Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wypadek na Zana. Samochód wjechał w motocykl

Utworzony przez Pewien, 10 listopada 2010 o 17:19 Powrót do artykułu
Tak to narzekają, że motocykliści jeżdżą jak wariaci i pojawiaja się "z nikąd"... Ale jak stoją to i tak ktoś w nich przypieprzy. Szybkiego powrotu do zdrowia!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem kierowcą,niestety nie motocykla tylko osobówki i mam swoje osobiste zdanie na temat kierowców motocykli,otóż sporo z tych ludzi traktuje jazdę jednośladem jako pasję(oczywiście w granicach rozsądku),bywają też pasjonaci jazdy samochodem osobowym,którzy o tejże jeździe nie mają zielonego pojęcia-T.zw niedzielni kierowcy którzy trzymają samochody w garażach i jeżdżą tylko w niedzielę do kościoła,albo w odwiedziny do teściów,do kierowców motocykli nic nie mam i mimo ze moja tablica rejestracyjna to LSW to piszę tu z pełną odpowiedzialnością,że niejeden kierowca z Lublina mógłby się wiele nauczyć,choć nie jestem żadnym orłem i też zdarza mi się łamać przepisy lub też zagapić..osobówki motocykle 1:1
0
Skąd ja to znam? W doświadczenie mam to wpisane dwa razy i oba w przypadku kiedy ustępowałem pierwszeństwa. Za każdym razem sprawca tłumaczył się tak samo: "myślałem, że pojedziesz, przecież motory jeżdżą szybko". Facepalm!
0