Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zarabiamy tyle, co nic

Utworzony przez gryzmoł, 28 stycznia 2008 r. o 03:22 Powrót do artykułu
Niech ta pani nie marudzi - przynajmniej trzy miesiące w roku ma wolne i pełnopłatne . Kto ma coś takiego ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem lekarzem rezydentem(w trakcie specjalizacj).Zarabiam na rękę niecałe 1200 zł. Mam nadzieję, że już za kilka miesięcy uda mi się opuścić ten smutny kraj.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
DYPLOMOWANY NAUCZYCIEL WF z 18. godzinnym pensum. Biorąc pod uwagę czas pracy, to prawie tyle samo co lekarz po podwyżkach z dyżurami. Wypada czasem, choćby przez chwilę, rozejrzeć się wokół siebie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja pracuje w pewnej firmie farmaceutycznej w lublinie i nam tez nie chca dac podwyzki i jeszcze twierdza ze i tak zarabiamy najwiecej w calym lublinie. tez mam sredno na reke 1500zl.i co tu zrobic?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to już wypad, tylko oddaj najpierw kasę za studia, mendo jedna
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wpisujcie ile zarabiacie. Ja w lubelskich mediach mam 1050 na rękę. Piszą o kiepskich zarobkach, a sami płacą głodowe pensje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja pracuję o ironio!! w branży finansowej, zarabiam 1300 zł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja zarabiam około 1800 zł po 20 latach pracy, obecnie jestem urzędnikiem samorządowym, mój mąż po23 latach pracy usługi pocztowe ma na rękę 1100 złotych, raczej nie są w stanie niczego wystrajkować!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz