Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Trzeba wiedzieć ile co kosztuje,a potem rozpoczynać robotę.Tanie mięso jedzą psy.Kiedyś było przysłowie "KTO MA w GŁOWIE OLEJ to IDZIE NA KOLEJ"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co tam wiadukt, kiedy będą podwyżki na kolei?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak nie mają pojęcia, to niech nie zabierają się do tej roboty. Trzeba było to zadanie powierzyć Polskim Liniom Kolejowym i dawno już by było po robocie, a tak będzie jak z teatrem w Lublinie, za 30 lat zburzą i wybudują coś nowego. Paranoja. Róbta tak dalej. Wstyd dla miasta i PKP.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Wiadukt w budowie". Przygnębiające. I ta bezkarność decydentów. Z szacowaniem kosztów w Polsce nie jest najlepiej...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Wszystko wskazuje na to, że zakończenie prac znów się przesunie. W unieważnionym przetargu kolej wyznaczyli termin ukończenia przebudowy na 28 listopada. A to już kolejny termin. Na samym początku zakładano, że po wszystkim będzie już w marcu… 2013 r."   ... i pomyśleć, że wielkie stadiony są budowane w ledwo 2 lata. A tu się partolą dużo dłużej ... z remontem jednego wiaduktu.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wiadukt wiaduktem.Drzewka powinny już dawno rosnąć na skwerze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
po kiego grzyba sie zabierali za rozbiorke, jak nie maja ani pojecia ani kasy !!!!!!!! przejscie dla pieszych jest tylko po jednej stronie, codzien tamtedy przez jezdnie przebiegaja ludzie aby dotrzec na te strone od przejscia, tunel jest ciemny, nic nie widac, aby patrzec jak dojdzie do jakiejs tragedii !!!!! co za bezmuzgie decydenty w tym lublinie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prawdopodobnie była ekspertyza techniczna i okazało się, że istniejący wiadukt kolejowy trzeba zburzyć ze względu na zniszczoną konstrukcję.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prawdopodobnie była ekspertyza techniczna i okazało się, że istniejący wiadukt kolejowy trzeba zburzyć ze względu na zniszczoną konstrukcję.
Wybudować  przejście pod torami w innym miejscu i zmienić organizację ruchu w tym rejonie.A tunel pozostawić taki jaki jest obecnie. Nie ma innej rady.Chyba że zmienia decydentów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
może nowi eurodeputowani zdobędą dotacje na wiadukt
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: