Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jakieś jaja? Czy PSL przybił do dna...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten facet to jakaś Karolina? Ale jaja
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wybitna bokserka i miss studentów Lublina w jednej osobie ;p
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Michalczuk niech boksuje, fajnie, że w Lublinie są tacy jak Briggs co sobie łeb dadzą obić, wstrząsy mózgu zaliczą dla wesołości gawiedzi. Fajnie, ale ten mózg zwykle spływa im do karku, więc kandydowanie w wyborach to chyba jakiś żart?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
gość1 napisał:
Ten facet to jakaś Karolina? Ale jaja
Proszę nie obrażać Karoliny. Poza tym, że jest bokserką, przede wsystkim jest pełnowartosciową kobietą, która nie życzy sobie takich uwag.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PSL jest OK Brawo Karolina trzymamy kciuki
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czyli reasumując PSL nie mając pomysłu na wybory, stawia na znane nazwiska które po za tym, że są znane nic sobą nie wniosą do polityki. generalnie chodzi o zdobycie stołka, aby później sztab wąsatych, brzuchatych doradców rodem z PSL mógł doradzać generalnie we wszystkim! te Panie jakich by nie miały osiągnięć, będą tylko i wyłącznie marionetkami w rękach tych pasibrzuchów!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PSL to całkiem inna partia niż kilka lat temu - teraz jest zdecydowanie więcej młodych, odwaznych, kreatywnych osób, którym warto zaufać. Dlatego mają u mnie X na karcie wyborczej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
llubellak@op.pl napisał:
czyli reasumując PSL nie mając pomysłu na wybory, stawia na znane nazwiska które po za tym, że są znane nic sobą nie wniosą do polityki. generalnie chodzi o zdobycie stołka, aby później sztab wąsatych, brzuchatych doradców rodem z PSL mógł doradzać generalnie we wszystkim! te Panie jakich by nie miały osiągnięć, będą tylko i wyłącznie marionetkami w rękach tych pasibrzuchów!
Wydawałoby się, że takie fajne, wykształcone panie a z takimi burakami się zadają. Przecież to tylko chodzi o to by "tylko nasi z PeSeLu do koryt" a reszta niech sie idzie paść na zieloną koniczynkę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
takie cwaniaki w necie jestescie? a wyjdz który w realu na przeciwko Karoliny i powtórz jej w oczy ten chamski tekst - to wam obije te parszywe, plugawe ryje, bo tylko do tego sie nadajecie piep...ona hołoto. Karolina startuje z PSL, bo najwidoczniej po drodze jej z kulturalnymi ludżmi i nie chce sie zadawac z takim chamstwem jak niektórzy na tym forum. KArolina trzymaj sie, jestes mistrzynią, jesteś OK, a pajacami sie nie przejmuj, jestemy z Tobą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aaa, szlag was trafia co, ze takie fajne kobitki startuja z PSL, buractwa poszukajcie w sobie i wlasnych domach anonimowe gnojki, a od Karoliny i reszty dziewczyn sie odczepcie. A jak ktory wieśniak ma cos do Karoliny to chetnie zorganizuję wam sparring, ciekawe czy wtedy bedziecie tacy odwazni...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ublizanie kobietom to chamstwo, a juz ublizanie kobietom anonimowo dowodzi tylko, ze to internetowe tałatajstwo ma nie tylko małe móżgi, ale także male fiu..y, burakom stanowcze nie, a dziewczyny i PSL są OK
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dwóch pajaców naubliżało i koniec, po co robić taki raban! ale tak na serio mili państwo, jeśli oczywiście nie jesteście działaczami PSL, czy nie uważacie że wciąganie znanych nazwisk na listy wyborcze jest lekko naciągane. te panie odniosły w swoich dziedzinach niewątpliwie sukcesy i chwała im za to i trzymam kciuki za dalsze sukcesy ale żeby być politykiem, nie można tylko mieć znanego nazwiska! u nas w Polsce niestety jest tak, że jak ktoś ma nazwisko i jest medialną osobą to już startuje z list wyborczych choć przygotowania żadnego. taki Dzięcioł z Big Brothera, taki Agent z TVN, nawet aktorka która rzekomo została pobita przez działaczy PO- Cugier Kotka, miała zapewnienia od Kurskiego, że może startować! ludzie, żeby w tym kraju było dobrze, to zanim ktoś zostanie burmistrzem czy wojewodą, niech zacznie karierę od najniższych szczebli! zobaczcie że prezydenci w USA zanim zaczną kandydować, wpierw zasiadają w senacie po kilka kadencji, w przeszłości piastowali ważne stanowiska administracyjne, ale prawie każdy zawsze zaczynał od wojska z później od najniższych szczebli politycznych!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie "lubelak", o co Panu chodzi ??? przecież panie z PSL własnie zaczynają kariere od najniższych szczebli wladzy, od samorządu, od kandydowania na radną, nie startuja przecież od razu na prezydenta RP ani do parlamentu europejskiego, a poza tym to że są mistrzyniami w boksie czy misskami nie przesądza, ze nie mają talentów politycznych czy admninistracyjnych, nie przyłaczaj sie do chóru biadających, tylko przyjdz na spotkanie wyborcze i porozmawiaj z nimi, daj im szanse i po prostu zagłosuj na jedną z nich )))))))))
Zaloguj się, aby oddać głos
0
o co ta cała gadka? a kto ma startować, ludzie nikomu nie znani? jakichs anonimowych "NN" trzeba wpisywac na listy, żebyście byli zadowoleni?? Brawo PSL za pomysl na kampanię
Zaloguj się, aby oddać głos
0
larry napisał:
Michalczuk niech boksuje, fajnie, że w Lublinie są tacy jak Briggs co sobie łeb dadzą obić, wstrząsy mózgu zaliczą dla wesołości gawiedzi. Fajnie, ale ten mózg zwykle spływa im do karku, więc kandydowanie w wyborach to chyba jakiś żart?
Ale chyba coś z kolesiem nie tak, czy znaczy to że jeżeli jestem np.wybitnym sportowcem to nie wolno mi startować np. w wyborach ? Mam takie prawo i mało tego chcę pokazać takim jak ty, że potrafię o wiele więcej jak ten co nie dostał po głowie i nie wie co to upór i ból ! A ciężka praca to właśnie popkazanie, że coś się potrafi a nie siedzenie na stocu od lat.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hetman ma rację i dzięki temu ma najwiecej kobiet na listach - wiecej niz partia kobiet )))))))))))))
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PSL jest OK napisał:
Hetman ma rację i dzięki temu ma najwiecej kobiet na listach - wiecej niz partia kobiet )))))))))))))
No jak Hetman czyli Królówka ma najwięcej kobiet to mu zazdroszczę )) A myślałem, że aby startować z PESELU to trzeba mieć hektary...a tu proszę laski, sportsmenki...tonący brzytwy się chwyta a właściwie wszystkie chwyty dozwolone aby osiągnąć wynik )) Żałosna ta Polska, kiedy osiągnięcie jakiegoś sukcesu nie wystarcza i trzeba walczyć o stołki tak jak te Panie, które zwerbowali zapewne kute na cztery łapy, doświadczone zaciągi PESELU...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nikt nikogo nie werbował, PSL byla jedyną partią, która zaproponowala tym paniom start w wyborach. Protestuję ponadto przeciwko sugestiom, ze jak ktos jest sportowcem, albo wyróznia sie urodą, to juz nic innego nie moze w zyciu robic. Sukcesy na arenach czy wybiegach nie wykluczaja madrości, pomysłów, kreatywnosci i zdrowego rozsądku. A poza tym, zamiast mielic jałowe teksty w internecie, lepiej zapytac te Panie, co proponuja wyborcom,a sądzę, z emają wiele ciekwaego do powiedzenia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
śliczna dziewczyna, PSL ma nosa i swietne pomysły http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100526/LUBLIN/35385775
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: