Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Oba urzędy zawierały też umowy z wydawcami gazet codziennych. wydawnictwu Polskapresse (wydawca Kuriera Lubelskiego) Urząd Miasta zapłacił w sumie 165 tys. zł, Agorze (wydawca Gazety Wyborczej) 130 tys., a Mediom Regionalnym (Dziennik Wschodni) 6 tys.  Z kolei umowy Urzędu Marszałkowskiego z Polskapresse opiewały na 30 tys. zł., z Agorą – 60 tys., a z Mediami Regionalnymi na 34 tys."  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Teraz wiadomo dlaczego Kurier i Gazeta Wyborcza tak pieją z zachwytu nad Żukiem. Za olbrzymią kasę jaką dostali. A mnie bardzo interesuje dlaczego grubo ponad 100 tysięcy dostał Klub Motorowy Cross Lublin. To jest klub założony i dalej sterowany przez Darka Piątka. Tego Piątka który jest właścielem firmy Hanesco i który zrobił w 2010 kampanię wyborczą Żukowi i paru radnym. Czy to jest spłata długów zaciągniętych w czasie wyborów ? A może to przedpłata za to aby zrobił kampanie na jesieni tego roku ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A dlaczego nikt nie napisał, że żona red nacz Dziennika Wschodniego pracuje w Urzędzie Marszałkowskim w promocji. Może niech DW napisze ile dostał z Urzędu Marszałkowksiego?? i Centrum Promocji, którą mażłonka zawiaduje :)))
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Oba urzędy zawierały też umowy z wydawcami gazet codziennych. wydawnictwu Polskapresse (wydawca Kuriera Lubelskiego) Urząd Miasta zapłacił w sumie 165 tys. zł, Agorze (wydawca Gazety Wyborczej) 130 tys., a Mediom Regionalnym (Dziennik Wschodni) 6 tys.  Z kolei umowy Urzędu Marszałkowskiego z Polskapresse opiewały na 30 tys. zł., z Agorą – 60 tys., a z Mediami Regionalnymi na 34 tys."
Błąd w rachunkach. Polskapresse zainkasował(a) od ratusza ponad 30 tysięcy więcej niż policzyłeś.   Jest tam jeszcze kilka "rankingowych" i innych "rodzynków" albo jak kto woli rodzynek, które są okraszone 2 milionami złotych dla miejskiej... policji. Jak do tego dołożysz budynek przekazany gratis prokuraturze,  to masz polityczną korupcję na skalę jakiej nawet we Włoszech nie zobaczysz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A dlaczego nikt nie napisał, że żona red nacz Dziennika Wschodniego pracuje w Urzędzie Marszałkowskim w promocji. Może niech DW napisze ile dostał z Urzędu Marszałkowksiego?? i Centrum Promocji, którą mażłonka zawiaduje :)))
Dobrze, że pytasz - szczególnie, że to właśnie Dziennik publikuje wykazy umów, które równie dobrze mógł przemilczeć.   Pytać trzeba nie tylko dziennik ale również i przede wszystkim beneficjentów dużo większych kwot, bo w warunkach wolnorynkowych są to kwoty, które stwarzają przywileje dla wybranych mediów, co z kolei świadczyć może o zależności mediów od władzy politycznej...   Kuriozum są pieniądze samorządowe przeznaczone na media publiczne, które czerpią z obowiązkowych... abonamentów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czemu są dziury w numeracji i dlaczego nie ma chronologii w nr umowy?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
966   117/ST/13  2013-04-23 AGORA SA 11 070,00 440  1 4/KP/13   2013-02-06 AGORA SA 20 910,00 479   15/KP/13   2013-02-11 AGORA SA 12 300,00 1216 165/KL/13   2013-05-16 AGORA SP 67 650,00 256   18/KL/13   2013-01-25 AGORA SA 20 910,00                                     132 840,00 703   13/KL/13   2013-03-01 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 60 762,49 234   15/KL/13   2013-01-22 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 12 000,00 1990 196/OR/13   2013-09-30 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 22 750,00 68    26/ST/13   2013-01-07 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 10 000,00 563   8/SOI/13   2013-01-07 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 61 500,00 1493 82/OŚ/13    2013-05-10 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 60 800,00                                                     227 812,49 144  2/SOI/13 2013-01-01 MEDIA REGIONALNE SP. Z O.O. 5 000,00 1115 25/KP/13 2013-04-04 MEDIA REGIONALNE SP. Z O.O. 1 000,00                                                      6 000,00  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
966   117/ST/13  2013-04-23 AGORA SA 11 070,00 440  1 4/KP/13   2013-02-06 AGORA SA 20 910,00 479   15/KP/13   2013-02-11 AGORA SA 12 300,00 1216 165/KL/13   2013-05-16 AGORA SP 67 650,00 256   18/KL/13   2013-01-25 AGORA SA 20 910,00                                     132 840,00 703   13/KL/13   2013-03-01 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 60 762,49 234   15/KL/13   2013-01-22 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 12 000,00 1990 196/OR/13   2013-09-30 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 22 750,00 68    26/ST/13   2013-01-07 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 10 000,00 563   8/SOI/13   2013-01-07 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 61 500,00 1493 82/OŚ/13    2013-05-10 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 60 800,00                                                     227 812,49 144  2/SOI/13 2013-01-01 MEDIA REGIONALNE SP. Z O.O. 5 000,00 1115 25/KP/13 2013-04-04 MEDIA REGIONALNE SP. Z O.O. 1 000,00                                                      6 000,00
Raczej proste zestawienie, bo o analizę tych wydatków trzeba by poprosić Transparency International.        
966   117/ST/13  2013-04-23 AGORA SA 11 070,00 440  1 4/KP/13   2013-02-06 AGORA SA 20 910,00 479   15/KP/13   2013-02-11 AGORA SA 12 300,00 1216 165/KL/13   2013-05-16 AGORA SP 67 650,00 256   18/KL/13   2013-01-25 AGORA SA 20 910,00                                     132 840,00 703   13/KL/13   2013-03-01 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 60 762,49 234   15/KL/13   2013-01-22 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 12 000,00 1990 196/OR/13   2013-09-30 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 22 750,00 68    26/ST/13   2013-01-07 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 10 000,00 563   8/SOI/13   2013-01-07 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 61 500,00 1493 82/OŚ/13    2013-05-10 POLSKAPRESSE SP. Z O. O. 60 800,00                                                     227 812,49 144  2/SOI/13 2013-01-01 MEDIA REGIONALNE SP. Z O.O. 5 000,00 1115 25/KP/13 2013-04-04 MEDIA REGIONALNE SP. Z O.O. 1 000,00                                                      6 000,00
Raczej proste zestawienie, bo o analizę tych wydatków trzeba by poprosić Transparency International.   .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale mają kasy, ale to dobrze bo dzięki temu obniżą mieszkańcom podatki niedługo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Łojezu!               Ale rozrzutność!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
NAJEM NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. WIELKOPOLSKA 55A O POW. 570,12 M2 NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ W RAMACH JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ GMINY L-N - ZESPOŁU SZKÓŁ NR 7 W LUBLINIE. 2.151.000 PLN ???? a publiczne placówki są likwidowane z braku kasy i uczniów. O co chodzi z tą umoiwą? Ktoś wybudował szkołę i wynajmuje ją gminie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mint Media prowadzi portal miasta LUBLIN na facebooku...za 43 tys, rocznie.   Jakby ogłosić konkurs to podejrzewam że znalazłoby się masę studentów którzy by się tego podjeli za 4000 zł rocznie.   Apropos, Mint Media to nie są Ci od tego przenośnego telebimu z kampani wyborczej Żuka?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Teraz wiadomo dlaczego Kurier i Gazeta Wyborcza tak pieją z zachwytu nad Żukiem. Za olbrzymią kasę jaką dostali. A mnie bardzo interesuje dlaczego grubo ponad 100 tysięcy dostał Klub Motorowy Cross Lublin. To jest klub założony i dalej sterowany przez Darka Piątka. Tego Piątka który jest właścielem firmy Hanesco i który zrobił w 2010 kampanię wyborczą Żukowi i paru radnym. Czy to jest spłata długów zaciągniętych w czasie wyborów ? A może to przedpłata za to aby zrobił kampanie na jesieni tego roku ?
to jest jedno i drugie a moze jest i trzeci haczyk, kto wie....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A dlaczego nikt nie napisał, że żona red nacz Dziennika Wschodniego pracuje w Urzędzie Marszałkowskim w promocji. Może niech DW napisze ile dostał z Urzędu Marszałkowksiego?? i Centrum Promocji, którą mażłonka zawiaduje :)))
przeciez jest w tekscie napisane. czytaj ze zrozumieniem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Płacenie za profil na FB. Co to w ogóle za promocja?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
....i bardzo dobrze, ze takie informacje sa publikowane. Byc moze w ten sposob zaspokoje zostana  oczekiwania plotkujacych frustratow nierobow. Kwoty sa po prostu niewielkie. Nie mniej jednak znajda sie geniusze negujacy zasadnosc wydatkow. Oni chcieliby widziec urzednikow samorzadowych i panstwowych w kufajkach oraz gumofilcach..... 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
....i bardzo dobrze, ze takie informacje sa publikowane. Byc moze w ten sposob zaspokoje zostana  oczekiwania plotkujacych frustratow nierobow. Kwoty sa po prostu niewielkie. Nie mniej jednak znajda sie geniusze negujacy zasadnosc wydatkow. Oni chcieliby widziec urzednikow samorzadowych i panstwowych w kufajkach oraz gumofilcach..... 
Podaj NIP do noty obciążeniowej jeżeli uważasz, że te wydatki są uzasadnione.   Podlicz wszystko do kupy, a zobaczysz na co idą kredyty, a ja chętnie zobaczę jak płacisz za to z własnej kieszeni.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Błąd w rachunkach. Polskapresse zainkasował(a) od ratusza ponad 30 tysięcy więcej niż policzyłeś.   Jest tam jeszcze kilka "rankingowych" i innych "rodzynków" albo jak kto woli rodzynek, które są okraszone 2 milionami złotych dla miejskiej... policji. Jak do tego dołożysz budynek przekazany gratis prokuraturze,  to masz polityczną korupcję na skalę jakiej nawet we Włoszech nie zobaczysz.
do pytajNIK- chyba jednak coś z tobą niedobrze się dzieje jeżeli finansowanie policji i prokuratury jest przestępstwem to ja jestem wysłannikiem proroka !! Opanowania, opanowania i bez kompromitacji naprawdę żenada, że tacy ludzie jeszcze zabierają głos -  chyba tylko w świdniku lub ciciborze
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czemu są dziury w numeracji i dlaczego nie ma chronologii w nr umowy?
Czy ty widziałeś rejestr umów kiedykolwiek ??? Są poszczególne wydziały i każdy ma swój rejestr i to jest normą w dużych jednostkach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Teraz wiadomo dlaczego Kurier i Gazeta Wyborcza tak pieją z zachwytu nad Żukiem. Za olbrzymią kasę jaką dostali. A mnie bardzo interesuje dlaczego grubo ponad 100 tysięcy dostał Klub Motorowy Cross Lublin. To jest klub założony i dalej sterowany przez Darka Piątka. Tego Piątka który jest właścielem firmy Hanesco i który zrobił w 2010 kampanię wyborczą Żukowi i paru radnym. Czy to jest spłata długów zaciągniętych w czasie wyborów ? A może to przedpłata za to aby zrobił kampanie na jesieni tego roku ?
Czyli media kupione przez Żuka, kampanię, zrobią mu zapieniądze ktore dostaną z samorządu czyki z naszych podatków. Czy to jest samorządność i demokracja ? Czy niezależne instytucje monitorujące raworządność nie powinny się temu przyjrzeć ? A czy instytucje państwowe nie powinny tego skontrolować i ukarać odpowiedzialnych za to ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: