Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
a gdzie podwyżki dla kierowców
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale Stefczyka to są Bursaki, nie Czechów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale Stefczyka to są Bursaki, nie Czechów...
Dla pamiętających dawny Lublin, była to dzielnica Bursaki. I chociaż nadal tak mówimy to od 2006 roku jest to dzielnica Czechów Północny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tylko podwyszki dla kieroców zarabiacie 2 tys wystarczy za 160 godzin  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
4 bańki za działkę 5 baniek za wybudowanie nowej zajezdni do tego koszty wyposażenia pensje dla pracowników nowe stanowiska pracy dla już istniejących: dyspozytorzy, mechanicy itp. Oszczędność rocznie ok. 960 tys. Gdzie tu oszczędność? Zwrot tej zajezdni ok. 10 lat. A kierowca zarabia tyle samo co 10 lat temu. Ktoś umie liczyć? A to wszystko z naszej kieszeni bo MZK nie ma zysków nie zarabia. Gdzie tu logika? Te 10 baniek można by racjonalniej wykorzystać!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bursaki nie będą straszyć. O co wam chodzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Relokacja zajezdni to sporo plusów. Szybka reakcja na ewentualne awarię, wymierne oszczędności na paliwie, na kosztach osobowych kierowca nie jeździ na pusto przez cały lublin. Itd itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I właśnie w taki sposób w pl robi się pieniądze i szuka oszczędności. 1.Szukamy oszczędności. 2.Likwidujemy zajezdnię przy Al.Kraśnickiej. 3.Szukamy oszczędności. 4.Budujemy nową zajezdnię, a w planach mamy jeszcze jedną. 5.Podnosimy ceny biletów. bo projektując główną siedzibę przy Grygowej nikt nie pomyślał o tym, że miasto rozrasta się, przyłącza i zasiedla nowe grunty wymagające skomunikowania z centrum.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Relokacja zajezdni to sporo plusów. Szybka reakcja na ewentualne awarię, wymierne oszczędności na paliwie, na kosztach osobowych kierowca nie jeździ na pusto przez cały lublin. Itd itd.
  Och tak, trole zainteresowane inwestycją czuwają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chce żeby mieli 1000 pojazdów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ch..ja oszczędzą
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...