Odnoga w kierunku Abramowic od dawana powinna jeździć w obu kierunkach: Kunickiego - Nowy Świat - Smoluchowskiego - Kruczkowskiego - Zemborzycka - Kunickiego - Abramowicka. Na takiej trasie przynajmniej miała by kogo wozić do bloków mieszkalnych położonych wzdłuż Nowego Światu i na osiedlu Kruczkowskiego. A tak to od lat na Kunickiego tylko się miesza powietrze w autobusie albo jadą tym ludzie którzy potem mają z buta do przejścia kilometr na Kruczkowskiego.
|
|
N1 drugi wariant ! Nie ma zadnego autobusu nocnego wlasnie w kierunku weglarza
|
|
N1 przez Lubartowską ?? No to ładnie ciekawe kto w nocy nie będzie się bał jeździć tym autobusem. Pewnie samotne kobiety wracające do domu. Masakra kto coś takiego wymyślił ?
|
|
A gdzie nocny na ul. Naleczowską gdzie mieszka multum ludzi?!
|
|
Gdzie na Placu Wolności wg pomysłodawcy zmieszczą się 3 przegubowce naraz?
|
|
Na tygodniu to te nocne są wogóle niepotrzebne i jeżdżą prawie puste. Są rowery miejskie i nimi można wracać.
|
|
Odnoga w kierunku Abramowic od dawana powinna jeździć w obu kierunkach: Kunickiego - Nowy Świat - Smoluchowskiego - Kruczkowskiego - Zemborzycka - Kunickiego - Abramowicka. Na takiej trasie przynajmniej miała by kogo wozić do bloków mieszkalnych położonych wzdłuż Nowego Światu i na osiedlu Kruczkowskiego. A tak to od lat na Kunickiego tylko się miesza powietrze w autobusie albo jadą tym ludzie którzy potem mają z buta do przejścia kilometr na Kruczkowskiego.Popieram, bardzo sensowny pomysł! :) Ewentualnie, żeby nie pozbawiać autobusu Kunickiego, ten co jedzie na Żeglarską mógłby jechać z Diamentowej przez Wrotkowską, Smoluchowskiego, Kruczkowskiego, Zemborzycką, Diamentową i dopiero w Romera - na zasadzie ekspresowej, z przystankami tylko na Kruczkowskiego. |
|
Zdecydowanie coś musi jeździć w okolice Spółdzielczości, Węglarza - przecież tam mieszka bardzo dużo ludzi, jak to w ogóle może być tylko rozważanym wariantem? To psi obowiązek ZTM zapewnić ludziom dojazd! Tak samo ten, co jedzie do Abramowic powinien jechać przez Fabryczną i Wolską, nikt by na tym nie stracił, a dużo osób zyskało!
|
|
z tym N1 ze nie bedzie jezdzilo przez racławickie to chyba kogos poniosla wyobraznia ;)
|
|
No i dalej nic nie jedzie z Majdanka. Koło 23 już nie można się stamtąd wydostać...
|
|
To nie lepiej dodać N4 która by jeździła w kierunku Węglarza a N1 tak zmodyfikować żeby nadal kursowała w kierunku skansenu? Aktualny rozkład jest krzywdzący nieco dla mieszkańców okolicy Węglarza, ale jak zmienią na obojętnie jaki wariant to z kolei mieszkańcy okolicy skansenu będą pokrzywdzeni. I tak źle i tak niedobrze.
|
|
Tak N1 w kierunku Węglarza bardzo potrzebne!
|
|
A może jakieś nowe linie nocne np. N4, N5, N6, N7, a warianty tras byłyby uzgadniane z mieszkańcami innych istotnych ulic Lublina, gdzie nie zawitał jeszcze żaden nocny. Parę pojazdów więcej w nocy na pewno się przyda.
|
|
Ciekawy jestem jak pojadą dzienne linie autobusowe, jeżdżące obok Poczty/Pl. Litewskiego, tj. 3, 4, 7, 13, 55. Czyżby też miały pojechać Okopową?. W każdym wypadku nie byłby to dobry pomysł, mogłoby to nasilić korki na Narutowicza, pomijając fakt, że wspomniana ulica jest za wąska, żeby jeździło nią tyle linii autobusowych( których częstotliwość kursowania jest wysoka). Zobaczymy...
|
|
a co z Turką???
tutaj też mieszkają ludzie!
|
|
Do paru dzielnic Lublin także nie dociera komunikacja nocna. ZTM Lublin powinien w pierwszym rzędzie zapewnić komunikację nocną mieszkańcom swojego miasta, dopiero potem czas pomyśleć o mieszkańcach okolicznych gmin. Oczywiście jeśli te gminy za to zapłacą.
|
|
a więc teraz cały Sławin zostanie pozbawiony komunikacji nocnej?!
Jednym dają kosztem drugich, zamiast uruchomić choćby jedną dodatkową linię....
|
|
A może jakiś kurs nocny ze świdnika o godzinie 22 lub 23 przydałby się a najlepiej całą N2 wydłużyć do świdnika
|
|
N1 wariant drugi jak najbardziej jesteśmy za!
|
|
moim zdaniem to po co te kombinacje?? jest dobrze to po co zmieniać?? Jedyne za czym ja jestem odnośnie zmian to ewentualnie za otworzeniem jeszcze jednej linii nocnej
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|