Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zbudują pierwsze w Lublinie rondo turbinowe

Utworzony przez gapcio, 11 czerwca 2013 r. o 06:59 Powrót do artykułu
Pan dominik przeczytał na forum SSC, że jest to pierwsze w Lublinie rondo turbinowe i proszę, już można artykuł napisać. Co by pan dominik zrobił bez czytania forów w sieci i podciągania tematów, na które sam by nie wpadł?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli wg projektu, ktoś kto wyjeżdża z Lidla w lewo, musi złamać przepis, bo mamy linię ciągłą, przynajmniej na projekcie :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chyba lekkie nieporozumienie.......... z koncertowej (od Choin) jeden pas do jazdy na wprost i w lewo???? I w planach nowe osiedle??? Zapraszam panów planistów, aby zobaczyli jak obecnie wygląda wyjazd z tej strony... Może naocznie zorientują się że prawy pas dobrze służy do jazdy na wprost i szkoda go na wjazd do galerii. Za to galeria...........zróbmy im trzeci pas do jazdy na wprost.... A czy ktoś pomyślał o przejściu dla pieszych od strony Żywnego? Chciałem zauważyć że tacy też istnieją....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rondo, które spełnia cechy ronda turbinowego jest obecnie na skrzyżowaniu Al. Andersa, ul. Lwowska i ul. Koryznowej. Jeżeli jedziesz na wprost nie potrzebujesz włączać kierunkowskazów. Natomiast skrzyżowanie ul. Jana Pawła II, Armii Krajowej i Matki Teresy z Kalkuty jest całkiem inne przez to , że jest niesymetryczne co powoduje chaos, ale tam też da się zrobić rondo turbinowe. Natomiast al. Kompozytorów powinna być wydłużona do ul. Poligonowej a nie budować tam market i rondo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego z Koncertowej od strony Choin nie przewidziano ruchu na wprost z obu pasów ? Teraz na zjeździe są tam dwa pasy, które dopiero za skrzyżowaniem łączą się w jeden i jest to DOBRE rozwiązanie, bo jeżeli na lewym pasie stoją np. dwa autobusy do skrętu w lewo, to można pojechać na wprost z prawego pasa zachowując płynność ruchu.   Dlaczego zaplanowano tak jak teraz to tylko jedno wytłumaczenie mi przychodzi do głowy - oszczędzenie kasy na 25 metrach asfaltu na drugi pas po stronie zachodniej. Dziadowskie oszczędności
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  i Matki Teresy z Kalkuty  
No ale po wyjawieniu ostatnio prawdy o tej niby męczennicy to lubelscy radni powinni zmienić nazwę ulicy na  bardziej godną.I chcieli z niej świętą zrobić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
projekt jest źle narysowany. z kompozytorów nie da sie skręcic w lewo w koncertową. ktos coś spierniczył. błąd w rysunku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
[,,,] Jeżeli jedziesz na wprost nie potrzebujesz włączać kierunkowskazów [...]
  A od kiedy to jest potrzeba właczania kierunkowskazów podczas jazdy po rondzie? I obojętnie czy na wprost, czy inaczej. Przy zjeżdżaniu - owszem, ale podczas samej jazdy - NIE SYGNALIZUJE SIĘ, to tylko dezinformuje innych
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli wg projektu, ktoś kto wyjeżdża z Lidla w lewo, musi złamać przepis, bo mamy linię ciągłą, przynajmniej na projekcie :)
jadąc z naprzeciwka (tzn. z Koncertowej) i skręcając w lewo też trzeba złamać prawo (linia ciągła). Ale zanim zrobią to rondo to trzeba kierowców wyedukować - bo dla większości na wszystkich rondach obowiązuje zasada prawej ręki i nieważne, że przed rondem są strzałki kierunkowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pomyłka - nie z Koncertowej, a z Kompozytorów Polskich
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Swietne , ale po co nam rondo na jeden pas .......???? Ronda powinny byc DOZE , tak jak np. w Hiszpani , tam maja ronda na 6 pasow .  Nasrtepne niby nowoczesne rozwiazanie, a tak naprawde utrudnienie w ruchu.  Ktos powinien zrobic symulacje , bo wszystkie te nowoczesne rozwiazania w Lublinie tylko utrudniaja poruszanie sie ......
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te ronda to porażka - zobaczycie w zimie bedą nie przejezdne 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rondo na jpII i boh mon cas nie jest wcale zbliżone do tego kierowcy w tym ja codzienie łamią tam przepisy jeżdżąc z wewn pasa w prawo dalej w jpII. To że nie ma  tam wielu zdarzeń jest pogydktowane tylko tym że wszyscy tak jeżdża i nikt się nie wysila by jeździć poprawnie zmieniając pas na rądzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ronda turbinowe już są na drodze w stronę świdnika, jadąc przez mełgiewską 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ronda turbinowe już są na drodze w stronę świdnika, jadąc przez mełgiewską 
Rondo turbinowe! Lubelski Nobel za nazwę. To jakiś pomysł na nowy znak drogowy. Potrzebne jest rondo normalne, zwyczajne, takie których jest w Polsce najwięcej, by nie zaskakiwało jak zaskakuje rondo na Jana Pawła II.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A od kiedy to jest potrzeba właczania kierunkowskazów podczas jazdy po rondzie? I obojętnie czy na wprost, czy inaczej. Przy zjeżdżaniu - owszem, ale podczas samej jazdy - NIE SYGNALIZUJE SIĘ, to tylko dezinformuje innych
Różnica pomiędzy zwykłym rondem a turbinowym tkwi w zjeździe. Na turbinowym nie potrzeba wogóle włączać kierunkowskazu, na zwykłym należy włączyć prawy przy zjeżdżaniu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Redaktor oraz Pan Kieliszek nie wspomnieli o jeszcze jednym zdecydowanym kroku naprzód, jeśli chodzi o rozwiązania projektowe. Oto w "Europejskiej Stolicy Turystyki Rowerowej" Zarząd Dróg i Mostów zapomniał o połączeniu pasów rowerowych w południowej i północnej części ul. Koncertowej. Dzięki temu rowerzyści jadący na wprost przez rondo będą musieli korzystać z lewego pasa ruchu, co na pewno ucieszy także kierowców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten rysunek ronda jest zły bo żeby wyjechać z LIDLA lewym pasem w lewo w Koncertową trzeba złamać przepis - jest linia ciągła, bądź nie łamiąvc przepisu wjechać na prawy pas ronda i potem wbić sie znów na lewy przy czym kawałek pasu na rondzie pozostaje "martwym" nie wykorzystanym odcinkiem asfaltu i to jest tak po obu stronach ronda. - PORAŻKA. No i dochodzi okres zimy gdzie śnieg zasłoni znaki poziome.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zajebisty pomysł!!! Teraz dzieki tym namalowanym liniom wszystko wiadomo!! Super!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Świetny pomysł z tym jednym pasem wyjazdowym z osiedla do miasta. Jeszcze podepnijcie Zelwerowicza i powstanie kolejny zakorkowany kawał Lublina. BRAWO drogowcy, brawo Kieliszek, dajcie sobie premie za taki nowatorski pomysł.   Albo odwalcie się od tego skrzyżowania, niech zostanie jak jest - bo wasze dziadowskie rondo tylko zamuli ten rejon.   A rowerzyści to już w ogóle będą się teleportować przez ten potworek...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...