Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
a gdzie podwyżki dla kierowców
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale Stefczyka to są Bursaki, nie Czechów...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale Stefczyka to są Bursaki, nie Czechów...
Dla pamiętających dawny Lublin, była to dzielnica Bursaki. I chociaż nadal tak mówimy to od 2006 roku jest to dzielnica Czechów Północny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tylko podwyszki dla kieroców zarabiacie 2 tys wystarczy za 160 godzin  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
4 bańki za działkę 5 baniek za wybudowanie nowej zajezdni do tego koszty wyposażenia pensje dla pracowników nowe stanowiska pracy dla już istniejących: dyspozytorzy, mechanicy itp. Oszczędność rocznie ok. 960 tys. Gdzie tu oszczędność? Zwrot tej zajezdni ok. 10 lat. A kierowca zarabia tyle samo co 10 lat temu. Ktoś umie liczyć? A to wszystko z naszej kieszeni bo MZK nie ma zysków nie zarabia. Gdzie tu logika? Te 10 baniek można by racjonalniej wykorzystać!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bursaki nie będą straszyć. O co wam chodzi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Relokacja zajezdni to sporo plusów. Szybka reakcja na ewentualne awarię, wymierne oszczędności na paliwie, na kosztach osobowych kierowca nie jeździ na pusto przez cały lublin. Itd itd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I właśnie w taki sposób w pl robi się pieniądze i szuka oszczędności. 1.Szukamy oszczędności. 2.Likwidujemy zajezdnię przy Al.Kraśnickiej. 3.Szukamy oszczędności. 4.Budujemy nową zajezdnię, a w planach mamy jeszcze jedną. 5.Podnosimy ceny biletów. bo projektując główną siedzibę przy Grygowej nikt nie pomyślał o tym, że miasto rozrasta się, przyłącza i zasiedla nowe grunty wymagające skomunikowania z centrum.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Relokacja zajezdni to sporo plusów. Szybka reakcja na ewentualne awarię, wymierne oszczędności na paliwie, na kosztach osobowych kierowca nie jeździ na pusto przez cały lublin. Itd itd.
  Och tak, trole zainteresowane inwestycją czuwają.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
chce żeby mieli 1000 pojazdów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ch..ja oszczędzą
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: