Czyli wojewoda nie widzi problemu z parkujacymi nielegalnie autami tylko z rowerzystami, ktorym te auta blokują przejazd?
Wojewoda napluł w twarz spoleczenstwu mianując Wieprzowskiego na jakiegoś dyrektora. Nie spodziewajmy się rozsadnych wniosków z jego kontroli. Brak słupków, samochody parkujace nielegalnie tego wojewoda nie widzi. Widzi rowerzystów.
|
|
Nie, wojewoda, słusznie zresztą, widzi, że jeśli już wyznacza się strefę płatnego parkowania, to powinny być to miejsca bezpieczne i do parkowania odpowiednie.Oczywiście anonimowe komentarze pod takimi artykułami to wieczna wojna kierowcy vs rowerzyści...
|
|
Nie dostrzega jakoś również niewłaściwego oznakowania poziomego w postaci kolorowych kostek.Zaufanie moje do "państwa prawnego" równa się zero.
|
|
Patologia, wojewoda miał sprawdzić czy strefa jest właściwie wyznaczona i oznaczona. Zamiast tego zajęli sie rowerami, krawężnikami i generalnie bezpieczeństwem... Patałachy
|
|
po powołaniu skompromitowanego komendanta Wieprzowskiego na kluczowe stanowisko pan wojewoda stracił w moich oczach wszelki szacunek
|
|
Czy warto wydawać miliony złotych na udogodnienia dla rowerzystów w naszych warunkach klimatycznych? Rowerzyści przecież mniej liczni korzystają max 5 miesięcy w roku a i tak wyprawiają cuda na drodze zagrażając sobie i innym.
|
|
Sam rower miejski działa 9 więc niewiem do czego pijesz. Dodatkowo sama budowa skżyżowania Ducha / Solidarności wyniosła więcej niż infra rowerowa w Lublinie. |
|
tak jak myślałem wojewoda zrobił sobie z kontroli szopkę medialną, przecież to nic innego jak kolejny etap jego kampanii wyborczej przed wyborami samorządowymi
|
|
Miał sprawdzić oznaczenie a zabawił się w policjanta i specjalistę od ruchu drogowego :D Ale draka
|
|
Największym niebezpieczeństwem jest posiadania kilkunastu doradców panie Czarnek. To bardzo niebezpieczne dla podatników.
|
|
kontraruch rowerowy niebezpieczny? litości...
|
|
Cały PiS mieli pomierzyć linie i sprawdzić znaki, zajęli się rowerami i krawężnikami... Żuku ocal to miasto przed pokusą PiSlamistów.
|
|
Na Piłsudskiego zwężenia chodnika poniżej 1,5m. Ale tego te urzędniczyny nie zauważyli? Przecież to niezgodne z przepisami. Do roboty bo wam suweren pokaże faka za kilka miesięcy.
|
|
W tej całej śmiesznej i pokazowej kontroli chodziło o jedno - dosrać Żukowi i pokazać, że to ja jestem jedynym prawdziwym szeryfem Lublina. Efekty tej pokazówki są jakby to ująć, komiczne. Wojewodo Czarnek zajmij się pan poważnymi sprawami i skończ wreszcie kampanię wyborczą.
|
|
Pionowego zapewne również. Widać to już na pierwszym zdjęciu z ul. Ofiar Katynia. Tabliczka pod znakiem "P" jest niewłaściwa. Jeśli takie błędy nie zostały wytknięte podczas kontroli, to obawiam się o jej rzetelność i poziom fachowości.
|
|
LKR - rzetelności i poziomu fachowości nie widać w twoim poście - tabliczka jest właściwa, ponieważ samochody parkują na obszarze zatoki, która należy do jezdni, a nie do chodnika dla pieszych. Zatem wskazanie pojazdów parkujących na obszarze należącym do jezdni, czyli na szarej części tabliczki jest jak najbardziej prawidłowe.
|
|
Czarnek zjedz Snickersa bo zaczynasz strasznie gwiazdorzyć
|
|
|
|
Jeszcze ulica Czysta i parkowanie na chodniku, którym nikt nie chodzi zrobiono wzdłuż dla dwOch pojazdów, a stało tam dotychzas w poprzek pięć.
|
|
Bardzo dobrze, ze ktoś się zajął bezpieczeństwem i tymi cholernymi krawęznikami. Panu Przezydentowi chodzi o kasę a nie o naszą wygodę i urwane zderzaki. Tydzień temu pojechałem do Wydziału Komunikacji na Leszczyńskiego i przy wjeździe na płatny parking coś zaszurało , wjechałem po cofce, wyszedłem a tu pół zderzaka urwane. Tak się wk....m na tych zarządców, ze chylę głowe ze ktoś nareszcie poruszył problem . Panie Żuk niech Pan powoła komisję i na wszystkich ulicach gdzie powołano te płatne parkingi sprawdzą wysokość krawężników, szag by to trafił płacę za parking a teraz i za zderzak. Krawężnik ma byc taki zeby użytkownik swobodnie i bezpiecznie wjechał. Jeżeli na 20 ulicach są 4 zagrozenia bezpieczeństwa to na 100 ulicach ile ich moze byc?
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|