Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Z tymi buspasami na Al. Racławickich to wy tak na poważnie czy to trening przed pierwszym kwietnia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy ta inwestycja Żuka jest dla ludzi, czy tylko dla MPK? Już są buspasy na Jana Pawła II i o ile przed remontem ronda można było zachowując uwagę, swobodnie i bezpiecznie przejechać bez zatrzymywania (mowa o nowym i starym odcinku), o tyle teraz zawsze przed tym rondem trzeba wyhamować do zera i czekać. Jeżeli z tych buspasów na Racławickich będzie można skręcić w prawo, to dlczaego nie można tego zrobić na Jana Pawła II? To jest wydawanie pieniędzy tylko po to, żeby je wydać. Żuk niech u siebie w Świdniku niech takie jaja sobie robi, a nie tutaj, u nas...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Buspasy - jak najbardziej,ale na drodze która ma 3 (słownie trzy) pasy ruchu w jedną stronę. Pomysł na Racławickich czy już na Lipowej jest zwyczajnie w świecie POROJONY!!!!! Pełno bocznych uliczek, przejść dla pieszych i dojdzie skakanie z pasa na pas jak jest na Kunickiego. A czy teraz jest aż tak źle? Przejazd komunikacją miejską na Racławickich jest bardzo drożny. Zajmijcie się lepiej cyklami świateł - generalnie na każdym skrzyżowaniu - maksymalnie skrócić dla pieszych, przejdą i od razu dostają czerwone - po to, by samochody skręcające w prawo mogły szybciej zjechać ze skrzyżowania. W tym właśnie jest problem (np Lipowa/Okopowa czy Lipowa pod Plazą), prawy pas będzie w ten sposób szybciej zwalniany. Nie robi się buspasów na starych ulicach zanim nie wyczerpie się innych możliwości (np likwidacja zdublowanych przejść dla pieszych czy korekta cykli świateł). Zróbcie napróbę i ocencie - potem wywalajcie kase na bezsensowne projekty buspasów i ich realizację.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na zdjęciu nr 7 kierowcy mają się teleportować przed buspasem ?? Zresztą wystarczy porządnie wyremontować al. Racławickie i poszerzyć Sowińskiego. Buspasy na tych ulicach przyczynią się do korkowania wszelkich ulic w okolicy. Znowu będzie popełniony ten sam błąd co przy modernizacji ul. Kunickiego, którego nie będzie można naprawić przez lata lub w ogóle.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Łączenie bus pasów ze skrętami w prawo na skrzyżowaniu to lekko mówiąc nieporozumienie.Pojazdy skręcające skutecznie będą blokować autobusy przepuszczając pieszych.Rozwiązaniem byłyby warunkowe strzałki do skrętu w prawo zapalające się zaraz po zmianie świateł i świecące przez cały cykl ruchu poprzecznego.Bo te co są przy skrzyżowaniu  3-go Maja i Krakowskiego to porażka i są praktycznie bezużyteczne .Do redakcji!!!! W jaki sposób zakaz skrętu w lewo przed Łopacińskiego odnosi się do skrętu w Sowińskiego ?(rys.8)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po co zmieniać to co jest dobre, i bez bus pasów nie da się jechać tymi ulicami w szczycie a teraz bedzie jeszcze gorzej. Bus pasy zdają egzamin w takich miastach jak Warszawa, gdzie są ulice 3 pasmowe a bus pas jest np. 4 pasem i to przez kilka km, a u nas to tylko zapcha miasto.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zdjęcia 20/21/26 - Sowińskiego/Radziszewskiego - pytam sie mądrych inaczej w tym Pana Kieliszka - po jaką cholerę pozostawiacie oba przejścia przez Sowińskiego, skoro parę metrów dalej jest bezpieczna kładka nad jezdnią!!!!! Nóż w kieszeni się otwiera na takie pomysły!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to sobie "pojeździmy" ha,ha,ha.Coś podobnego zrobili na ul.Kunickiego i stało się to,że ludziska zmykają na ul Wyzwolenia bo,bo nie da się jeździć po ludzku. A te "innowacje" komunikacyjno-bus pasowe to,to znowu wywalenie naszej kasy (Plac Litewski mi się śni i brzuch mnie boli). Specjalistów do takich prac i analiz zatrudnić ani jakichś hochsztaplerów i urzędników.Basta.Stop!!!.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bus pasy dla urzędników, zwolnią miejsca parkingowe.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie ludziom gotują ten los Na marginesie: pani wicepremier Bieńkowska wywaliła ignoranta z funkcji dyrektora Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (następca ma być wyłoniony w konkursie). Może prezydent m. Lublina (jeśli nie obecny to przyszły) weźmie ten dobry przyklad do serca?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a to wszystko przez unie bo jak nie bedzie bus pasów to nie dadzą nam naszych pieniędzy na budowę drogi... na Jana Pawła II też przebudowali rondo na buspas i korki 2razy dłuższe... sorry taki mamy zabór...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jak komuś przychodzą do głowy pomysły zamiany dzisiejszych zakorkowanych 2 lub 3 pasów na Racławickich na 1 dla aut to ok ale niech kasuje chodnik wycina drzewa i poszerza całą drogę, wtedy będzie miejsce i na buspasy i na ścieżkę rowerową. Miasto wydało miliony na nowe trajtki i teraz chce zmusić obywateli do korzystania na siłę z tej komunikacji?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mierność intelektualna. Osoby projektujące nigdy nie były na Al. Racławickich. Na papierze wszystko ładnie ale nie pomyślano o rzeczywistym ruchu i kierunkach przemieszczania się ludzi. Bardzo złe rozwiązanie to skrzyżowanie Racławickich z Poniatowskiego - Sowińskiego Pas na wprost od centrum kończy się bus pasem. Zaprojektowano oddzielny pas do skrętu w poniatowskiego z centrum zamiast 2 pasów na skręt w Sowińskiego. Statystyka jest taka 100 aut i połowa autobusów skręca w Sowińskiego a 1 auto i żaden autobus w Poniatowskiego.   Jak się coś projektuje to tak aby ulepszyć bezpieczeństwo, przepustowość. Korki tworzą się w 3 miejscach: Rodo z kraśnicką od strony ze wszystkich stron oprócz Al. Warszawskiej (więc poco tam bus pas) Poniatowskiego (błędy w koncepcji) oraz lipowa ( auto z braku pomysłu i miejsca namalował bezsensowny bus pas od lipowej w miejscu gdzie i nie ma korków) Drodzy planiści zapraszamy na ulicę. Policzcie samochody gdzie jadą i dlaczego tą drogą.     Myślenie ma przyszłość. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po co mydlenie oczu z konsultacjami? Decyzje zostały podjęte już dawno, pewnie 2-3 lata temu. Od tego czasu każdy artykuł dotyczący buspasów na lipowej i racławickich spotyka się z dużą krytyką. Po diabła ścieżki rowerowe na ulicach centrum ? Już dawno cele rządzących rozminęły się z oczekiwaniami większości społeczeństwa.   USPRAWNIĆ SYGNALIZACJĘ ŚWIETLNĄ NA LIPOWEJ I RACŁAWICKICH, WPROWADZIĆ SYGNALIZACJĘ CZASU DO ZMIANY ŚWIATEŁ!  Wyjdzie taniej i skuteczniej. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Unia wymyśla a my te kretyństwa powielamy, przykład rondo na J.Pawła. Aby kase dostać, podzilić po kieszeniach a mieszkańcy i tak to przyjmą za coś innowacyjnego i poprawiającego byt.   
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludziska wszyscy dobrze piszecie ale to nie tutaj powinno być tylko mailem na adres podany w artykule dialog@lublin.eu   Może jeśli zostaną zalani takimi opiniami to ruszą głową.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wstyd mieszkać w Lublinie, wstyd płacić tu podatki. To miasto jest totalną wiochą. A do tego władza zajmuje się takimi głupotami. Wywieźć dziadów na taczkach. Albo niech uciekają jak Janukowycz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wstyd mieszkać w Lublinie, wstyd płacić tu podatki. To miasto jest totalną wiochą. A do tego władza zajmuje się takimi głupotami. Wywieźć dziadów na taczkach. Albo niech uciekają jak Janukowycz.
Sami nie uciekną,musowo im zrobić MAJDAN trzeba bo ta POlszewia zbyt mocno ukorzeniona jest. Chwasta czerwonego trzeba rwać !!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublin zawsze był miastem prowincjonalnym i z takimi pomysłami jeszcze zostanie, a i mlodzi ludzie uciekaja i nie chce studiować w lbn a to miasto miało byc mistem studentów ale i to nie wychodzi, jeszcze kilka fabryk niech zamkną i zostaną same multiplexy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chyba nikt z was nie jeździ autobusami ani rowerami skoro są takie wasze opinie, ruszcie dupsko na rower zamiast jeździć samochodami i zatłaczać miasto, to może zrozumiecie po co one są.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: