a gdzie podwyżki dla kierowców
|
|
Ale Stefczyka to są Bursaki, nie Czechów...
|
|
Ale Stefczyka to są Bursaki, nie Czechów...Dla pamiętających dawny Lublin, była to dzielnica Bursaki. I chociaż nadal tak mówimy to od 2006 roku jest to dzielnica Czechów Północny. |
|
tylko podwyszki dla kieroców zarabiacie 2 tys wystarczy za 160 godzin
|
|
4 bańki za działkę 5 baniek za wybudowanie nowej zajezdni do tego koszty wyposażenia pensje dla pracowników nowe stanowiska pracy dla już istniejących: dyspozytorzy, mechanicy itp. Oszczędność rocznie ok. 960 tys. Gdzie tu oszczędność? Zwrot tej zajezdni ok. 10 lat. A kierowca zarabia tyle samo co 10 lat temu. Ktoś umie liczyć? A to wszystko z naszej kieszeni bo MZK nie ma zysków nie zarabia. Gdzie tu logika? Te 10 baniek można by racjonalniej wykorzystać!
|
|
Bursaki nie będą straszyć. O co wam chodzi.
|
|
Relokacja zajezdni to sporo plusów. Szybka reakcja na ewentualne awarię, wymierne oszczędności na paliwie, na kosztach osobowych kierowca nie jeździ na pusto przez cały lublin. Itd itd.
|
|
I właśnie w taki sposób w pl robi się pieniądze i szuka oszczędności.
1.Szukamy oszczędności.
2.Likwidujemy zajezdnię przy Al.Kraśnickiej.
3.Szukamy oszczędności.
4.Budujemy nową zajezdnię, a w planach mamy jeszcze jedną.
5.Podnosimy ceny biletów.
bo projektując główną siedzibę przy Grygowej nikt nie pomyślał o tym, że miasto rozrasta się, przyłącza i zasiedla nowe grunty wymagające skomunikowania z centrum.
|
|
Relokacja zajezdni to sporo plusów. Szybka reakcja na ewentualne awarię, wymierne oszczędności na paliwie, na kosztach osobowych kierowca nie jeździ na pusto przez cały lublin. Itd itd.Och tak, trole zainteresowane inwestycją czuwają. |
|
chce żeby mieli 1000 pojazdów
|
|
ch..ja oszczędzą
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|