Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Znamy Miss i Miss Nastolatek Ziemi Lubelskiej

Utworzony przez mystery, 28 kwietnia 2008 o 22:48 Powrót do artykułu
dziewczyny śliczne, ale sama organizacja gali - ŻENADA; kto był ten wie. Totalny brak profesjonalizmu, absolutna nieznajomość reżyserii tego typu przedsięwzięć, atrakcje te same co przed rokiem, notoryczne wpadki techniczne, okropne prowadzenie, wypadałoby uczyć się na własnych błędach, a jest coraz gorzej. Mi byłoby wstyd podpisać się pod taką imprezą... Mam nadzieję, że za rok zorganizuje to ktoś, kto ma pojęcie jak to się robi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mnie dziwi kwestia ze dziewczyny, nawet te, ktore zdobyly tytuly nie dostaly zadnych nagrod Gdzie podzialy sie pieniadze od sponsorow Czy ktos wie cos w tej sprawie?? Czy ktos przypadkiem nie przechwycil tych nagrod Z tego co wiem w innych wojewodztwach dziewczyny dostaja nagrody a przynajmniej miss i vice a tu nic Przyznam ze troche ta sprawa smierdzi Moze ktos z dziennika sie tym zainteresuje?? Pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mnie dziwi kwestia ze dziewczyny, nawet te, ktore zdobyly tytuly nie dostaly zadnych nagrod Gdzie podzialy sie pieniadze od sponsorow Czy ktos wie cos w tej sprawie?? Czy ktos przypadkiem nie przechwycil tych nagrod Z tego co wiem w innych wojewodztwach dziewczyny dostaja nagrody a przynajmniej miss i vice a tu nic Przyznam ze troche ta sprawa smierdzi Moze ktos z dziennika sie tym zainteresuje?? Pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A gdzie sa pieniadze na nagrody?? Czemu dziewczyny nic nie dostaly?? Czy to nikogo nie dziwi??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Według mnie od strony kulis..wszystko było jak najbardziej ok!! a za te niedociągnięcia niestety ale odpowiedzialni byli dźwiękowcy którzy sie zjawili 20 minut przed rozpoczęciem gali.. Ja bawiłam sie wyśmienicie ! chociaż nie zajęłam żadnego miejsca..gratuluje dziewuszki!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
gala na pewno była fajna:) domyślam się, że za kulisami było równie miło, albo jeszcze bardziej niż z drugiej strony sceny. może ktoś napisac, które dziewczyny dostały tytuły I v-ce, II v-ce itp. gratulacje dla Beaty i Patrycji, życzę powodzenia na gali Miss Polski i Miss Polski Nastolatek. trzymam kciuki za Lublinianki :* (przecież są najpiękniejsze)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no to teraz z beata juz nawet nie pogada,bo kiedys byla zapatrzona wiecznie w siebie,to teraz to juz w ogole skrzydla jej urosly i korony z glowy nie sciagnie nawet na ulicy, tak czy siak gratuluje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
gratulacje dla Beti !! moim zdaniem zasłużyła na tą nagrodę, bo była najlepsza
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zgadzam się co do nagród. troszkę sie zawiodłam na tym. w sumie liczyłyśmy chociaż a jakąś paczkę słodyczy na pocieszenie. a tu ...;/ muzyka...nie wiem kto takiego dj wpuścil....nie potrafil włączyć dobrego kawałka.to tylko za kulisami psuło nam nastrój. a poza tym ukłony dla Pani Eli za trud...mimo tego było cudnie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z tego co ja wiem, wręczenie nagród na odbyć się jutro
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gdzie te czasy gdy finały Miss (tyle żeMiss Polonia a nie Miss Polski) organizował Art Models - fajne nagrody w tym wycieczki zagraniczne, super prowadzący - Borkowski, Chajzer, Milowicz czy Claudia Carlos - no i bankiet z prawdziwym jedzeniem, alkoholem i tańcami, a nie koreczki i powietrze do zapicia. No ale teraz rządzi Perform - Gratulacje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
NOWA MODA: Nie tak dawno na KUL-u odbył się pokaz mody zakonnej - każdy to pamięta, bo szalała publiczna TV na ten temat. KZ NSZZ SOLIDARNOŚĆ ORGANISTÓW prowadzący w internecie AKADEMIĘ SZTUK CUDOWNYCH z Katedrą SŁOWEM MALOWANE i cyklem Z CZEGO SMIEJĄ SIĘ POLACY proponuje wybrać MISS sprzętu KUL-o odpornego. Prym widła będzie oczywiście wyidealizowana NMP. (PODPISANO: KZ NSZZ SOLIDARNOŚĆ ORGANISTÓW)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
gosc napisał:
no to teraz z beata juz nawet nie pogada,bo kiedys byla zapatrzona wiecznie w siebie,to teraz to juz w ogole skrzydla jej urosly i korony z glowy nie sciagnie nawet na ulicy, tak czy siak gratuluje
co za jakis prostak sie wypowiada wogole nie na temat? albo prostaczka.. zazdrosc robi swoje tyle!!!!! ciezko komus pogratulowac.. ;/ widzialam dzis beate i ani skrzydel nie miala ani korony !!!!!!!!!!!!!!!!!! a tobie buraczku zal d*** sciska.... dziekuje, pozdrawiam, pa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
blueberry napisał:
co za jakis prostak sie wypowiada wogole nie na temat? albo prostaczka.. zazdrosc robi swoje tyle!!!!! ciezko komus pogratulowac.. ;/ widzialam dzis beate i ani skrzydel nie miala ani korony !!!!!!!!!!!!!!!!!! a tobie buraczku zal d*** sciska.... dziekuje, pozdrawiam, pa
LUDZIE NIE POTRAFIA SIE CIESZYC Z CZYJEGOS SZCZESCIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! polska rzeczywistosc.. zawisc... zazdrosc... itd itd
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nowa miss - extra ale mysle ze nie ma co walczyc z ludzmi ktorzy sa na dnie, maja kompleksy,maja problemy z osobowoscia,nie umieja sie cieszyc szczesciem innych.. mysle ze Beatka nie powinna sie przejmowac tym bo nie ma czym, najwazniejsza jest rodzina i przyjaciele a nie falszywi ludzie!!!!! zawistni i zazdrosni!!! jeszcze zobaczy w zyciu jak to bywa bo jest mloda osobka, i sie okaze kto jaki jest!!! jesli ktos ma cos pisac nie milego to niech idzie lepiej na spacer, widze ze ktos tu ze znajomych naszej miss wyrazil zdanie ze byla 'zawsze zapatrzona w siebie' a ja mysle ze jestes niedowartosciowanym czlowiekiem i tchorzem bylo tak napisac/ podpisac sie zeby beata wiedziala o kogo chodzi.. kazdy jest jaki jest i nich kazdy patrzy na siebie !!!!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzka zawiść i zazdrość nei mają granic... Beatko! jesteś tak wartościową , bogata wewnętrznie osóbka , ze żenujace wypowiedzi i krytyka na tak niskim poziomie nie powinny Cię w ogole obchodzić. Najważniejsze , ze twoi bliscy wiedza jaka jestes...a ja mogę smialo powiedziec , ze Twoje piękno jest niezaprzeczalne i nie tylkoo ono Cie zdobi...jest jeszce twoje wrazliwosc , bogata osobowosc i szlachetne uczucia...POWODZENIA DALEJ!!!!B***
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co do organizacji...hm dramat to chyba dobre określenie. No ale czego można się spodziewać po Perform?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Fakt organizacja tandetna no i kwestia nagrod jest zadziwiajaca Nie wierze ze przy tylu sponsorach udalo sie oplacic tylko wynajecie sali bo tylko to wydaje sie kosztem Czuje ze nagrody a wlasciwie ich brak to kwestia zbadania organizatorow Oni na pewno cos o tym wiedza Pzdr
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: