to się zuk nałykał hiszpańskich bajek. O le
|
|
zobaczycie to będzie jedna wielka KLAPA,
wydamy miliony, a nie będzie to funkcjonowało tak jak byśmy chcieli
druga sprawa to pytanie za co bierze pieniądze osoba która obecnie
odpowiada za zarządzanie ruchem w mieście??? chyba za obijanie się!
jak to jest, że jadąc śródmiejską obwodnicą ruszam z jednych świateł,
a dojeżdżając do kolejnych tuż przede mną zapala się CZERWONE światło!?!?
to jest jakiś ŻART ! ! !
|
|
z opóznieniem czyli wg lubelskich standartów zgodnie z planem. Srogie kary jak zwykle będą wykonawcy naliczane - zapewne po to by je potem anulować.
|
|
we wrześniu się posramy,a jeszcze później utoniemy w tym gównie. jedyny termin do przyjęcia to wakacje, kiedy ruch maleje. jeśli firma się nie wyrobi i to zgłasza, to przetarg unieważnić i wybrać następną.
|
|
A nie można było trochę pomyśleć i umożliwić realizację całego systemu u nas w Lublinie ?!
Chyba można było dojść do porozumienia np. z Politechniką Lubelską ( Wydział Elektryczny, Wydział Mechaniczny ) i zlecić wykonanie tego typu projektu w ramach np. pracy inżynierskiej dla jednego lub kilku studentów ?! Przypuszczam, że daliby sobie radę, konsultacje i próby na miejscu !
Dodatkowo po wdrożeniu można byłoby zatrudnić tych ludzi jako administratorów i konserwatorów systemu, bo przecież ktoś pracę tej zielonej fali musi monitorować. I raczej wszyscy byliby zadowoleni ! Na pewno wyniosłoby to taniej i przypuszczam, że o wiele szybciej, a tak zarobi firma z innego kraju, na dodatek już od początku nie jest w stanie wywiązać się z terminów !!!
|
|
Firma z Hiszpanii wygrała bo dala najniższą cenę. Podejrzane referencje i doświadczenie prowadza do unieważnienia kontraktu. Wątpliwa jest wyplata wadium. Pieniadze z Unii przepadną bo miały być wydane w terminie. Ciekawe jak PARP się zachowa bo kontrola z OLAF jest nieunikniona
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|