Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Z Lublina dojedziemy szybciej do Rzeszowa. Przebudują linię kolejową

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 marca 2017 o 08:38 Powrót do artykułu
Czyli przez dosycdługi czas Lublin bedzie praktycznie odcięty od komunikacji kolejowej?....Ciekawe, czy po tym czasie ktoś tam sobie o pociagach przypomni?...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przydałyby sie nowe mijanki na linii do stalowej woli
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tylko po co do Rzeszowa??? Kto się tam zapuszcza?? Jednostki. I dla tych kilku pasażerów modernizują całą linię. Głupota i marnotrawstwo pieniędzy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na całe szczęście nie będzie odcięty, bo będzie się dało dojechać od Lubartowa, ale fakt będzie trochę paraliż.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z Lublina pozostanie tylko kolej na wschód i na północ. Ewentualnie z airportu połączenie gdzieś dalej do prawdziwej cywilizacji. O komunikacji kołowej nie wspominam, bo PKS w Lubelskiem praktycznie już nie istnieje, a prywatni przewoźnicy radośnie wwożą nas w XIX wiek albo i głębiej. Oto obraz prawdziwej nędzy tego regionu między Wisłą i Bugiem!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Geodeci robili pomiary prawie dwa lata temu. A pociągów na tej linii dostatek, same szynobusy, i dziennie jeden skład (w jedną stronę) z regularnych wagonów chyba do Przemyśla. Parę lat temu to i szły tą linią spore transporty węgla z Bogdanki, teraz to zanikło. Towarowych też nie wiele. Więc strasznie ten remont nie pomoże ludziom, ale kolejarze nie chwalą się że w czasie prac położą sobie nowe łącza światłowodowe a to już jest kasa misiu, kasa. Tory to betka.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Taka kosztowna inwestycja i skrócenie czasu jazdy tylko o 20 minut? - co za absurd! Gdyby to było o godzinę, albo co najmniej o 45 minut, to miałoby to sens.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przepraszam, a gdzie po drodze do rzeszowa sprawdzają paszporty ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
na świecie robi się remonty na normalnie funkcjonującej trasie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale po co do Rzeszowa ? Kto tam jeździ, chyba że chcą ściągać Ukraińców masowo pociągami Lwów - Przemyśl - Rzeszów - Lublin - Warszawa itd. Podobno ma ich być 5 000 000 w Polsce niedługo !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brak rozbudowy trasy do Łukowa oznacza, że na czas remontu linii nr 7 pociąg jadący na trasie Lbn-Wwa będzie czekał np w Lubartowie godzinę w przypadku opóźnienia pociągu jadącego w przeciwnym kierunku. Cała trasa do Łukowa jest jednotorowa??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trasa z Lublina do Rzeszowa równie dobrze może być trasą z Rzeszowa do Lublina.Natomiast dojazd z Lublina do Rzeszowa umożliwia oprócz ruchu lokalnego dojazd do trasy kolejowej E-30. Jest to paneuropejski korytarz transportowy od Kijowa, Lwowa Rzeszowa Krakowa Wrocławia i,. Drezna i dalej na Zachód.Z Rzeszowa poprzez Lublin jeżdzą pociągi do Warszawy i innych miast.A do Rzeszowa dojeżdza nawet Pendolino, codziennie 4 loty z Jasionki do Warszawy, kilkanaście kursów Polskiego Busa , Neobusa. itd
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Ale po co do Rzeszowa ? Kto tam jeździ, chyba że chcą ściągać Ukraińców masowo pociągami Lwów - Przemyśl - Rzeszów - Lublin - Warszawa itd. Podobno ma ich być 5 000 000 w Polsce niedługo !
I drugie tyle Ukrainek
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak naprawdę to linie Lublin-Łuków i Lublin-Stalowa Wola powinny być przebudowane na całej długości na dwutorowe i zelektryfikowane. Dopiero takie rozwiązanie znacznie by zwiększyło atrakcyjność obu linii i możliwość swobodnego kształtowania rozkładu jazdy, a i stacja PKP Lublin Główny zyskałaby na atrakcyjności jako ważny węzeł przesiadkowy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To bardzo dobra wiadomość. Linia powinna być dwutorowa, ale podobny skutek można uzyskać budując mijanki, za to mniejszym kosztem.Cały świat stawia na kolej.Należy zmienić obecną sytuacje kolejnictwa w Polsce.Trzeba powrócić do połączeń transgranicznych,przynajmniej po istniejących szlakach. Choćby z Lublina do Rawy Ruskiej przez Hrebenne. Tam tory zarosły trawą, a pociąg z Warszawy Zachodniej kursował na tej trasie jeszcze kilka lat temu. .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie jeżdżę do Rzeszowa napisał:
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Ale po co do Rzeszowa ? Kto tam jeździ, chyba że chcą ściągać Ukraińców masowo pociągami Lwów - Przemyśl - Rzeszów - Lublin - Warszawa itd. Podobno ma ich być 5 000 000 w Polsce niedługo !
I drugie tyle Ukrainek
i obaj z zadna sie nie przespicie, frajerskie prawaczki :)))
Zaloguj się, aby oddać głos
0
skroci sie o 20 minut, super, ale tak ciezko napisac ile minut ile zajmuje teraz? no chyba że 20 minut wiecej niz ma zajmowac po modernizacji, to sorki... wszystko jasne
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale po co tam jeździć do tego Mojżeszowa?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jakieś krzywe te tory
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: