Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
<_<   Może Szanowny Pan Prezes rozliczy się z budowy ? Powie mieszkańcom i "organom" co i jak budował, gdzie, co  i za ile kupił oraz wyjaśni dlaczego ? Udzieli odpowiedzi po co zakupił "Maszynę do prześwietlenia bagażu" - stojącą na PRZYLOCIE za 1,5 mln zł ??? Jak budowano - stawiano KONTENERY ??? Jaka kwota pieniędzy poszła na REMONT BIURA przy budowie, kto projekował to i za ile ? I takich jeszcze kilka drobnych rzeczy.   :o
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzisiejszy artykuł jest zdublowaniem wczorajszego i nie wnosi nic nowego.Mnie interesuje co się dzieje z wykupem obligacji ? O co chodzi w temacie melioracja lotniska , w czym jest problem?Czy obecna infrastruktura pozwala na obsługę 400 tys podróżnych, wielkość płyty postojowej, pasy bagażowe, bramki wejście-wyjście ? Czy PLL naprawdę się łudzi, że będzie decydował o rozkładzie przylotów i nigdy nie dojdzie do sytuacji, że przy planowanym ruchu nie spotka się np 5 samolotów w tym jeden z awarią ? Jakie będzie docelowe dodatkowe zatrudnienie spowodowane całodobowym przejściem granicznym? Jaka jest różnica między zwrotem dofinansowania, a dopłatą dla przewożnika ,dlaczego lotnisko z teoretycznym potencjałem nie broni się samo, czy może analizy były przyjęte na zasadzie jakoś to będzie ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Najpoważniejszy zarzut dotyczył rzekomej dopłaty 400 tys. euro liniom Carpatair za uruchomienie połączeń do Rzymu.– To nieprawda, nie wiem skąd pochodzą takie informacje, zważywszy, że umowy stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa. Wielkość opłat lotniskowych ustalana jest na podstawie oficjalnego cennika zatwierdzanego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Port lotniczy zawiera porozumienia z przewoźnikami, które pozwalają z jednej strony generować ruch pasażerski, a z drugiej generować przychody z działalności lotniskowej i pozalotniskowej – wyjaśnia Piotr Jankowski."   ... skąd rzecznik portu Pan Piotr Jankowski bierze te teksty, że "umowy stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa" ?   TYLKO podatnicy ją utrzymują i są jego właścicielami.   Spółkę akcyjną Port Lotniczy Lublin tworzy 4 akcjonariuszy. W jej skład wchodzą : - samorząd miasta Lublina (60 % udziałów) - Świdnika (5,5 % udziałów) - województwa lubelskiego (34 % udziałów) - powiatu Świdnik (0,009 3% udziałów)    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Najpoważniejszy zarzut dotyczył rzekomej dopłaty 400 tys. euro liniom Carpatair za uruchomienie połączeń do Rzymu.– To nieprawda, nie wiem skąd pochodzą takie informacje, zważywszy, że umowy stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa. Wielkość opłat lotniskowych ustalana jest na podstawie oficjalnego cennika zatwierdzanego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Port lotniczy zawiera porozumienia z przewoźnikami, które pozwalają z jednej strony generować ruch pasażerski, a z drugiej generować przychody z działalności lotniskowej i pozalotniskowej – wyjaśnia Piotr Jankowski."   ... skąd rzecznik portu Pan Piotr Jankowski bierze te teksty, że "umowy stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa" ?   TYLKO podatnicy ją utrzymują i są jego właścicielami.   Spółkę akcyjną Port Lotniczy Lublin tworzy 4 akcjonariuszy. W jej skład wchodzą : - samorząd miasta Lublina (60 % udziałów) - Świdnika (5,5 % udziałów) - województwa lubelskiego (34 % udziałów) - powiatu Świdnik (0,009 3% udziałów)
Pan rzecznik bierze te teksty od przedstawiciela dominującego akcjonariusza, który bardzo często straszy obywateli, że ich zainteresowanie może zostać źle potraktowane przez spółki prawa... handlowego.   Nie tak dawno podpisywałem umowę z jedną z jednostek samorządu terytorialnego, w której podkreślono, że ochrona tajemnicy przedsiębiorcy nie obejmuje informacji publicznej... Tą JST oczywiście nie jest Gmina Lublin, której przedstawiciel gdyby tylko mógł, to utajniłby wszystko.   Swoją drogą warto pytać dlaczego obligacje nie są wykupywane i to w sytuacji, w której emitowane są kolejne. Czyżby te wspomniane 400 tysięcy euro zostało tam zrolowane?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
                     STRATA!! Eufori dostali  i na wyrost budowali, a dziś się okazuje, że przeholowali. Pisałem, żeby o połowę zmniejszyli, a jak wypali, to pomału rozszerzali. Na tym portalu zostałem wyśmiany, zaś dziś się płaci za wybujałe plany. Port lotniczy będzie przynosił straty, a dopłacanie regionu nie wzbogaci!! Bum pasażerski za ileś latek będzie, ale póki co, finansów brak wszędzie. Morał: kto więcej lata dziurę załata!!  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Muszyński to niestety totalny amator, zero taktu. Dla dobra lotniska, miasta i województwa byłoby lepiej, gdyby się w ogóle nie odzywał. Niech cicho siedzi, bierze dietę radnego i zajmuje się odliczaniem dni do kolejnej wypłaty. Facet plecie co mu ślina na język przyniesie, bez jakiejkolwiek refleksji. Odnoszę wrażenie, że jego móżdżek rozwinął się dużo słabiej niż u przeciętnego homo sapiens.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Muszyński wydoił lotnisko z ostatniego grosza a teraz skarży się, że jest źle zarządzane. Gratuluję poczucia humoru najgorszemu prezesowi w historii lubelskiego lotniska(za jego prezesury afera goniła aferę a do tego kierunków było jak na lekarstwo). Afera z limuzyną volvo, zatrudnianie znajomków na lotnisku, komendantem straży został człowiek prawomocnie skazany, atrapy bomb wniesione na pokład samolotu, odprawa dla prezesa niepraktykowana przez inne lotniska itddd Do tego można dodać wpadki takie jak wmawianie przewoźnikom, że Lublin ma pół miliona mieszkańców, ogłaszanie połączenia do Frankfurtu mimo, że negocjacje z Lufthansą dopiero się zaczynały. Pruszkowski pewnikiem będzie najgorszym prezydentem w historii Lublina a Muszyński zapracował na miano ZDECYDOWANIE NAJGORSZEGO PREZESA W HISTORII LUBELSKIEGO LOTNISKA!!!  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapracował, czy nie zapracował, ale kolesie się odwdzięczyli - wypłata wynagrodzenia przez półtora roku po odwołaniu z PLL, stołek w Centrum Onkologii (zmiana umowy, aby mógł być radnym i brać pieniądze z CO). Kto z Was tyle zarabia, robiąc NIC. Czy podpisywanie umów zlecenia na przeróżne prace w PLL nie łączyło się z pewnym ryzykiem? Łączyło, więc dzisiaj ma rekompensatę geniusz budowy lotnisk.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Muszyński proszę przekonać mieszkańców aby latali tylko z naszego lotniska -Patriotyzm to inwestycja w przyszłość tego lotniska tego regionu .2Panie Muszyński w swoje gniazdo nie robi się kupki pan na lotnisku zarobił i to dobrze .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...