Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
goscio napisał:
Gregor trans,
To akurat jest firma która daje karetki do pogotowia w dzierżawę, a nie transportowa jak Triomed
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ciekawy jestem czemu z wpr ludzie sobie dorabiaja w triomedzie przeciez tam takie bogactwa sa...etaty kontrakty...a co bylo w wakacje 2007 w warszawie?kierowca z wpr po nocnej zmianie poszedl na dzien do triomedu i spowodowal wypadek w stolicy...!!!!widac jacy madrzy i suminni ludzie pracuja w wpr jak chodza przed czy po nocy do triomedu zwlaszcza kierowcy...a podobno mozna jezdzic tylko 12h i musi byc odpoczynek...ps.w wpr chetnie ludzie by chcieli robic w miesiacu po mnij wiecej 280 h ale sie nie da bo za duza obstawa...a potem jecza ze zrobilem 200h i to tak malo i nie mam za co splacic kredytu....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gregor trans jezdzi w lubartowie jako pogotowie "999".... daje karetki,kierowcow,sprzet...tak samo jezdzil Trans medic... te firmy maja jakies pojecie o prawdziwym ratownictwie bo troche sie w to bawili i bawia nadal a triomed bawi sie w oboz zaglady z napisem na bramie wjazdowej "ARBEIT MACHT FREI"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ttt napisał:
ciekawy jestem czemu z wpr ludzie sobie dorabiaja w triomedzie przeciez tam takie bogactwa sa...etaty kontrakty...a co bylo w wakacje 2007 w warszawie?kierowca z wpr po nocnej zmianie poszedl na dzien do triomedu i spowodowal wypadek w stolicy...!!!!widac jacy madrzy i suminni ludzie pracuja w wpr jak chodza przed czy po nocy do triomedu zwlaszcza kierowcy...a podobno mozna jezdzic tylko 12h i musi byc odpoczynek...ps.w wpr chetnie ludzie by chcieli robic w miesiacu po mnij wiecej 280 h ale sie nie da bo za duza obstawa...a potem jecza ze zrobilem 200h i to tak malo i nie mam za co splacic kredytu....
Czego czepiasz się ludzi którzy przeszli na kontrakt aby trochę więcej zarobić kosztem godzin. Jak by za etat płacili dobre pieniądze to każdy wolałby siedzieć na etacie mieć wszystkie świadczenia, ubezpieczenie, dni wolne, urlopy, paczki świąteczne, itd itp i stałą umowę na czas nie określony. żeby kontrakt się opłacał trzeba pracować, A za 168 godzin nie zarobisz na utrzymanie się, a tym bardziej jeśli posiadasz rodzinę, zabowiązania, musisz się szkolić, podnosić kwalifikacje, kursy szkolenia za własne pieniądze- jeden kurs od 600 zł do 1500 tysiąca , pracodawca nic ci nie zafunduje, ubranie robocze znanej polskiej firmy - bez rewelacji ok 1000 zł model "clasic" do tego buty dobrze by było mieć jakieś ciepłe za kostke olejo odporne wg norm bhp w cenie 300zł i dobrze aby mieć 2 komplety ubrań, a że ubranie się zużywa , niszczy wiec co jakiś czas wymiana na nowe. Koszty paliwa dojazd do podstacji. Kontraktowy skacze po podstacjach, dziś Lublin jutro Kraśnik po jutrze Łęczna. itd. i tak może być. Nie ingeruj w to co ktoś robi z pieniędzmi i czy ma jakieś kredyty opłaty, zabowiązania i czy pracuje w innej firmie - nie twoja k.... sprawa. Wiadome że kontrakt to "zapchajdziura" myślisz że kto obstawia dyżury dzienne i nocne , święta których nie chce etatowy który zakombinuje zwolnieniem lekarskim, opieką, dniami wolnymi które mu przysługują . Kto pracuje w święta.? Taki aspekt- osoba kontraktowa mniej się zacofa będzie mniej rutyny idąc w obce mu miejsce obcą podstacje, będzie próbować się wykazać a etatowy w rutynie przyjdzie na swoją podstacje jak to dzień w noc robi i co siedzi i nic rutyna wielki pan co ma prawa etatowca i kodeksu pracy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nic tylko się nap.....lić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tej firmie to tak naprawdę pracują tylko kierowcy,a lekarz i ratownik to statyści.To także prawda,że Kępa nikogo nie szanuje i nie zatrudnia żadnych pracowników na umowę, ale niestety kierowcy nie pracują w innych firmach, a oni powinni być na umowach(tylko nie przy takich zarobkach-to co pisze jeden z kolegów o 1400 zł to i tak dużo, a znam przypadki,w których przy 168 godz i na "kontrakcie" w tej firmie trzeba by jeszcze dopłacić).Dlaczego wzorem poprzednich lat kierowcy w służbach "uprzywilejowanych" nie posiadają kat.C.Taki kierowca jest już bardziej doświadczony i nie brany z ławki w parku, ale dopóki Państwo(RP) nie będzie dbała o własnych obywateli, to tacy ludzie jak Kępa będą wrzodem.Branie kontraktów ze szpitalami w całym województwie i prawie wszystkich przychodniach Lublina nie pozwala na "wyrobienie się w czasie" i te karetki bez powodu jeżdżą na "sygnałach", a komfort pacjentów jest na ostatnim planie.Policja nie reaguje, bo ma to w d.., a jak się ktoś rozwali, to jest afera, a kierowcy nawet nie mają pozwoleń na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych w ruchu.To niestety jest prawda, a cała firma to porażka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
widac to zaangarzowanie w prace ubor szkolenia w wpr... tylko czego to nigdy nie wychodzi na zawodach ratownictwa medycznego??zawsze gdzies zespoly z lublina maksymalnie kolo 40 miejsca haha...tylko chorowac i wolac karetke 999 z lublina,ona jest w czolowce w polsce;)polecam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Parasol ochronny nad firma ,która rozpoczęła dzialalnośc nizgodnie z prawem przestał obowiązywac. Czyzby trio sie rozpadlo? Lubelska prasa przenigdy nie napisala krytycznie o Triomedzie ,a piszac o wypadkach nie podawala nazwy firmy. Prokuratura Rejonowa Lublin -Polnoc dala tej firmie przyzwolenie na lamanie prawa w skandalicznych okolicznosciach umarzajac postepowanie karne. Dyrekcja PSK-4 w korupcyjnych okolicznosciach pozwolila na transporty medyczne pomimo,ze firma nie posiadala zezwolen i uprawnien do wykonywania tych prac na rzecz szpitala. Pacjentow potraktowano jak towar ktory trzeba przewiezc z miejsca A do miejsca B nie zapewniajac wymaganej Ustawa ambulansow z homologacja sanitarna . Czyzby Pan lek.med Gregorz P.zrezygnowal z Trio i tworzyl nowa firme,,Emergency,,? Tlumaczylo by to aktywnoscia prasy lubelskiej nieskorej dotad do pisania o Triomedzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
awt napisał:
Kierowca był trzeźwy kolego
CZy TO ABY BYL TEN KIEROWCA KTORY PROWADZIL KARETKE.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W calej tej sprawie pijanstwa na dyżurze zapomniano o pacjencie,ktory po przewiezieniu ze szpitala Mswia doPsk-4 zmarl. Musial byc w stanie ciezkim stad transport lekarski i mimo stanu w jakim znajdowali sie lekarz i ratownik dowiezli pacjenta zywego do Psk-4. Zarowno lekarz jak i wiekszosc zatrudnionych w Triomedzie pracuje na etacie w Psk-4 ,a ratownicy i kierowcy w WPR. Zezwolenie na prace tej Firmy na rzecz Psk-4 pomimo braku uprawnien i wykorzystywania samochodow bez homologacji sanitarnej podjeli swiadomie znaruszeniem prawa Dyrektor,Z-ca ds lecznictwa,uwczesny z-ca ds ekon Pan K./zatrzymany za branie lapowek/ Szpitala Klinicznego 4 w ktorym odbywaja praktyki studenci i mlodzi lekarze. Prosze sie nie dziwic,ze lekarze biora,pija i pacjentow traktuja jak przedmiot.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeżeli potwierdzą się to co się pisze o przetargach, prokuratura powinna się tym zająć.... a ja się pytam: czy nie jest tak iż jeżeli jakaś ilość kierowców świadczy usługi na rzecz firmy to powinni mieć umowę na stałe???? o ile wiem żaden z kierowców takich warunków nie spełnia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgodnie z Ustawa o ZOZ wszystkie spolki prywatne dzialajace na rzecz szpitali musza spelniac w y r o k o w e zapisy tj; 1.Zarejestrowac sie w Centrum Zdrowia Publicznego jako spelniajace wymogi fachowosci,bezpieczenstwa transportu oraz bezpieczenstwa urzadzen i sprzetu medycznego. Brak rejestracji dyskwalifikuje i uniemozliwia prace na rzecz szpitali. Takie jest prawo ktore powinno obowiazywac zarowno spolki transportowe ,dyrekcje szpitali jak NFZ ktory bez kontroli przeznacza srodki finansowe na zakontraktowane niezgodnie z prawem procedury medyczne. W Lublinie i woj. dzialaja firmy prywatne na rzecz szpitali wykonujac; 1.transporty sanitarne 2.transporty lekarskie. 3.transporty dializowe. 4.obsluga swiateczna i nocna w ramach praktyki lekarza rodzinnego. Dowolnosc zatrudnienia w prywatnych praktykach jest o tyle istotna ,ze chodzi o bezpieczenstwo pacjentow i wlasciwe diagnozowanie. Jak wiadomo lekarze zatrudnieni na etacie w szpitalach dorabiaja w prywatnych praktykach i takim sa zarejestrowane spolki transportowe. Biora wiec dyzury w kilku praktykach nierzadko po 48 i wiecej godzin. Sa wiec zmeczeni i moga popelnic bledy. Podobnie jest z kierowcami,ratownikami itp. Kladzie sie to na karb trudnej sytuacji sluzby zdrowia. To nie jest prawda. Nikogo nie obchodza pacjenci.Liczy sie kasa za zalatwienie kontraktu i mozliwosc dojenia NFZ bez zadnych konsekwencji prawnych. A wystarczy tylko przestrzegac prawa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...