Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ale jaja już do en-tej potęgi!!!. Poczta Polska ( nie chińska nie ruska ale państwowa tak jak kolej) na pewno by udostępniła kolei te działkę, należało tylko się do nich zwrócić. A tego nie było ze strony kolejarzy jak widać. Pytanie: jak długo będzie Państwo, tzn MY płacić tym nierobom z " KOLEI"?.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trzeba wykonac przejazd pod torami w innym miejscu.Tutaj się nie uda.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego nie podacie do publicznej wiadomości: jakie biuro projektowe nieprawidłowo opracowało projekt i dlaczego wykonany kosztorys inwestorski jest "do bani" !!!!!!!!!!!?????????? Czy to tajemnica PKP PLK. ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego nie podacie do publicznej wiadomości: jakie biuro projektowe nieprawidłowo opracowało projekt i dlaczego wykonany kosztorys inwestorski jest "do bani" !!!!!!!!!!!?????????? Czy to tajemnica PKP PLK. ?
A dlaczego twierdzisz że kosztorys był źle zrobiony??? Całkowita kwota wynosiła 42mln zł. Ex-kol wykonał podobno 60% robót. Czyli powinno zostać na dokończenie inwestycji 40%. 42 mln * 40% = ok 17mln zł.  Ostatnio najtańsza oferta wynosiła 16 mln zł, teoretycznie powinno wystarczyć a tu się okazuje że PKP ma 10mln zł.  Tu jest inne pytanie gdzie podziało się 7mln zł????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Za dużo niewiadomych przy tej nieszczęsnej inwestycji.Najlepiej gdyby na ten temat wypowiedzieli się kompetentni  pracownicy firmy która opuściła ten obiekt. Inwestycje miejskie buduje (remontuje) się z pieniędzy publicznych-więc należy się nam "święta " prawda o zawiłościach w podobych sytuacjach.Decydenci myślą jednak inaczej. Bo może się okazać,że może ktoś jest winien  (personalnie) tej sytuacji.A wtedy co????.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego nie podacie do publicznej wiadomości: jakie biuro projektowe nieprawidłowo opracowało projekt i dlaczego wykonany kosztorys inwestorski jest "do bani" !!!!!!!!!!!?????????? Czy to tajemnica PKP PLK. ?
  Ale to było projektuj i buduj, więc w czym problem ??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zasypać tunel i zrobić przejazd kolejowy!!! Uwielbiam stac przed zamkniętym przejazdem kolejowym! :-)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tak przy okazji fatum jest oczywiste... nieto żebym twierdził że fatum a nie przekręty - bynajmniej przekręty i złodziejstwo owszem jest ale to nie wyklucza istnienia fatum ... wiecie akurat pisze sobie tekścik o historii Lublina - zaczyna się w roku 1915 tak się składa że akurat w tym roku zasypano częściowo już wykopany tunel pod torami na Bychawskiej hmm nie zdajecie sobie sprawy pewnie ale fatum wiszące nad tunelem ma już 100 lat i kto wie może i w przyszłym roku znów tunel zostanie zasypany jak 100 lat temu?  
zasypać tunel i zrobić przejazd kolejowy!!! Uwielbiam stac przed zamkniętym przejazdem kolejowym! :-)
bo wszystko podobno się powtarza jako farsa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
po co wam ten tunel? zorganizujcie sobie do końca roku jeszcze ze trzy carniwale i bedzecie zadowoleni
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To jest jakaś porażka! Samochody sobie jeżdżą bez problemu, ale o pieszych i rowerzystach nikt nie myśli! Wystarczy, że popada, a ulica pod wiaduktem jest cała zalana, przejazd rowerem niemożliwy, a tą żałosną ścieżką też nie da rady! Wystarczy, że z jednej strony idzie matka z wózkiem z drugiej jedzie rower i co? Teleportacja? To jakaś żenada! Otwórzcie normalne przejście dla ludzi!
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: