W RKP siedzą wogóle jacyś normalni ludzie czy same lemingi oderwane od rzeczywistości ?!????:)))))
|
|
haha dobre
|
|
***teatrnn.pl/ulublin/node/294.......ot rada......
|
|
Pan ,,dohtór inrzynier,, z KUL-u - Jan Kamiński. Serdecznie współczuję studentom ...
|
|
Rada Kultury Przestrzeni.....Forum Kultury Przestrzeni.....Teatr NN....można wygóglować i wiadomo kto tam jest z członków.......bez polityki
|
|
Jest to bardzo dobry pomysł, żeby puścić tędy JEDNĄ linię na zasadzie dojazdu do pętli autobusowej, bo nie oszukujmy się pętla na os. Widok jest położona w lesie dość daleko od licznych bloków przy Wyżynnej czy Bursztynowej. Linia jeździłaby co 15 minut, a pasażerowie mieszkający pomiędzy pętlami Poręba-Widok mają dostęp do całej gamy połączeń, jakie kursują czy to z jednej czy drugiej pętli
|
|
NIE !! mają być autobusy bezpśrednie w każdą część miasta, a zwłaszcza do mnie do pracy !! |
|
Rada widzę tak samo lotna jak ZDiM
Ciekawe co będzie, jak osiedla jeszcze się rozrosną.
Jana Pawła II już zakorkowane.
Powinno się zrealizować wylotową trasę zieloną, dostępną takze dla komunikacji miejskiej, albo co najmniej jednopasówkę, jak chce ratusz.
|
|
panie doradco, panu chyba sufit na łeb się obsunął. Ulica Bursztynowa jest tak zatłoczona, że jeszcze autobusów tutaj brakuje (a może tramwaj?). Mowa o hałasie, a co mają powiedzieć już tutaj mieszkający? Proszę powiedzieć, że nie o hałas, widoki tutaj chodzi, a o kasę.
|
|
to akurat typowo lubelski misiewicz, czyli teatr nn i okolice |
|
Pełnowymiarowe autobusy to głupota, ale "żółtki", czemu nie.
|
|
Autobusy tak, ale tylko i wyłącznie po BUSPASACH !!! inaczej nie ma to sensu.
|
|
".... droga psuła by widok ... " . No tak , i krawężniki zasłaniały by las !
|
|
Mieszkańcy ul. Rubinowej czy Ametystowej mają 10-15 minut drogi na najbliższe przystanki. Trudno taką sytuację nazwać dostępnością do komunikacji publicznej.
Z drugiej strony budowa Trasy Zielonej też nie rozwiązuje problemów bo zdegraduje wąwóz a jej dostępność ze względu na różnicę wysokości również będzie ograniczona.
Wprowadzenie komunikacji publicznej w ulicę Bursztynową byłoby więc dobrym pomysłem, trzeba tylko się zastanowić JAK to zrobić sensownie. Skoro UM gotów jest wydać kilkanaście czy kilkadziesiąt milionów na Trasę Zieloną to z pewnością za takie lub mniejsze pieniądze da się stworzyć satysfakcjonujące rozwiązania w ulicy Bursztynowej.
|
|
Nie bardzo rozumiem tok rozumowania osób, które narzekają na korki ale autobusów nie chcą - rzecież w każdym autobusie jedzie przynajmniej kilkadziesiąt osób, więc jest to o kilkadziesiąt samochodów mniej w tym korku. Autobusy na Bursztynowej są szansą na zmniejszenie korków!
|
|
Jesli myślisz że kto kolwiek o zdrowych zmysłach przesiądzie się z samochodu do komunikacji, to zejdź na ziemię. Podróż komunikacją jest nie opłacalana ze względów czasowych oraz wygody. Owszem, może być to ułatwienie dla osób kożystających obecnie z komunikacji, ale sama ulica jest do tego nie dostosowana... |
|
Można śmiało tą Rade odwołać bo Ci ludzie nigdy na Porębie nie byli. Nie jest możliwe plecenie takich głupot gdyby ktokolwiek choć raz ktoś z nich tu był.
Bursztynowa z definicji nie nadaje się na transport autobusowy. Coraz więcej przewoźników nawet do szkoły już nie wjeżdża bo to problem.
Autobusy oczywiście nie rozwiążą dramatycznych korków na Bursztynowej tylko je zmaksymalizują. O tym też nie trzeba nikogo przekonywac bo to po prostu logiczne.
A budowa nowej drogi, wzdłuż lasu już jest spóżniona o 30 lat i kompletnie bezcelowa. Już nie wspomnieć o gigantycznych kosztach. Jedynie sens ma budowa Bursztynowej bis, na to jest miejsce a i koszty małe. I jest możliwosć, że UE i ekolodzy się zgodzą.
|
|
Mieszkam obok tej Stokrotki i jakoś codziennie biegam na przystanek. I nie przeszkadza mi to! 10 minut spacerku to żaden problem. Kompletnie nie wyobrażam sobie żeby ul.Bursztynową miały jeździć autobusy.
|
|
Pomysł z autobusami na Bursztynowej to KOMPROMITACJA tej, pożal się Boże, Rady Kultury Przestrzeni (??!). Ta ulica, zwłaszcza od strony Filaretów to normalny tor przeszkód dla samochodów terenowych, a do tego wąska i obstawiona ciasnymi parkingami. JAK MOŻNA BYŁO BUDUJĄC ULICĘ I OSIEDLE W SZCZERYM POLU STWORZYĆ TAKI BUBEL! Jakby jakimś cudem przybyłyby tam jeszcze i autobusy to byłoby całkiem jak w Bangladeszu.
|
|
Na tym odcinku Bursztynowej jest 89 !!! studzienek kanalizacyjnych + sporo kratek ściekowych. Autobusy to rozwalą w 2-3 miesiące, ale niech jeżdżą - ja tam NIE MIESZKAM!
|
Strona 3 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|