Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
To jak na dworzec PKP dojechać jak 150 nie ma? 13 nie jeździ tak często :/ Bez sensu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
158 zawsze jeździ pełne a tu będą rzadziej... Słabo to wygląda
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
DLACZEGO NIE MA POŁĄCZENIA CZUBY - CZECHÓW PRZEZ MOST PONIATOWSKIEGO
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
11 oddajcie Grygowej !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Faktycznie słabe te zmiany. Głowią się "spece" już chyba od roku i wraz nie umieją stworzyć sprawnej i sensownej komunikacji dla Lublina. Dają mieszkańcom okolic Dożynkowej połączenie z Głuskiem (ale już nie w niedziele), a nie dają z Czechowem - brawo!!! Czy tak trudno byłoby wydłużyć np. 42 przez Wojtasa, Do Dysa, Dożynkową, Cynamonową, Strzembosza do Węglarza? I dlaczego trasy 153 i 154 będą się praktycznie w 50% pokrywać? Tyle zmian, tyle udogodnień, a ostatecznie pasażer i tak będzie musiał czekać pół godziny, przesiadać się dwa razy albo iść piechotą. Nędza!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może by tak coś z Abramowic na Mełgiewska??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to likwidacja lini 150? To czym ja będę dojeżdżał na dworzec PKP?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może mpk, czy ztm zajęłoby się kursowaniem linii już istniejących. Od nowego roku linia 23 prezentuje się tak: prawie codziennie opóźnienia, albo autobus wcale nie przyjeżdża. Brak autobusów zastępczych. Stanie na mrozie, spóźnienia do pracy, normalka. Ciekawe kto i za ile zgodził się na obsługę kursów autobusami zielona góra. Może pan prezes powinien pojeździć autobusem i zobaczyć jaki to komfort stać na mrozie po 30-40 minut lub dłużej. Jeździć "super " autobusami. Tłumaczyć się w pracy ze spóźnienia. A od 1.02 podwyżka biletów. I za co?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie dla likwidacji 150 !! Była to najszybsza linia z Dworca PKP. Studenci trzymają miasto, ale studentom już ciężko dać jakieś udogodnienie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tytule jest o 13stce ale już w artykule nie widzę nic na jej temat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co likwidować linię 150 dojeżdżającą centralnie pod dworzec PKP ,piękny budynek wizytówka Lublina a w to miejsce 151 ma częściej kursować .Pewnie chodzi o to ,żeby pasażerowie wychodzili z dworca do ulicy Kunickiego na "plac widmo " i stamtąd jak przesiąść się ? Żeby dojechać do miasta przystanek MPK jest po drugiej stronie przy komisariacie To kawałek drogi i trzeba przechodzić przez ruchliwą jezdnię .Dla osób przyjezdnych nie znających Lublina obrót w stronę ul.Kunickiego to XIX wiek . Niezbyt bezpiecznie . Za dużo myślących w Firmie potrzebna racjonalizacja zatrudnienia .Lublinianin gubi się "w gąszczu" ciągle zmieniającej się komunikacji miejskiej a co dopiero osoba przyjezdna . Taksówki też będą na "placu widmo" od tunelu z dworca PKP na ul. Kunickiego ? Komu te zmiany służą ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Popieram przebieg nowej trasy 154. Wreszcie będzie dojazd z Orkana do Zana ZUS. 38 powinna być cały rok. Nie likwidowałbym 150. To potrzebna linia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawa dla pomysłodawców . Obecna 20 jest fatalna , ścisk i tłok już od debowki w stronę miasta, bardzo często nie przyjeżdża lub ma duze opóźnienia . Proponuję przemyśleć sprawę w MPK . I za co te podwyżki biletów ?! Chore ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
159 a później 151 co 7-8 minut to w godzinach szczytu 4-5 wozów jeden za drugim. Brawo ZTM.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A tak zachwalali wcześniej zmiany jakie będą, teraz patrzę na te zmiany i szkoda gadać, GDZIE jest mowa o tym, że np. 15 i 40 miały jeździć co 15 min w dzień powszedni, GDZIE jest mowa, że trolejbus 161( dawna 28), będzie jeździł w dzień powszedni co 15 min po zniknięciu 150??. Większość z tych zmian to przymilanie się niektórym dzielnicom i osiedlom, pomijane są realne potrzeby mieszkańców, tworzy się różne dziwactwa połączeń, a tam gdzie potrzeba i byłby sens, NIE?, dlaczego- ano dlatego że później ''nie ma środków'', a jak mają być, skoro na takie durnowate zmiany wszystko idzie. Dlaczego w ogóle nie skupiono się na centrum Lublina? To jest wszystko jeden wielki bezsens, niech oni to jeszcze dobrze przemyślą, bo chyba na trzeźwo tego nie układali...A myślałem że będzie lepiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
158 zawsze jeździ pełne a tu będą rzadziej... Słabo to wygląda
Właśnie. Na pewno skłoni mnie to do przesiadki z samochodu.  Likwidacja 150 to już w ogóle nie da się skomentować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
158 rzadziej,kogoś powaliło?Przy obecnej częstotliwości jest potrzeba przegubów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super, tyle nowych linii na nowe osiedla koło Gesiej. A nie, zaraz... Czemu nikt nie pociągnie tu chociaż 159?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten, kto planował te zmiany jest chyba skończonym kretynem. Proszę mi powiedzieć, do lamy dupy, dlaczego mam płacić więcej i jednocześnie mieć gorszy codzienny dojazd? I ciekawa jestem, jak wyobrażają sobie funkcjonowanie linii 158- jednej z wiecznie najbardziej zaludnionych - po zmniejszeniu jej częstotliwości. Teraz chyba ludzie na dach będą wchodzić. Kij im oko, popierdoleńcom, naprawdę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
159 - BRAK MIEJCA W AUTOBUSIE PRZY WSIADANIU NA GLEBOKIEJ O GODZ 7.07. MOZE BY TAK WYDLUZYC AUTOBUS SKORO DZIECIAKI JADA DO SZKOLY.... NIKTOMU NAWET NIE PRZYSZLO DOGLOWY, A ZA TAKI KOMFORT JAZDY MAMY PLACIC OD 1 LUTEGO DROZEJ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...