Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Po 1, dystorsję kręgosłupa szyjnego można stwierdzić niemal u 80% dorosłych ludzi. Po 2, szanowna małżonka p. Jacka nie tylko wydawała jego pieniądze podczas jego gry za granicą - zwłaszcza gdy grał we Francji - bardzo lubiła korzystać z towarzystwa innych mężczyzn. Po 3, ciekawe co będzie z klubem CUBE w Lublinie po rozwodzie Państwa B.
Ostatnio edytowany 2 grudnia 2011 o 08:04
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jako piłkarz nożny powinien wiedzieć, że za zagranie ręką może grozić żółta, a nawet czerwona kartka lub rzut karny ew. rzut wolny. Powinien użyć nogi i podać jej na zgodę lewą, tak jak Wałęsa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jacek jak grałeś we francji wszyscy kolesie chwalili w megido twoją żone .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
O kogo chodzi? Jaki Jacek P.???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nok napisał:
O kogo chodzi? Jaki Jacek P.???
"B"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jacus nieladnie... Ty tez do aniolkow nie nalezales a kaske na upiekszanie tez wydawales... Gelo na glowie. Tak sie kobiet nie traktuje. Przeczytaj artykul z ostatnich dni o depresji bylych pikarzy. Nie potrafia sie odnalezc i zostaje im tylko zniszczyc zycie bliskim i sobie... A nawiasem mowiac jakis podlotek ciebie oczarowal? Dzieci nir masz, ze tak sie zachowujesz? Wiecej klasy. Wiadomo, ze pilkarze nie grzesza kultura ale myslalem, ze ty jestes wyjatkiem. Myliles sie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A napisał:
"B"
Nie Jacek P. (jak Pszczoła) tyko B. jak...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe. Taka piękna kobieta... Widocznie kolejne potwierdzenie, że rozum nie zawsze chodzi w parze z urodą. Widziały gały co brały, a brały Jacusia B.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aaaale temat !!! Reprezentant Polski czy zwykły łobuz ? Nie życzę sobie by ktoś taki mnie reprezentował !!! I droga Redakcjo. Dla Was to ciekawe by wypisywać o takich ekscesach że jakiś zwykły łobuz pobił zonę? A może chcecia dawać przykład by inni zwykli obywatele bili swoje żony skoro "reprezentant" może ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To w końcu piękna, czy tylko upiększona?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Cudo!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Puściły nerwy naszemu reprezentantowi, może i żona Jacka widziała jak Jacek obraca się cały czas wśród młodych kobiet i może miała racje mówiąc mu żeby spie.... hahah
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jacku a nie nabawiłeś się kontuzji?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co wy tu wypisujecie???!!!! Brak słów na wasze komentarze z normalnej sprzeczki robicie wielką awanturę! Koleś całe życie zarabiał kasę ona żyła jak królewna a teraz gdy się skończyło chce z niego wyciągnąć pieniądze... Jest monitoring niech sprawdza, moim zdaniem NACIĄGACZKA!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to musiał ją mocno pacnąc, skoro ta dostała skrecenia kregosłupa...az dziw w takim razie ze nikt tego nie widział poza rzekomą pania znajomą jacka kobicie się juz chyba przewraca od tego dobrobytu....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A nie wziął jej na rogi?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szczery napisał:
Co wy tu wypisujecie???!!!! Brak słów na wasze komentarze z normalnej sprzeczki robicie wielką awanturę! Koleś całe życie zarabiał kasę ona żyła jak królewna a teraz gdy się skończyło chce z niego wyciągnąć pieniądze... Jest monitoring niech sprawdza, moim zdaniem NACIĄGACZKA!!!
Bić to się mogą mój drogi Szczery bokserzy na ringu itp. Nikt nie ma prawa tłuc żony, męża czy dziecka cz też innej osoby. Żeby nie wiem co się między nimi wyadrzyło, żeby nie wiem jakie słowa padły jak mąż podnosi rękę na żonę (i w drugą stronę też - żona na męża) to to juz nie jest facet tylko skończona ciota d*** mięczak a przede wszystkim przestępca. Przemoc jest karana prawem! fakt że wymaga to długiego procesu by udowodnić winę i ukarać delikwenta i wymaga to wiele nerwów od ofiary przemocy ale da się to zrobić. Każdy stosujący przemoc powinien ponieść tego prawne konsekwencje i koniec. To że "Koleś całe życie zarabiał kasę ona żyła jak królewna" nawet w przypadku osób znanych nie usprawiedliwia jego postępowania ani tez nie daje mu prawa do podnoszenia ręki na żonę i koniec! tyle w tym temacie !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Też bym się wściekł na jego miejscu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech odda mu pieniądze suka, pamietajcie jak slub to bez wspolnoty majatkowej tylko sama milosc Szkoda chłopaka, ze trafil na taką pazerną suke , 1.5 banki ale menda
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ela napisał:
Bić to się mogą mój drogi Szczery bokserzy na ringu itp. Nikt nie ma prawa tłuc żony, męża czy dziecka cz też innej osoby. Żeby nie wiem co się między nimi wyadrzyło, żeby nie wiem jakie słowa padły jak mąż podnosi rękę na żonę (i w drugą stronę też - żona na męża) to to juz nie jest facet tylko skończona ciota d*** mięczak a przede wszystkim przestępca. Przemoc jest karana prawem! fakt że wymaga to długiego procesu by udowodnić winę i ukarać delikwenta i wymaga to wiele nerwów od ofiary przemocy ale da się to zrobić. Każdy stosujący przemoc powinien ponieść tego prawne konsekwencje i koniec. To że "Koleś całe życie zarabiał kasę ona żyła jak królewna" nawet w przypadku osób znanych nie usprawiedliwia jego postępowania ani tez nie daje mu prawa do podnoszenia ręki na żonę i koniec! tyle w tym temacie !
Żeby ci mężulek zaj.... 1.5 pewnie włożyłabyś mu kose. Ale Pan widocznie jest ślimakiem jak wielu mężczyzn takich jest. Pewnie żeby kasy nie dostała to tak by nie odeszła i nie powiedziałaby spier***aj, tylko może Ci pomóc kochanie
Ostatnio edytowany 2 grudnia 2011 o 17:11
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: