIE....NA ZACHODZIE GDZIE LUDZIE MAJĄ WIĘCEJ SZACUNKU DO SIEBIE, KAŻDY INWESTOR WIE,ŻE NIEPEŁNOSPRAWNY, DZIECKO TO TEŻ OBYWATEL!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ci co ledwie łażą - na wózek za wcześnie a o kulach ledwie ledwie - potrzebują windy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dzięki schodom będzie mniej moherowych beretów ;).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przy wejściu do nowego przejścia nie ma ani jednego wyświetlacza zbiorczego z którego peronu odjeżdża pociąg w danym kierunku - ba, w przejściu nie ma też ani jednego głośnika pozwalającego usłyszeć informacje nadawane przez megafony. Jednym słowem jak wszystko w lublynie zrobione po macoszemu i na odwal ;/
 
Przy wejściu do nowego przejścia nie ma ani jednego wyświetlacza zbiorczego z którego peronu odjeżdża pociąg w danym kierunku - ba, w przejściu nie ma też ani jednego głośnika pozwalającego usłyszeć informacje nadawane przez megafony. Jednym słowem jak wszystko w lublynie zrobione po macoszemu i na odwal ;/
  o! to jest ważne, a nie schody. Powinni ich wo góle nie robić i nie byłoby zagadnienia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powiedźcie mi po co jest ten park przed wiaduktem (miejsce dla pijaczków z okolic) czy nie lepiej było tam zaprojektować parking, żeby pasażerowie z kierunku zamość, chełm, biłgoraj nie musieli pchać się w korki przy placu bychawskim????????? nie!!!! pewnie ktoś musiał dobrze zarobić na kamykach : )
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...