Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wybory do europarlamentu: Podkański na Lubelszczyźnie, Bender poza

Utworzony przez Zdzicho poliglota, 24 kwietnia 2009 o 03:53 Powrót do artykułu
a un zna jenzyki? bo po polsku strasznie kaleczy. Zdzichu zostan w Polsce bo kampania buraczana bez buraka to klenska prawie narodowa Wuc z narodem!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przynajmniej jeden polityk z charyzmą i poczuciem odpowiedzialności za województwo lubelskie i Polskę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zdzicho poliglota napisał:
a un zna jenzyki? bo po polsku strasznie kaleczy. Zdzichu zostan w Polsce bo kampania buraczana bez buraka to klenska prawie narodowa Wuc z narodem!
Widzę, ze masz problem bo cukrownie Ci zamknęli i nie masz gdzie się skupić... Ten facet jako jedyny ze znanych mi polityków ma jaja. Co lepiej jakby skakał ze świńskim ryjem, albo z ku***em w ręku?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ha, ha, ha - Podkański to relikt muzealny. Nawet na Białorusi byłby przeterminowany
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja głosuję na Jacka Czerniaka. Czytajcie jego blog : jacek-czerniak.blog.onet.pl Ten facet ma wiedze i wie, czego chce.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak tak, taki dobry, porządny tylko co przez te lata zrobił jak europosłem jest? Prócz brylowania na salonach i skupowania ziemi na wsi?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No,utworzyli jakiś blok aby tylko "załatwić" wubory i pójbiej bedzie pocałujta w d.... wójta.Utworzyli jakieś koło o nazwie Piast Oracz czy coś w tym rodzaju i myślo,że bedo nadal posłować. Czasy łąpanek ludzi na wysokie stanowiska już minęły.Bedo jaja jak nie wybioro.To co bedzie robił?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A tam Podkański on już się nie liczy nic nie zrobił niczym sie nie wykazał. a głosuje na Bratkowskiego to człowiek który będzie pracował na nasz region.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszyscy kandydaci są siebie warci. Będzie jak zwykle, czyli przez całą kadencję nie zrobią nic z tego co obiecywali a wy głupi ludzie wierzycie tym oszołomom? Przecież wiadomo co ich tak pcha do tych stołków - kasa się liczy a resztę można olać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kończ waść, wstydu oszczędź!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wszyscy kandydaci są dobrzy i szczerze wierzę , że pozwolili by posiekać się na drobne kawałki aby nam nieba przychylić , nie dbając rzecz jasna o własną kieszeń.Jednak jest wśród nich prawdziwy primus inter pares, słoneczko z Lipniaka , aktualnie piastuje urząd prezesa ANR w Lublinie. Jest wybitnym,,intelektualistą,, z peesela. Nie znajdziecie w całej Polsce lepszego kandydata do Brukseli jak nasz Leszek ukochany. A tak na poważnie to niech się darmozjady sami wybierają.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Miałeś chamie złoty róg, ostał Ci jeno ..... " ..... ŻŁÓB
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tacy to nam wstyd i hańbę przynosza , zawsze Polacy robili błędy ale takich to chyba nie wybiorą. Są przeciwni UE a po kase na pierwszych miejscach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tacy to nam wstyd i hańbę przynosza , zawsze Polacy robili błędy ale takich to chyba nie wybiorą. Są przeciwni UE a po kase na pierwszych miejscach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~wyborca~ napisał:
A tam Podkański on już się nie liczy nic nie zrobił niczym sie nie wykazał. a głosuje na Bratkowskiego to człowiek który będzie pracował na nasz region.
Twój idol to półmózg. Poza tym jak go spotkasz to pozdrów go od kubańskich towarzyszek. On będzie wiedział o co chodzi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nikt napisał:
Twój idol to półmózg. Poza tym jak go spotkasz to pozdrów go od kubańskich towarzyszek. On będzie wiedział o co chodzi.
A tu masz odpowiedz na swoje pytanie, jak czytać potrafisz i wiesz jak pdfa otworzyć... http://www.podkanski.pl/sprawozdanie.pdf
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nikt napisał:
Widzę, ze masz problem bo cukrownie Ci zamknęli i nie masz gdzie się skupić... Ten facet jako jedyny ze znanych mi polityków ma jaja. Co lepiej jakby skakał ze świńskim ryjem, albo z ku***em w ręku?
hi hi w tej waszej Polsce to kazdy polityk ma jaja..................smiechu warte prymitywne chlopy biora sie do poityki nie majac o niej zielonego pojecia, miejsce Podkanskiego jest w chlewie przy widlach ale gdzie wladza tam forsa wie wiadomo dlaczego pajac w gumofilcach drzwiami i oknami pcha sie na salony Wezcie przyklad z Kongresu czy Senatu USA, tam buraka nie zobaczy.............ale to nie wina samego buraka a prymitywnego elektoratu ktory nie ma pojecia o co w tym wszystkim chodzi i wybira tego ktory najwiecej obieca przez wyborami. LIFE IS GOOD!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakby wszyscy Europosłowie tak przez 5 lat pracowali w PE jak Podkański , który zabiegał o wiekle spraw ,a to co udało mu sie zrobic polecam strone Stronnictwa "PIAST" - Sprawozdanie. To najbardziej pracowity polityk naszego regionu lubelszczyzny - popieram i swój głos oddam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na skrju lasu wyszła leśna sfora . I ze zdziwieniem patrza ! Duktem leśnym idą : Byk ,Baran, Kulawa Krowa .Lis się pyta:- Dokąd to Byku Krowo i Baranie? - Jak to dokąd Lisie, na europarlamentarne głosowanie! Wyszedł Wilk na przeciw sfory :-Ja wam k.... dam wybory! Już s....... do obory! Czy wam jeszcze nie obrzydło gdy robi się z was dno społeczne przy tym głupie bydło ? Lis:- A gdzie Koza i Świnia ? Na to Krowa:-Świnia z Kozą się zmówiły i o świcie do urny ruszyły ! Niedżwiedż:-Proszę proszę , wyłom mamy ! Już My na mich zaczekamy ! Już z nami im obrzydło! Dostenie po mordzie Świnia I kopniaków Diabelskie Straszydło ! Wilk:- To przez Was Ty głupi Byku ,Krowo i durny Baranie ! Reszta zwierząt po Rogach Dostanie idac na pasożytów głosowanie !!! Pasożyci niech to odczują !!! Niech sami na siebie zagłosuja!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
anna napisał:
Jakby wszyscy Europosłowie tak przez 5 lat pracowali w PE jak Podkański , który zabiegał o wiekle spraw ,a to co udało mu sie zrobic polecam strone Stronnictwa "PIAST" - Sprawozdanie. To najbardziej pracowity polityk naszego regionu lubelszczyzny - popieram i swój głos oddam.
Czy rozmawiałaś z nim choć raz w życiu? Przecież to zwykły prymityw... Ustawił się na polityce a i dzieci dyrektorskie stanowiska w lubelskich urzędach podostawały... Wstyd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: