Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zmiany na skrzyżowaniu Jana Pawła II i Armii Krajowej w Lublinie

Utworzony przez normalnie myślący, 10 czerwca 2012 r. o 18:58 Powrót do artykułu
Skoro zmiany mają być dopiero w październiku, to po co teraz o tym pisać? Nic ciekawszego się nie dzieje? Żadnych tanich sensacji nie ma??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za idiota wymyślił skrzyżowanie Matki Teresy z Kalkuty z Armii Krajowej??? Wie że dzwonią - nie wie gdzie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to rondo należało by zaorać i zrobić od nowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
normalnie myślący napisał:
Skoro zmiany mają być dopiero w październiku, to po co teraz o tym pisać? Nic ciekawszego się nie dzieje? Żadnych tanich sensacji nie ma??
a co, masz za małą pojemnośćpod czachą? informacja o kolacji wypchnie tę o przebudowie z czerepu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak te słupy mają wyglądać tak samo jak te na Orkana to ja nogami rękami podpisuję sie pod protestem - toż za komuny stawiane słupy trakcyjne choć z szarego betonu to jednak wyglądały i wyglądaja nadal estetyczniej niż te nowe kije z Orkana.... kto zezwolił na takie zeszpecenie ulicy? Czy nie można wykorzystac jednego slupa do zawieszenia trakcji i lampy ulicznej???? paranoja jakaś... a właściwie to na jaką cholerę trolejbusy na czuby??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
yzbuj napisał:
jak te słupy mają wyglądać tak samo jak te na Orkana to ja nogami rękami podpisuję sie pod protestem - toż za komuny stawiane słupy trakcyjne choć z szarego betonu to jednak wyglądały i wyglądaja nadal estetyczniej niż te nowe kije z Orkana.... kto zezwolił na takie zeszpecenie ulicy? Czy nie można wykorzystac jednego slupa do zawieszenia trakcji i lampy ulicznej???? paranoja jakaś... a właściwie to na jaką cholerę trolejbusy na czuby?? [/quote] [quote name='yzbuj' timestamp='1339365301' post='637941'] jak te słupy mają wyglądać tak samo jak te na Orkana to ja nogami rękami podpisuję sie pod protestem - toż za komuny stawiane słupy trakcyjne choć z szarego betonu to jednak wyglądały i wyglądaja nadal estetyczniej niż te nowe kije z Orkana.... kto zezwolił na takie zeszpecenie ulicy? Czy nie można wykorzystac jednego slupa do zawieszenia trakcji i lampy ulicznej???? paranoja jakaś... a właściwie to na jaką cholerę trolejbusy na czuby??
Za trakcję trolejbusową odpowiada inna firma a za oświetlenie inna. (Obydwie firmy biorą kasę z tej samej firmy z UM). Czyli z naszych podatków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lucypher napisał:
Co za idiota wymyślił skrzyżowanie Matki Teresy z Kalkuty z Armii Krajowej??? Wie że dzwonią - nie wie gdzie!
To radni dzielnicy czuby.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
To radni dzielnicy czuby.
Nie! tu chodziło o to, że te ulice są równoległe i nie ma takiego skrzyżowania! Nie istnieje! Ul. Matki Teresy z Kalkuty od wymienionego ronda lezy dobre 500 metrów w strone Filaretów. Gratuluję psmakowi znajomości Lublina!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fatalnie zaplanowane skrzyżowanie ma być przebudowane. W artykule napisano, że pojawi się pas dla busów w prawo z Armii Krajowej na JPII w kierunku Poręby. Przecież istniejący prawy pas, do skrętu tylko w prawo, jest pusty nawet w największym szczycie. Autobusy nie muszą czekać, po prostu jadą. To wywalanie pieniędzy. Co innego gdyby poprawić przepustowość z JPII od Filaretów do Armii Krajowej przez pomniejszenie wysepki i poprowadzenie dwóch pasów do jazdy na wprost. Z wydzielonego pasa do dojazdu do ul. Jutrzenki mało kto korzysta a na środkowym pasie jest ciasno. Koszt niewielki bo związany z bardzo małą przebudową wysepki i nowym malowaniem i oznakowaniem. Zagubione na prawym pasie samochody też mogły by wtedy jechać na wprost. Odkorkowujmy miasto! Ktoś wpadł też na pomysł by na Boh.M.Cassinio na skrzyżowaniu z Al.Kraśnicką zlikwidować możliwość jazdy na wprost z lewych pasów. Ograniczono w ten sposób przepustowość nie poprawiając bezpieczeństwa. Samochody jadące na wprost nie zatrzymywały tych które skręcają w lewo a jest ich 1-3szt na cykl zmiany świateł. Czasem nie ma chętnych do skrętu w lewo w ogóle. Niektóre skręcające tam w lewo samochody wyjeżdżały przegradzając możliwość jazdy na wprost - co było niewłaściwym zachowaniem. Zmiana organizacji usankcjonowła tylko złe zachowanie kierowców, którzy tarasowali przejazd na wprost. Teraz są już większe korki. A wystarczyło tylko poprawić oznakowanie poziome i wskazując skręcającym w lewo miejsce warunkowego zatrzymania wymalowaniem na jezdni odpowiednich znaków. A tak tam gdzie ruch jest znikomy wydzielono odrębny pas ruchu ograniczając innych Odkorkowujmy miasto!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lucypher napisał:
Nie! tu chodziło o to, że te ulice są równoległe i nie ma takiego skrzyżowania! Nie istnieje! Ul. Matki Teresy z Kalkuty od wymienionego ronda lezy dobre 500 metrów w strone Filaretów. Gratuluję psmakowi znajomości Lublina!
oj mylisz się. Są dwie równoległe ulice matki teresy z kalkuty - w zasadzie to jedna ulica tylko polączona polną ścieżką. Drugą "matką teresą" zjeżdżasz od jutrzenki do ronda pod carrefourem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to teraz się przyznajcie. Który z was ma problem z tym rondem? Co prawda jest ono zaprojektowane przez kobietę, ale przejechać przez nie to żaden problem. Jedyny problem to jest to że patrząc po zjazdach (numerach) to jadąc od strony JP2 skręca się w 1. bardzo prawo, 2. lub tylko prawo, albo jedzie 3. prawie prosto
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...